Mini planner használatban

 

Nem is olyan régen írtam, hogy megérkezett a legújabb plannerem, amelyet a MyPaperPandaShop-ból rendeltem, ma pedig elkezdtem használni. :)  Elvégre pont az év felénél járunk, szóval alkalmasabb időpontot nem is találhattam volna. :) 

Imádom, hogy ilyen mini, így nem foglal sok helyet, akár még magammal is vihetem, ha megyek valamerre. Napló írásra fogom használni, ami a tervezőbe pl. nem férne bele. Plusz van egy havi bontás, ott napi egy matricával fogom kifejezni az aktuális napomat. :D 

Azt hiszem, ő az aktuális kedvencem! *-* Imádom a csillagképes motívumokat, és a fekete-rose gold kombinációt. Egyszerűen csodaszép!

         ❤❤❤🌙★☆★☆🌙★☆★☆🌙❤❤❤









Amiket felhasználtam a dekoráláshoz:

🎀 A 'Június' felirat a Design Lovely studio-tól van,  ingyenes volt, csak ki kellett nyomtatni

🎀 Ocean Gradient Stars Holographic Washi tape - Paper Chic Plans

🎀 Pink Flowers Poppies Loose Floral Washi Tape - BusyBeePlannerStudio 

🎀 Levélminta matrica (3. képen balra) - Harriet Wright Designs

🎀 Bunilla, masni és a naplós rajz matrica - Papershire

🎀 A 'kedd' felirat az Anavia's Rainbow-tól van; rögtön mellette a mini sorválasztó pedig a oodlemadoodles_creations-tól, még egy freebie sample-ként érkezett az egyik rendelés mellé. 

🎀 pink mini zászló, és a '2021' matrica - Wendy Prints (alsó képen, balra fent)

🎀 keskeny washi tape fehér, rajta masni - Harriet Wright Designs

🎀 keskeny washi tape pink, csillagokkal díszítve - GretelCreates

🎀 valamint: arany színű toll, olló, vonalzó, vékonyan fogó tűhegyű filcek, pink színű filctoll

🎀 matrica papír a matricák nyomtatásához - opcionális






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések