100 dolog, ami boldoggá tett tavasszal – 2020



~ március 3-tól



1. SzabadságON! :)
2. Munkahelyen benne vagyok az első 3-ban a vásárlók szavazatai alapján :-O <3
3. Bookdepos rendelés pipa: 10% kupon beváltva, a Danielle Rollins – Twisted Fates könyv megrendelve. :)
4. Riverdale nézése :)
5. melegszendvics, és kávé
6 . Cassandra Clare – Maureen Johnson: The Whitechapel Fiend olvasása
7. Ruelle hallgatása *-*
8. Cassandra Clare · Sarah Rees Brennan: Nothing but Shadows olvasása
9. beszélgettem Cassie most megjelent könyvéről egyik ismerősömmel, és már ment is megrendelni ^_^ plusz a The Dark Artifices trilógiát is beletette a kosarába :) azt mondta, ez volt a napjának a fénypontja *-*

Kapcsolódó könyvek: Pokoli báléjszakák · Kelly Oram: Serial Hottie · Kelly Oram: V is for Virgin · Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: Vámpírok, pogácsák és Edmund Herondale · Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: Az éjféli örökös · Kelly Oram: Cinder & Ella · Kelly Oram: A is for Abstinence · Debra Driza: Mila 2.0 · Leigh Bardugo: Six of Crows · Kelly Oram: The Libby Garrett Intervention · Leigh Bardugo: Crooked Kingdom · L. J. Shen: Sparrow (angol) · Kelly Oram: Happily Ever After · Elle Kennedy – Vivian Arend: All Fired Up · Holly Black: The Cruel Prince · Laura Thalassa: Rhapsodic · Laura Thalassa: A Strange Hymn · Holly Black: The Wicked King · Natalie C. Parker: Seafire · Sarah J. Maas: House of Earth and Blood · Cassandra Clare: Chain of Gold · Claire Luana: The Confectioner's Guild · Laura Thalassa: Dark Harmony · Holly Black: The Queen of Nothing · Bex Hogan: Venom · Danielle Rollins: Twisted Fates · Kelly Oram: Girl at Heart · Leigh Bardugo: Ruin and Rising – Pusztulás és felemelkedés

~ március 4-től

10. Csavargás párommal -> Leicester Square, TWG tea boltba, és utána random elindultunk az orrunk után ^_^
11. Vettem szülinapjára egy fehér csokis-málnás tortát, valamint egy vanília-bourbon ízesítésű teát :)
12. ZUMBA <3

13. Megrendeltem Sarah J. Maas: House of Earth and Blood könyvét! ^_^
Bookdepositoryn most £10.99-ba került, szerintem ez szuper ár érte! *-*
14. Beszéltem telefonon a szüleimmel és tesómmal ^_^
15. Kifestettem a körmöm double decker red színűre :D (rimmel körömlakk, kb. 2 éve vehettem)
16. lelkesen tanulmányozom az árnyvadászok családfáját *-*
17. The Midnight Heir olvasása *-*

~ március 11-től

18. Sarah Maclean – A Rogue By Any Other Name olvasása *-* Hát ez a történet egyszerűen zsinális! :)
19. Rendeltem egy trikót a for reading addicts oldalról. :D Beauty And The Beast Tank Top, a felirat pedig ez:
"Some girls
watched
Beauty and the Beast
and wanted
the prince
I wanted
the Library"

20. Megérkezett a GCR CoG doboza ^_^
21. Voltam fodrásznál ^_^ Jó sokat vágtunk az aljából, már nagyon kellett! És most tetszik, hogy kisebb :) Bár párocskám szerint nem elég rövid XD (vállig érőre gondolt)

~ március 13-tól

22. Kelly Oram könyvek 0.99-ért ^_^
Kelly Oram: Serial Hottie
Kelly Oram: V is for Virgin
Kelly Oram: A is for Abstinence
Kelly Oram: Girl at Heart
Kelly Oram: Cinder & Ella
Kelly Oram: Happily Ever After
23. Tanya Bird: A Gladiator's Oath megszerzése. Most két napig ingyenes! *-*
24. Alexandra online raktárvásár: (03.15.)
hajnali fél 3-kor leadtam a rendelésem :D (fél 1-től felváltva sasoltam a könyveket, és néztem itt molyon az értékeléseket. De csak szolidan, mindössze 3 könyvecske landolt a kosaramba O:-) 2 747 Ft-ért, eredeti összértéke: 7 297 Ft Szóval szerintem jól jártam. ^_^
Pokoli báléjszakák 600 Ft
Mila 2.0 660 Ft
Az éjféli örökös – Bane krónikák 4. 599 Ft

~ március 17-től

25. Sarah Addison Allen – First Frost olvasása
26. Ingyenes e-könyvek *-* (03.16.)
Laura Thalassa: Rhapsodic
Laura Thalassa: A Strange Hymn
Laura Thalassa: Dark Harmony
27. L. J. Shen: Sparrow (angol) ekönyv megszerzése, szintén ingyenes volt
28. Két fontos, és szívet melengető megjegyzés a vásárlóktól:
1. Köszönjük, hogy még mindig kitartóan dolgoznak értünk! *-*
2. Jó ide bejönni, mert fel vannak a polcok töltve <3
29. Elle Kennedy – Vivian Arend: All Fired Up könyv megszerzése ^^ (03.17.)

30. £1.61.-ért megvettem a régi kedvenc játékomat a Burger Shop 2-t. *-*
31. Junkies hallgatása
32. Linkin Park hallgatása <3


~ április 1-től

33. Csökkentettem az erőforráshasználatom a molyon, hogy segítsem munkájukat <3 április 1-je van, teeee! XD
Lapozóakrobata lettem! :D
34. Kipihentem magam :)
35. tea és szendvics ^^
36. Sydney Landon: Pierced olvasása
37. Párommal tavaszi nagytakarítottunk :D Konyha kész! Plusz még megcsináltam az ált. takarítást is a lakásban. :) Wííí, sokkal szebb és jobb lett! ^^ (04.02.)
38. Marissa Meyer: Cinder olvasása

~ április 9-től

39. Süt a napocska ^_^ Picit kint voltam a friss levegőn
40. Végeztem a tanulással, már ami ki volt adva. Hol van még a vége…
41. Az új maszkom kényelmesebb, mint az elődje -> nem nyomja el az orrom és a fülem!
42. Néztem néhány részt a Sailor Moon Crystalból *-*
43. Holly Black: The Wicked King olvasása
44. A Cinder további részeinek megrendelése Bookdeporól. :)
45. az eső illata *-*
46. Készítettem páromnak egy 10 pontból álló feladványt, minden jel eggyel közelebb vitte a kincshez :)
47. Retro magyar zenék hallgatása
48. megvolt az első önálló műszakvezetésem 8-) /04.10./
49. szabadság megtervezve és leadva :)
50. ettünk pizzát :D
51. végre kiválasztottuk a nyomtatómat, amit név- és szülinapra kértem :) HP Envy 5010 Wireless Printer

~április 16-tól

52. Crystal growing kit elkészítve :) Már csak várni kell néhány napot, amíg kinőnek a kristály darabkák *_* 5 nappal később így fest: 
https://www.instagram.com/p/B_PQ74kBd-a/
53. 100 nap olvasàs 2020-ban kitüntetés :)
54. Frissen mosott àgynemūben aludni :)

55. Megérkezett a FairyLoot CoG doboza!!! *-* (04.17.)

56. 5000 oldal 2020-ban :) (4035.)
57. Matricák kinyomtatása otthon ^_^ -> bujo kicsinosítása
58. The Folk of the Air Complete Gift Set úton van /az amazonról rendelve/ 04.22. *-*
59. ❀ Ma van a névnapom ❀ ^_^ -> és legalább ma szabadnapom van. /04.22./
60. Forrócsoki pillecukor darabkákkal ^_^
https://www.instagram.com/p/B_TAvWVBKcX/
61. Cassandra Clare – Maureen Johnson: Every Exquisite Thing olvasása

~ április 23-tól

62. Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: Cast Long Shadows olvasása
63. A KMK virtuális könyvfesztiválján őket tettem a kosaramba:
1. Leigh Bardugo: Ruin and Rising – Pusztulás és felemelkedés , és
2. Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: Vámpírok, pogácsák és Edmund Herondale · ^_^ Név – és születésnapra kértem anyáéktól ^_^ Ráadásul a Leigh Bardugo könyv az dedikált változat!!! :O Mindenképp muszáj volt lecsapni rá. O:-)
64. Rendeltem a Papershire oldaláról néhány szuper matricát ^_^ plusz volt hozzá 15%, így kb. a postaköltséget megspóroltam! 8-) https://papershire.com/ 04.26.
65. Holly Black: The Queen of Nothing olvasása


66. Ablakot pucoltunk, és kimostuk a plüssöket, minden szép és tiszta :)
67. Megérkezett az Illumicrate CoG doboza *-*
68. Néztem néhány részt a Merlinből a párommal ^_^ Még mindig nagyon szeretjük ezt a sorozatot :)
69. Kaptam a férjecskémtől egy doboz ferrero rochert *-* /05.01./

~ május 5-től


70. Megmosolyogtatott a mai szerencsesüti :)

Mindig vigyen magával könyvet, ez megvédi az idegenektől.

/Anne Tyler: Az alkalmi turista/


71. Ingyenes e-book :) Claire Luana – The Confectioner's Guild
72. Six of Crows Boxed Set: Six of Crows, Crooked Kingdom megrendelve ^_^
73. Lilla barátnőm megkért, hogy rajzoljam le őt, és barátnőjét. Mission complete :) SketchBook programot használtam hozzá.
74. Rendeltem egy pólót a book box club oldalról, plusz kaptam egy zsákbamacskát is mellé :) Kíváncsi vagyok, mi lesz benne! ^_^ (05.07.)

~ május 10-től

75. Ma van a szülinapom :D 33.
76. Kibírtam a reggeles műszakot. Szerintem egész jól sikerült a műszak.
77. Kaptam egy mini csokitortát :)
78. Kelly Oram: V is for Virgin olvasása

~ május 17-től

79. Chain of Gold olvasása
80. A is for Abstinence olvasása
81. Cirka három hét késés után ma végre befutott a rendelésem, ami egy sima bujo volt. Amazonról. Pont ma gondolkodtam el rajta, hogy visszakérem az árát.
82. Cinder & Ella olvasása <3
83. Lecseréltük a konyhai edények egy részét :)

84. Rendeltem a párocskámnak Peaky Blinders -es pólót és poháralátétet ^_^
85. Andrew Harnes: How to Draw Manga: Mastering Manga Drawings £2.39-ért
86. Natalie C. Parker: Seafire £0.99-ért
87. Kelly Oram: The Libby Garrett Intervention £3.43-ért

~ május 24-tól

88. kaptam egy jeges kávét kolleginától *-*
89. rendeltem matricát a www.thecoffeemonsterzco.com oldalról ^_^
90. a https://everyminuteastory.com oldalról is… :D okéokétudomhogymatricamániásvagyok…


91. Megmosolyogtatott a Mai szerencsesüti:

Itt mindenki bolond. Én is bolond vagyok. Te is bolond vagy.

/33. oldal, Lewis Carroll: Alice Csodaországban/


Nagyon találó :D
92. Vanília ízű cola <3
93. Sonata Arctica és Nightwish zenék hallgatása ^^
94. Bex Hogan: Isles of Storm and Sorrow: Venom könyvének megrendelése *-*
95. Málnás cider *-*

oldalon való kreatívkodás ^_^
97. Főztem fini levest, és sütöttem halrudacskákat ^_^ Zöldség körettel tálaltam :)
98. epres turmix *-*
99. Megnéztük pár év kihagyás után a Vissza a jövőbe első részét! <3 Megunhatatlan! *-* Magasságos egek! XD (05.28.)
100. Átrendeztem a könyvespolcom ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések