Csavargás képekben

 Még ha nem is teljesen felszabadultan - mert hát a COVID még mindig itt van sajnos - de maszkkal és a szabályokat betartva kicsit kimozdultunk tegnap. 


Péntek:


Ezzel a nagyon cuki macival találkoztunk a tegnapi nap folyamán ^_^ Csak hogy szemléltessem, hogy milyen magas volt, én nagyjából a válláig értem fel. :D Kellemes napsütéses idő volt, némi szélfújással párosítva.  Volt pár pub is a közelben, amik még mindig rabul tudnak ejteni az építészeti stílusaikkal, meg a virágaikkal *-*



Persze nem maradhatott ki a csokoládés-pillecukros frappé sem! :D Bár picit a kelleténél több jeget tettek bele. 


Szombat:

A mai kiruccanás az teljesen random módon történt. Párocskámmal akartunk valami szuper finom és jól oldódó forró csokit (mert az előző bár instantként volt hirdetve, az bizony nem igen akart rendesen elolvadni...) Szóval fogtam magam, és utam a Whittardba vezetett. ^.^


❤❤❤ Nagy kedvencem, Covent Garden ❤❤❤



Kicsivel több, mint 8 hónapnyi szünet után végre megint meglátogathattam a kedvenc helyemet, a Whittardot Covent Gardenben ^_^ Ezúttal is forró csokiért mentem :) de persze nem maradhatott ki az instant tea sem :D

* Fehér forró csoki
* Málnás – fehér forró csoki
* Török alma ízű tea

Abszolút elégedetten tértem haza. :) Egy időre most betáraztunk finom nedűből. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések