Újabb gyöngyszem: Itt az Archer & Olive Journal!

 Mióta szabadságon vagyok, szó szerint olyan érzésem van, mintha összefolynának a napok... Ezért is maradhatott el a posztom a legújabb, és ígérem, idénre az utolsó Bullet Journal szerzeményemről, az Archer & Olive-ről.

Stationery berkekben nagyon nagy a hype körülötte, és már egy jó ideje hallottam róla. Viszont sokalltam érte az árát, így eddig nem is érdekelt különösebben. Egészen addig, amíg egy mini rendelésem mellé nem kaptam egy 20% kedvezményt biztosító kupont, és így azért már igen csak el kellett gondolkodnom rajta, vajon kell-e nekem egy újabb BuJo, mikor már van egy a következő évre... A válasz persze, hogy igen! :D De amúgy nagyon jó üzletet kötöttem, mert amíg azon tépelődtem, hogy megrendeljem-e, összehasonlítottam pár másik online bolttal, és mind drágábban adta volna. 







A Fuchsia Tree Studiotól rendeltem, és még egy szép matrica szettel is megajándékozott! ^_^ Már első nézésre is eleganciát sugall az A&O A5 Painted Flowers 160gsm white dot grid Notebook, hisz egy díszdobozba volt beletéve! *_* A dobozt kinyitva pedig egy A4-es lapba volt téve. Van benne egy könyvjelző is, az alján A&O logó charm díszeleg. :)

A webshopban teljes áron £26.00, ami ugyan nem olcsó, de ha minőségre megy az ember, egyszer érdemes beruházni rá. De mint fentebb írtam, volt rá 20% kedvezményem ^_^





Ezt írták róla:

"With crisp white, ultra thick 160gsm pages, you can bullet journal in this A&O dot grid journal with ease since there’s no ghosting or bleeding.


Painted Flowers A5 Dot Grid Notebook features a pretty floral pattern printed on a faux leather cover


This notebook has 162 pages in our .5 cm dot grid, laying perfectly flat when opened and ideal for all bullet planners who need a little more space!

Bound by hand with superior craftsmanship, A&O dot grid journals will give you the confidence and flexibility to intentionally design your days and organize your to-do lists. All of The A&O journals come with an ampersand charm, a perfect pocket in the back, and are shipped out in a beautiful eco-friendly protective box."


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések