Book Shelfie Tour 2020



Most, hogy már megérkezett az összes várt könyves meglepetésdobozos és könyves rendelésem, végre rendbe tudtam tenni a könyvespolcomat. ^_^


A polctetőre tettem minden eddig rendelt könyves boxból egyet. A dobozok elé kerültek a magyar nyelvű könyveim, és néhány angol nyelvű, amit már olvastam. Ehhez az illumicrate tavalyi jún-júl. dobozában található bookendeket használtam fel segítségül. 



A könyvespolc jobb oldalán találhatóak kisebb-közepesebb méretű fanartok. :) (CoG, ACOTAR, Illuminae) Valamint itt kapott helyett a pin banner is. 


Az fenti polcon puha borítós angol nyelvű könyvek vannak, valamint kialakítottam egy kisebb részt a Leigh Bardugo köteteinek. Minden ideillő fandomot egy helyre tettem. Trunks pedig úgy gondolta, ez a polc áll hozzá a legközelebb. ;-) Egyik kis kedvencem az "& " jel társaságában.



Az alatta lévő polcon vannak az Árnyvadász könyveim, ami folytatódik eggyel lentebb. :) És mellé  rengeteg árnyvadászos tárgy... (Kedvencem az angyal rúnás lámpa, a Cortana formájú levélbontó kés, és a végzet kelyhe replica.)  

Mellette kapott helyett a Holdbéli Krónikák. Van a sorozathoz passzoló étkészletem is! De túl szép ahhoz, hogy használjam. :-D (képet lásd lentebb)







Ezután következik a Holly Black és Sarah J. Maas uralta szekció ^_^ Bal oldalon látható egy csodaszép fanart a Cardan - Jude párosról ❤ Középen pedig egy Aelin gyertya található. Kicsit bajban voltam a különböző könyvmagasságok miatt, de végül kitaláltam, hogy a speciális kiadások a polc két szélre kerülnek, a kisebbek pedig közéjük. És ide tettem a secret book II-t is. :) 



Valamint ez a csodaszép mobil gyűrű? vagy mi is idekerült. :D Tök szép, de polcon jobban tudom hasznosítani, mint magán a telefonon. 


You're not my type. 
FAE
are my type. 

Az alsó polcra kerültek a meglepetésdobozokból kikerült speciális kiadások, mind kemény fedeles, és valamennyi színes lapszélű, és dedikált. Itt tárolom a könyvjelzőimet is. És a picike Funko Popjaim is itt helyezkednek el. 



Olvasókuckó 1. Árnyvadászos párnákkal ^_^ A könyvespolc mellett van. 



+1: a szoba ajtajára ez a CoG falvédő került ^_^


Így nézett ki tavaly:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések