EZ VAGY AZ? BOOK TAG

 EZ VAGY AZ? BOOK TAG




Annak örömére, hogy már rendesen működik a laptopom, gondoltam, kitöltök egy book tag-et, mert régen volt már rá példa. 

Most is a moly book tag zónájában böngészve találtam rá.


1. Kartonált vagy keménytáblás könyv?

Alapjáraton mindig is a kartonált könyveket részesítettem előnyben. Viszont van, amikor kivételt teszek. Például mert csak keménytáblás változatban kapható az adott könyv. 


2. Egyrészes könyvek, vagy sorozatok?

Néha jól tud esni egy egyrészes könyv, de csak akkor, ha kerek egész lezárást kap a történet. Viszont általánosságban elmondható, hogy sorozat párti vagyok inkább. :) 


3. Hosszú, vagy rövid könyvek?

Legyen a kettő között. Persze ha jó a történet, akkor a hosszú sem lesz elég hosszú.


4. Rövid, vagy hosszú fejezetek?

A kettő között.


5. Pörgős, vagy lassan haladó cselekmény?

Pörögjenek csak azok a cselekmények! 


6. Kitalált, vagy valódi világ?

Jobban szeretem a kitalált világot, de ha jól megvan írva, akkor a valódi világ is jó lehet.


7. Jófiúk, vagy rosszfiúk?

Hm, nehéz ügy. 😁 Néha a jófiúk, néha a rosszfiúk a befutók :) 


Itt egy régebbi ez vagy az book tag, más kérdésekkel, ha valaki kitöltené :) 

https://chili87sworld.blogspot.com/2018/04/ez-vagy-az-book-tag.html

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések