Új szerzemények

Mivel elkezdtem aktívabban a bujozást, kellett néhány kiegészítő, amely hasznos lehet a későbbiek során. Ilyen például ez az iratcsipesz is. Ez a verzió 25mm-es, így a  közepes méretű füzetekkel könnyen megbirkózik. Van pár kisebb változat is a fiókomban, de már május óta túl soknak tűnt neki a feladat. :D 



Ez a csodaszép rose gold színű csipesz tökéletes társam, remekül összefogja a naplóm. Nem okoz neki gondot stabilan összetartani a lapokat. Ráadásul 24 db-os a szett, így nem kell aggódni hogy nem tudok mindent összecsíptetni :D 




Nehéz olyan washi tape-t találni, ami jó árban is van, szép is, és a minősége is jó. Mert bár sok multipack volt, de kb. a felét sosem használtam volna fel, hiába a jó ár. De most végre találtam egyet! Juhhú! :D Amazonon találtam mindkét kiegészítőt, és nagyon elégedett vagyok velük. 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések