Bujo/Október

 


Elkészültem az októberrel is! *-* Igaz, nekem a kellemes meleg idő a kedvencem, viszont tagadhatatlan, hogy az ősz a legszínesebb mind közül *-* Gondoljunk csak az őszi falevelekre *-* 🍁🍂🍃

Az október fedlapját a Papershire e havi digitális freebie-jeiből állítottam össze. Lásd fb csoport ;-) A hátteret a SketchBook programmal készítettem.




A havi bontás sablonját a TheCoffeMonsterzCo Facebook csoportjában lehet megtalálni a freebie-k között :) Bár ez eredetileg heti bontású, nekem tökéletesen meg fog felelni havi bontásban is. :) előzőleg is ezt használtam/használom, eddig tökéletesen megfelel. A cuki figura a bal felső sarokban a kávét fogva ugyanonnan van, mint a sablon :) 

A lapokat főként Papershire* matricákkal díszítettem fel. :) De van itt TCMC*, EMAS* matrica is. :) 




Már megszokhattátok, hogy minden hónapra van egy boldog pillanatok oldalpár, így ez ezúttal sem maradhatott ki ^_^ használtam még rose gold színű szívecskés washit és egy ingyenes képecskét az OnceMoreWithLove-tól. (az ablakból kinéző figura)

Az őszies idézetek a Nap Time Alternative-tól vannak. Szintén ingyenesek. :)




Erre az oldalra még nem döntöttem el, hogy mit fogok írni. Lehet helyet kapnak az úton lévő rendelések, vagy csak folytatom az emlékek gyűjtését. Meglátjuk. ;-)


* ezekre a linkekre kattintva 10% kedvezményt találtok :) 

A referral code lényege, hogy aki adja, az pontokat gyűjt általa, aki kapja, annak meg 10% lejön a (z általában első) vásárlás összegéből. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések