Színezzünk!

Mivel mostanában egyre elterjedtebbek ezek a felnőtt színezők, körülnéztem az interneten, mert szerettem volna valami szépet kiszínezni. :) Többet is sikerült találni, mutatom hol találtam rájuk! :) 


Spórolás gyanánt egy lapra 4 színezni való képet is elhelyeztem. Ezeket így akár fel is lehet használni a bujoba a későbbiek során. 



A Once more with love matricákkal foglalkozó cég, és van egy freebies oldala, ott találtam egy cuki alvós figurát, aki már várja, hogy vége legyen 2020-nak. Nincs vele egyedül...



"Wake Me Up When 2020 Ends"



Ezt a nagyon aranyos esernyős lánykás rajzot a JudyClementWall oldalán találtam. Sok más színezni való rajzzal együtt itt találod:




A Shadowhunters coloring book free samples a fenti linkre kattintva érhető el. :) Én Clary-t választottam. Egy kis extra csillogást csempésztem fentre az átlátszó comfetti overlay tape * segítségével :) (A Girl Boss Anna webshopból rendeltem).




*overlay tape: úgy kell elképzelni, mint a sima celluxot, csak valami mintával kiegészítve. Ez például csillagos-konfettis. 


Ez az oldal színezőkkel foglalkozik, és van néhány ingyenes is. Bár sajnos pont ezt a linket nem találtam meg, ami ehhez a maszkos hölgyhöz vezetne...



A rajzok kiszínezéséhez winsor & newton filceket használtam. :) Igazán remek kikapcsolódás! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések