Cry Baby Book Tag

 Cray Baby Book Tag



🚀 Cry Baby:

Egy könyv, amin sírtál:

Rachael Lippincott · Mikki Daughtry · Tobias Iaconis

Five ​Feet Apart 


🚀 Dollhouse:

Kedvenc részed egy sorozatból (bármilyen lehet. Akár trilógia akár 2 részes könyvsorozat. Ez esetben azt mondd, ami jobban tetszett):

A Végzet Ereklyéi sorozat lezáró kötete a Mennyei tűz városa *-*


🚀 Sippy Cup:

Egy olyan könyv, amiről bemeséled magadnak hogy jó de igazából nem az (legalábbis szerinted)

ilyen nincs.

🚀 Carosuel:

Egy könyv aminek az adaptációja jobban tetszett mint maga a könyv:

A Mielőtt elmegyek film jobban tetszett, mint a könyv.


🚀 Alphabet Boy:

Kedvenc kötelező olvasmány iskolában. Most a klasszikusokra gondolok nem a választhatókra (ha van/volt valakinek még ilyen):

nincs kedvenc


🚀 Training Wheels:

Egy könyv, amit próbáltál elolvasni de nagyon nem ment:

Emily Brontë: Üvöltő Szelek

2017-es értékelésem róla:

Még 2016 őszén kezdtem neki, de mindig félretettem, hogy majd ha olyan hangulatom lesz, akkor nekifogok, és elolvasom. Addig-addig tettem félre, míg végül arra az elhatározásra jutottam, hogy inkább félbehagyom, és majd ha lesz rá lelkierőm, hangulatom és időm is, akkor majd újra elkezdem az elejétől ( mert elég komor, és nehéz olvasmány),mert megmondom őszintén, nem igen rémlik már mi is volt a történet, pedig szeretném megismerni ezt az igazi klasszikust, amit már olyan sokszor láttam „szembejönni” itt-ott. Sőt, még én választottam ki azok közül a könyvek közül, amiket a teli pontgyűjtő füzetekért cserébe lehetett kapni. 

🚀 Soap:

Egy könyv, amit a kádba is magaddal vittél olyan jó volt:

ilyen nincs, mert nem merem kockáztatni a könyveim épségét :-) 


🚀 Pity Party:

Kedvenc könyv amit szülinapodra kaptál:

Hát elég sok könyvet kértem/kaptam név-és szülinapre, de most konkrét példát nem tudok kiemelni. :) 


🚀 Tag You're It:

Egy könyv, amit most utálsz de régen a kedvenced volt:

Nincs ilyen


🚀 Milk and Cookies:

Tudom nem könyves de mi a kedvenc ételetek/italotok olvasáshoz?:

Kávé és/vagy tea *-*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések