Unboxing! Új matricás rendelések!








Nagyjából egyszerre találtam rá erre a két nagyon cuki matrica webshopra egy youtuber videóját nézve. Mivel imádom a matricákat, meg kellett néznem! :D Gyorsan be is adtam a derekam, és május 24-én leadtam 1-1 'szolid' rendelést. *angyali fejet vág* a pénztárcám meg sóhajtozik...




Kanadában, Surrey-ben taláható a vállalkozás, egy tini lány, Helen kezdte el, és milyen jól tette! :) Minden itt látható figura az ő saját tervezése. Anyukája és apukája is besegít a családi vállalkozásba, ki-ki a maga módján. Apukája viszi a feladni való csomagokat a postára, de van, hogy ő is segít a matricák előkészítésében, körbevágásában, ahogy az anyukája teszi. Valamint az anyukája készíti össze a rendeléseket, és néha kisebb üziket is írnak rá. :) 

Érdemes csatlakozni a fb csoportba, ahol nagyon segítőkészek a tagok! A csoportban vannak havi digitális freebiek, érdemes megnézni őket :) 



Instagramjuk: @thecoffeemonsterzco
illetve a webshopjukwww.thecoffeemonsterzco.com

Június 5-én kaptam meg a levelem, és szuper cuki már maga a boríték is! 😍❤


Május 28-án már fel is adták, szóval egész gyorsak voltak! 
Szállítási idő: International: 4-30 business days (4-30 munkanap)


A TheCoffeeMonsterzCo rendelésem £17.33-ba került szállítással együtt. Volt egy 10% kedvezményes kuponom, (POTATOPACK) amelyet egyébként egész évben fel lehet használni  $10 rendelés felett. (The all-year code is POTATOPACK for 10% of $10 USD) Így spóroltam rajta egy kicsit.


A rendelésem tartalmazta:

  1. happy mail emotis × 1
  2. planning desk emotis × 1
  3. Make Memories Banner × 1
  4. an artsy girl's desk × 1
  5. bullet journal emotis (REFORMAT) × 1
  6. +1 Picike ív, a Májusi ingyenes minta/May freebie:
  7. Coffee Time Emoti (Digital File) - Pink Version
  • On top of the world scenery box
  • Sadness from Inside Out
  • A tired emoti
  • Busy bee doodle
Valamint egy cuki képeslapocska, ami egyben pontgyűjtő is a hátulján. Minden ív matricán található egy kávébab, azokat kell beragasztani a pontgyűjtőbe, és amint betelt, be lehet váltani a webshopban ^_^




Egyben a rendelés :) 





Ez a csapat szintén Kanadában (Oakville, Ontario, Canada) található, így a szállítás megdobja a végösszeget, (viszont van hozzá tracking number) de érdemes legalább egyszer kipróbálni, ha van rá lehetőség. :) Shrija és Priyanka vezeti a vállalkozást, és ők is nagyon kedvesek és szuper cuki dolgokkal állnak elő. *-*

Nekik is van egy szuper fb csoportjuk, alább megtalálható:


TIPP: Mielőtt regisztrálnál a webshopba, nézd meg a fb csoportban, hogy kinek van referral kódja, arra a linkre kattintva ad 10%-ot az első rendelésből. Plusz érdemes figyelni, milyen freebiek vannak, szintén kódos, ezt a megjegyzés rovatba kell beírni, mielőtt befejezed a fizetést a webshopban. ;-) 


Instagramjuk: @everyminuteastory
illetve a webshopjukhttps://everyminuteastory.com/

Június 9-én kaptam meg a rendelésemet!!! :) 


Június 1-jén adták fel a rendelésemet. 
Szállítási idő: All other Countries: 1-5 weeks depending upon location /1-5 hét 


Az EveryMinuteAStory  rendelésem így £22.77-ba került. Kíváncsian várom a csomagomat!!! ^_^


A rendelésem tartalmazta:



Beanie reading planner stickers, book nerd, time to read × 1 $3.15

Beanie peek-a-boo washi, Gold foil | Limited Stock!! × 1 Beanie peek-a-boo washi- 15mm $4.50

Over the pink moon Beanie sticker sampler, buddha, bunny × 1 $3.15

Belle's Library bookmark/die cut, Belle, reading × 1 $1.99

Space themed polaroids stickers × 1 $2.30

Hand drawn- love you to the moon and back Journaling/Postcard- LIMITED STOCK! × 1


A 2. képeslap az ajándék volt, valamint a jobb oldalon lévő 2 ívecske is. 


Egyben a rendelés ^_^




Omg, és nézzétek milyen szuper aranyos a washi tape!!! *-*





UPDATE

Plusz jön majd még egy két három mini rendelés: 


Ashley Ann Laz  (Florida, United States) oldalán is találni jó pár cuki és hasznos bujo/planner kelléket, találtam is egyet, (még május 28-án) ami már úton van, valamint két digitális tartalomra is szert tettem. :) Összesen $7.96 USD-ba került. 

Június 2-án adták fel a rendelésemet. 

Feladási/ Szállítási idő:  Europe: 3-5 business days, de ettől eltérhet. Főleg most. 

Június 15-én ide is ért.


Végre ideért ^_^


Olyan cuki *_*


A rendelésem tartalmazta:


$2.79

$0.49

Free








Oké, oké, tudom, kicsit nagyooon túllőttem a célon, de  legalább most egy darabig kitartanak ezek a felhalmozott kincsek... :D 

Ez a webshop (US) is csodaszép, átlátszó foiled tape-ekkel foglalkozik. Sajnos elég drága, de egyszer úgy gondoltam, megérdemlem ^_^



Június 8-án rendeltem tőlük. 
18-án adták fel a csomagom. 06.26-án pedig ideért. 

Szállítási idő: 1-3 hét


Borítékban érkezett, de kivettem belőle, hogy gyorsan megmutathassam a tartalmát ^^


A rendelésem tartalmazta:


$8.50
Rögtön ki is próbáltam! *-*





$6.50
Rögtön ki is próbáltam! *-*

A foil tape-ek mellé kaptam még egy képeslapot is, a hátuljára pedig egy kis üzenetet :) 


Abszolút elégedett vagyok a foil tape-ek minőségével, szerintem gyakran fogom őket használni ❤








A Wendy Prints egy UK-based Sticker Shop :) Végre valami, ami közelebb van hozzám :) 

Oké, itt már abszolút nincs semmi mentségem... De nézzétek, milyen szuper dolgokat válogattam össze! 

Június 11-én rendeltem tőlük.

előkészítési /Szállítási idő: PROCESSING TIMES: 7 to 10 working days

UK

First class (no tracking): 1 - 3 working days
Second class (no tracking): 3 - 5 working days
Tracked and signed for (tracking provided): 1 - 3 working days

Europe:

International standard to (no tracking): 5 - 7 working days
International tracked and signed for (tracking provided): 3 - 5 working days


Június 26-án ért ide. 


Gyönyörű szép minden egyes eleme!


A rendelésem tartalmazta:




Az alap rendelésem jobbra,(2 ív, lásd fentebb az elnevezésüket) mellékelve mellé egy nagyon szép képeslap, egy névjegy, és egy kicsike minta a legújabb papírra nyomtatott matricákból. Plusz egy kupon, amit legközelebb lehet beváltani, és 5 fontot enged a végösszegből! *-* Oh, és a masnit se felejtsük ki a felsorolásból! ⧓

Az oops bag-ek szinte teljesen épek, alig látni rajta egy-egy aprócska hibát. Teljesen megérte az árát. 
Az egész csomag nagyon elegáns, és igényes. Must have! *-*

Oops bag 1:


Oops bag2:



Oops bag 3:



és a képeslap még egyszer ❤❤❤ 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések