100 dolog, ami boldoggá tett nyáron – 2020

 100 dolog, ami boldoggá tett nyáron – 2020




~ június 9-től:

1. Megérkeztek a matricás rendeléseim *-*
https://moly.hu/karcok/1454690
2. Julie Buxbaum – Tell Me Three Things könyv megrendelve
3. Sarah J. Maas A Court of Mist and Fury olvasása *-*
4. mini wellness otthon XD
5. Kendall Ryan: The Two Week Arrangement free e-book
6. Megláttam ezt a szuper hírt:
https://konyvmolykepzo.hu/products-page/ebook…
7. 1359Ft-ért rögtön ki is néztem magamnak a Gail Carriger: Soulless – Lélektelent (Napernyő protektorátus 1.) *-* 06.12.
8. Megérkezett a washi tape rendelésem :)
9. A papershire webshopjában 06.12-14 között 20% kedvezménnyel lehet vásárolni! ^_^
10. Kaptam új telefon és Kindle tokot! ^_^
11. Nyertem egy 16 font értékű vásárlási utalványt a Papershire oldalán *-*
12. Katy Regnery: The Vixen and the Vet e-könyve ingyenes mindkét amazonon. :)
13. szerencsesütim:

– Néha, ha meg kell tennem valamit, amihez nem fűlik a fogam, azt képzelem, hogy egy könyv főszereplője vagyok. Így könnyebb kitalálni, ők mit tennének.

224. oldal, Cassandra Clare: Az Angyal

14. Rainbow Rowell: Eleanor & Park olvasása
15. Whitney G.: Sincerely, Carter könyvének megszerzése
16. Cat Clarke: Entangled megszerzése
17. Gilmore Girls nézése /06.23./
18. Megérkezett a kmk-s rendelésem:
Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan – Maureen Johnson – Kelly Link – Robin Wasserman: Az árnypiac kísértetei
és · Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem ^_^
https://moly.hu/karcok/1462614

19. Megérkezett a Papershire rendelésem *-* /06.25./
20. Tesztelem a Daz 3D programot :)
21. G. Bailey Descend ingyenes e-könyv *-*
22. az eső illata *-*
23. köztes műszak ^.^
24. Fae Crate megrendelve ^_^ (06.29.)
25. ingyenes Kendall Ryan e-könyvek :) Love Machine és Filthy Beautiful Lies
csak fel kellett iratkozni az írónő hírlevelére értük
26. Közös főzés a párommal ^_^ (06.30.)
27. Délelőtti séta, megnéztük merre van a vonatállomás :) (07.01.)
28. ma van egy éve, hogy külön költöztünk a lakótársaktól és csak ketten vagyunk párommal! ^_^
29. Sarah J. Maas: A Court of Wings and Ruin olvasása
30. OMG, Cassandra Clare – Chain of Iron borító leleplezés volt ma! És valami elképesztően szép! *_*
31. Filmezés párocskámmal, popcornnal természetesen :D
32. Kész az augusztusi rész a naplómban :)
https://chili87sworld.blogspot.com/2020/07/bujoaugusztus.html
33. Megérkezett a Stationery Pal rendelésem.
34. Könyvborítótervezés *.* Az év kedvenc időszaka, amikor borítót lehet tervezni! :)
https://www.facebook.com/pg/robert.katalin.iro/photos/
35. Laini Taylor Strange The Dreamer e-könyv 0.99-ért az UK-s amazonról *-*
36. Dan Vasc hallgatása youtube-on *-*
37. Már alakul a diéta! ~ 3 kiló mínusz :)
38. Nagy rendrakás és selejtezés. mindezt egy elgurult washi tape miatt XD 07.14.
39. Befejeztem a CoG olvasását *_* Imádom!!!! <3 Hol van már a folytatás? csak költői kérdés, 2021. március 1-jén jön…
40. Megrendeltem a GcR oldaláról Holly Black: How the King of Elfhame Learned to Hate Stories by Holly Black (B&N Special Edition) könyvét *_* És névre szóló aláírással fog érkezni! Plusz sikerült lecsapni a fekete borítós kiadásra! wííííí, boldogság van!
41. Anna Michael: Get kissed list ingyenes e-könyv :)
42. SzabadságON! :)
43. aktív molyolás :) – értékelések bepótolása, idézetek csillagozása, kihívások leadása, feljelentkezés… ^_^
44. Mini kiruccanás párommal. :) /07.24./ Megnéztük a munkahelyét. Busszal mentünk oda, overgrounddal visszafelé. Még szinte alig láttunk embert, mert ez reggel 7 óra felé volt. igen, ki lettem rángatva az ágyból… :D De megérte
45. Tammara Webber: Easy könyve megrendelve :) a kindle változat 5 font lett volna, ez a példány használt, de még szállítással együtt is 4.74 volt.
46. pasztell színű szövegkijelölők és rose gold színű toll vásárlása *-* Szuper olcsón!
https://moly.hu/karcok/1476027
47. beszéltem telefonon a családommal :)
48. Prescott Lane – Just Love e-könyve 0.99-ért. Szerelem első látásra ez a borító *-* Már olvasom is!
49. depresszió ellen kitakarítottam az egész lakást! :D Máris jobban lettem! /07.28./
50. Megnèztem a Kissing Booth 1. részét :)
51. Voltam fodrásznàl ès levágattam a hajam. Hosszúból rövid lett. :) (07.29.)
52. Megnéztem a Kissing Booth folytatását :)
53. 200 nap olvasás 2020-ban kitüntetés megszerzése. 289.
54. Romantika rajongó kitüntetés megszerzése 2024. :)( 08.01.)
55. Kissing Booth 2. része is megnézve.
56. március óta a MAI nap volt az első, hogy munkán/bolton kívül mentem valamerre. Régen nem látott ismerősökkel (Lilla, Timi) taliztam ^_^ ittunk 1-2 cidert, megkajáltunk, és régi sztorikat meséltünk. :) Szuper jó volt végre kicsit kikapcsolódni. ^_^
57. Rendeltem a https://thecoffeemonsterzco.com/ oldalról matricákat, most 20% kedvezmény van náluk :) /08.06./ whooop whooop ヾ(〃^∇^)ノ
58. Megérkezett Tammara Webbertől a dedikált bookplate! :)
59. Sajttal-sonkával töltött csirke husi *-* kukoricás-rizs körettel.
60. vaníliás fagyi
61. Az érzés, amikor párod fogja magát, és lefotózza a könyvespolcod… majd posztolja azt az egyik fb ismerősünk hozzászólása alá ^.^ Ráadásul megemlíti, hogy ezt én gyűjtöttem össze 4 év alatt, ráadásul a könyvespolcot is én vettem, és raktam össze egyedül :) De cukiiiiii *-*
62. Rajzoltam a dA 20. születésnapja alkalmából meghirdetett rajzpályázatra :D
https://www.deviantart.com/htchili/art/Da20thbirthday-8
63. Melissa Grey- The Girl At Midnight trilógiájának megszerzése :-) magyarul megvan otthon az első két rész, de nagy valószínűség szerint nem tudok idén hazamenni, szóval egyszerűbb volt megvenni angolul, e-book-ként.
64. 10.000 oldal 2020-ban :) (4174.) 08.11.
65. Rebecca Serle: In Five Years e-könyv megszerzése 1 fontocskáért *-*
Egyik könyves doboznak lesz majd a könyve – legalábbis erre a könyvre illett a leírás – és úgy megtetszett, hogy gyorsan rákerestem amazonon ^_^ Ennyiért ajándék! *-*
66. végre sikerült visszaállítani a SketchBook programban a nyelvet kínairól angolra XD jó móka volt! XD
67. Megérkezett a navy blue színű sötétítő függönyünk *-*
68. Megnéztem netflixen a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt filmet. Még mindig jó móka volt :D De ezúttal angolul néztem meg.
69. szakadt az eső csütörtök este *-* és végre végre tudtam aludni egy jót. 08.13.
70. Kelly Oram hirlevelére ujjongtam egész nap *-*
elkeltek a Cinder és Ella megfilmesítési jogok!!!!!
https://moly.hu/karcok/1484824
71. Jessica Park: 180 Seconds megszerzése /augusztus 14./
72. Cookie O'Gorman: The Good Girl's Guide to Being Bad megszerzése /augusztus 15./
73. Margaret Rogerson: An Enchantment of Ravens megszerzése /augusztus 18./
74. végre végre megérkezett a Stella Beau Sticker co rendelésem. azt hittem, hogy elveszett
75. narancs ízesítésű tea ^_^
76. Karen Marie Moning Darkfever megszerzése 0.99-ért *-*
77. viszonylag stressz-mentes műszak :) még főni is felhívott, hogy hogy vagyok! a korona óta minden megváltozott, merő stressz sokunk élete. És mivel kereskedelem vagyunk, a boltok végig működtek a karantén idején is. Ehhez azért hozzá kellett szokni. A maszk még most is kötelező darab, a kézfertőtlenítő állandó társa. Még nem olyan jó a forgalom, mint előtte volt, de azért a vásárlók már kezdenek visszatérni.
78. a közelmúltban 2 olyan kolléga is elismerte a munkám, akikről egyáltalán nem is gondoltam volna!
79. már csak 75kg vagyok! XD megy ez még lentebb is! :)
80. Rue Volley: 13 way to Midnight olvasása
81. Ma van az 5. házassági évfordulónk! *-* 08.22.
82. Végre megint nyitva van a Manor House metró állomás
83. Jennifer Kasius: Sherlock Holmes olvasása 08.24.
84. Végre hamarosan előrendelhető lesz a Jeanie és az 60 cm-es QooBee plüss *-*

https://www.facebook.com/QoobeeAgapi/photos/pcb.3447484
85. kockulás plédbe burkolózva, kávéval a kezemben :)
86. Modern Hamupipőke: Karácsonyi kívánság (2019) nézése
87. Princess Rap Bottle nézése a youtube-on :D
88. Beszereztem a hiányzó 3 részt Rue Volley sorozatából :) (darabja csak 0.99 volt)
89. Kelly Oram kitüntetés ^_^ ( 117. aug.28.)
90. Tudtam venni hamvasító sampont
91. Megbarátkoztam az új munkanadrágommal.
92. A mi lenne, ha -what if könyv olvasása
93. Őszi időjárás, és meleg pulcsi kombó *.*
94. Párom korábban hazaért, így még láttam munkába indulás előtt :)
95. Új munkahely és új beosztás! Omg! csak átmeneti
96. A bizt. kedvéért egy egész órával munka kezdés előtt indultam el. Jól tettem, mert forgalmi dugóba csöppentem…
97. Túl vagyok az első napon holly-molly, mennyi mindent meg kell csinálni, agyilag teljesen lemerültem.
98. Bűnöztem picit: ettem egy white twixet! :D
99. A boltvezető nagyon jó fejnek tűnik, bízzunk benne, hogy így is marad!
100. Egy kislány megdicsérte a hajam *.* és szép napot is kívánt mellé! (♡˙︶˙♡)


Beszerzett könyvek:


 Karen Marie Moning: Darkfever · Gail Carriger: Soulless – Lélektelen · Cat Clarke: Entangled · Tammara Webber: Easy · Rainbow Rowell: Eleanor & Park · Melissa Grey: The Girl at Midnight · Whitney G.: Sincerely, Carter · Katy Regnery: The Vixen and the Vet · Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem · Kendall Ryan: Filthy Beautiful Lies · Melissa Grey: The Shadow Hour · Julie Buxbaum: Tell Me Three Things · Laini Taylor: Strange the Dreamer · Melissa Grey: The Savage Dawn · Kendall Ryan: Love Machine · Kendall Ryan: The Two Week Arrangement · Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan – Maureen Johnson – Kelly Link – Robin Wasserman: Az árnypiac kísértetei · Rebecca Serle: In Five Years · Prescott Lane: Just Love · Rue Volley: 13 Ways to Midnight Book Two · Rue Volley: 13 Ways to Midnight Book Three · Rue Volley: 13 Ways to Midnight Book Four

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések