Bujo/augusztus



Szuper korán, de már kész az augusztus is a naplómban. :)  Az augusztus speciális hónap számunkra, mert akkor van a házassági évfordulónk! ^_^ Méghozzá az ötödik. Hogy szalad az idő! :-O


No, mutatom a többi részét az augusztusnak:



Ezúttal a havi bontást az úgynevezett Hobonichi* felbontásban próbáltam alkalmazni. Persze az eredeti planner mérete az keskeny.  (A6-os méretű, az angol verzió januárral kezdődik, a Japán kezdődhet januárral illetve áprilissal is.) De nézzétek el nekem, ez az év a kísérletezésekről szól. Ezért ilyen különböző minden hónap a naplómban. 

*Hobo Nikkan Itoi Shinbun (ほぼ日刊イトイ新聞), also known as Hobonichi (ほぼ日), is a Japanese company that designs and produces various daily life products like Haramaki and the Techo notebook. ... Hobonichi means "Almost Every Day"./röviden japán cég találta fel a Hobonichi-t, ők tervezik és állítják elő ezeket a füzeteket.  /forrás/


Ezen az oldalon → https://www.101planners.com/ rengeteg nyomtatható dolgot találni, túlzás nélkül állítom, egy fél napot is el lehet(ne) tölteni a tervezéssel, egyedi sablon készítéssel, vagy akár az előre legyártott alap sablonok nézegetésével. 


Amiket felhasználtam ehhez a hónaphoz:

Augusztus borító

✎ a 101planners.com oldalon találtam az augusztusom fejlécét
✎ a Wendy Prints oldalról származik a cuki masni a jobb felső sarokban, és a bal alsó oldalon, valamint az indás csíkok az augusztus szó alatt és a lap alján
amazonról a washi tape-ek (2 félét is felhasználtam ezek egy szett részei)
✎ a Girl Boss Anna oldalról érkezett ez a csodás overlay tape, ami csillagos - konfettis
Tatty Teddys matrica - már rég megvolt, valamelyik papírboltban vettem még. 


Boldog pillanatok oldal

✎ szintén a 101planners.com oldalon készítettem a Happy Moments feliratot,
✎ ugyanazokat a washikat használtam fel itt is, mint a borítón /amazonos/,
✎ Ashley Ann Laz matrica (notesz)
✎ Wendy Prints matricák (masnik, doboz)
✎ TheCoffeeMonstersCo matrica (boldog pillanatok matrica *-*)


havi bontás oldal

Ashley Ann Laz Hobonichi heti tervező (digitális fájlként vettem, így nekem kellett kinyomtatni)
és cuki figurák,
✎ néhány kisebb dolog az 101planners.com oldalról
✎ washi tape, ugyanazok, mint fentebb,
✎ néhány kisebb matrica, Wendy Prints


diéta és rendelések 

✎ 101planners.com (bár pont lemaradt a képről, de az alap lista a diétához onnan van)
Papershire (vignetta)
Ashley Ann Laz (laptop, boríték)
TheCoffeeMonstersCo (buy more stickers figura :D)

Egyébként szándékosan tettem egy oldalra a diétát a rendelésekkel, mert így kevesebb hely jut egy esetleges vásárlás felírásához, persze ez nem biztos, hogy meggátol a költekezésben, de igyekszem rendesen viselkedni. :) Szóval a terv az, hogy én fogyjak, ne a pénztárca. :D 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések