Bujo/július

Mivel megérkezett mindkét matrica rendelésem amire vártam, ma el is készítettem a júliusi részt a naplómban. :) Egyre jobban tetszik ez nekem! :D :D :D 



A júliusi fedlapnak az Every Minute A Story-s képeslapot választottam :) (a továbbiakban rövidíteni fogom → EMAS) A szintén tőlük rendelt washi tape-pel rögzítettem. Külön kinyomtattam rá a júliust.



A már jól bevált havi bontás és a még béta verzióban lévő heti tervező. Papershire, Stickii és EMAS matricák/washi tape társaságában. :) 



Boldog pillanatok oldal :) The CoffeeMonsterzCo-s "polaroid" matrica (fent, szöveg alatt) és a RedBubble-ról rendelt art a bal alsó sarokban ("Dream in a Jar" Clouds, Moon and Stars Sticker Designed by MagneticMama) és a könyvecske. (Little Book Sketches Sticker Designed by Emma Mildred Riggle) 




A kedvencem a rendelések oldal :D Bunilla a Papershire oldalról. Zseniális, ahogy a napszemüvegben pózol és szórja a lóvét. :D

A boldog pillanatok és a rendelések szövegét online szerkesztettem ezen az oldalon:




Nyugodtan mentsétek le ha tetszik! :) 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések