Unboxing! Nálam a Fae Crate Hangover Recovery Kit!



Egy ideje megszállottan nézegetem egyik könyves dobozt a másik után, és már azt is megtanultam, hogy egymás után nem érdemes két különböző dobozt rendelni (köszi molycik!), mert jó eséllyel ugyanaz a könyv lesz benne, csak 1-2 hónap eltéréssel. 
Már ismerem a FairyLoot-ot, tőlük rendeltem is. A bejegyzést a dobozukról ITT megtekintheted. 

Valamint végül befutott a BASC Fandom dobozom is, erről ide kattintva jutsz el a posztig. 
Rögtön utána, novemberben megrendeltem a Fae Crate speciális - szintén fandom - dobozát, amely a Hangover Recovery Kit nevet viseli. A Fae Crate oldalát itt lesheted meg!


A téma meg mi más is lehetett volna, mint a shadowhunters?! :D Maga a doboz a Queen of Air and Darkness nevét viseli, és akkor jelent meg, mikor a TDA 3. része is, a terv is az volt, hogy december 4-én küldik ki a csomagokat. 
Viszont az ajándékokat a teljes árnyvadász univerzumból válogatták ki. *-* Vagyis a Pokoli Szerkezetek, a Végzet Ereklyéi de még a Gonosz Fortélyok is inspirálóan hatott a FC csapatra. 

Teljesen véletlenül bukkantam rá, talán az instán, a kedvenc amerikai vloggerem, Emma mesélt a dobozról, aminek ráadásul a bevétele jótékony célokra lesz fordítva, és a Best Day Foundation kapja meg ❤ Gyorsan megnéztem a Fae Crate weboldalát, és még épp volt belőle. (lehetett választani könyves+book plate, illetve könyv nélküli csomagot is) És hát, na, véletlen megnyomtam a fizet gombot, a többi már történelem...
Egyébként fontba átszámolva ~ 64 font volt a könyves doboz, és postaktg dobta meg jobban a végösszeget, mert Amerikából jött, de még így is megérte, mert rengeteg dolgot tettek bele *-* ez kb. 23000.- Ft környékén van.

Viszont ami csak összejöhetett, össze is jött... Problémák adódtak a csomagok feladásának az idejével. Plusz ugye a december az mindig problémás. Ez tolódott pár napig, utána meg a csomagok szokatlanul nagy súlya miatt (kb. fele ekkora szokott lenni a sima Fae Crate doboz) le lett korlátozva, hogy egy nap mennyi dobozt adhatnak fel...ja, és szegény csapatnak még azzal a gonddal is meg kellett birkóznia, hogy manuálisan, egyesével beállítsák a megrendelők tracking numberét... 

Igen, az enyémet se mutatta sokáig, de már tapasztalt vagyok, ha várakozásról van szó. Viszont le a kalappal előttük! Minden alkalmat, minden internetes felületet megragadtak, hogy folyamatosan tájékoztassanak bennünket. Legyen az a facebook oldaluk, a twitter, az instagram, sőt, emailben is írtak. No, utána megkaptam én is a saját tracking numberemet, és nyomon tudtam követni a csomagomat. 

A problémám ott kezdődött, hogy közben hazamentem karácsonyozni, viszont az alkalmazás azt jelezte, december 28-án megkísérelte a futárszolgálat kézbesíteni. (holott se a párom, se a lakótársak nem hallották, hogy kopogott volna bárki is.) Ráadásul semmi papírt nem hagytak ott nekünk, hogy esetleg eltudjunk érte menni... No, végül hazajöttem, és írtam 3 helyre is levelet, mert már Londonban van a csomagom, elvileg házhoz is hozták 1x, szóval bíztam benne, hogy nem veszett csak úgy el...
És ma végre kaptam az emailt, hogy a csomagom ott van a legközelebbi postán, csak át kell vennem! Na, nekem se kellett több, már indultam is! És végül nem jöttem el üres kézzel! 

Íme az én utókarácsonyi ajándékom tőlem, magamnak! 😊😊😊

A doboz, az oldala, a spoiler kártya, és a doboz, mikor kinyitottam *.* Mivel sokat utazott a doboz, tele ragasztgatták, ezért nem tudom megmutatni, milyen szép maga a doboz. XD

UPDATE: ma (2019.06.03.) pakolgattam, és sikeresen leszedtem a matricát, és végre látszik a csodaszép minta *-*




A dobozt kinyitva rögtön megpillantottam a hihetetlen cuki Will Herondale plüsst, amiről azt kell tudni, hogy a FC szavazásra bocsátotta, melyik árnyvadászt látnánk plüss formájában. (mivel én az utolsó pillanatban szereztem tudomást magáról a dobozról, addigra már megvolt a győztes. Egyébként én Jemet szívesebben ölelgetném :D persze így sem panaszkodom!)

Tádááám! A doboz tartalma ^_^ Amiről nagy részt tudtam, mert a FC szép sorban leplezte le a meglepetéseit. Szerintem ez jó dolog, mert így már nagyjából tudtuk, mire számítsunk. No meg már nem bírtam kivárni, amíg az enyém is megérkezik, meglestem Emma unboxing videóját. :D (ezt alább megtekinthetitek)

A doboz tartalma - én a könyves+book plate opciót választottam
◉ Will Herondale plüss - Fae Crate
◉ párnahuzat, parabatai idézet (Emma-Julian) - designed by Dranielle
◉ gyertya "The Wild Hunt" - by Say Anything Studio
◉ esernyő Izzys - designed by Blanca.Design
◉ színváltós ledes lámpa, ami angyal rúnás - Fae Crate
◉ USB drive, aminek irón formája van, megközelítőleg 2gb-os - designed by Icandrawthingz
◉3 fan artocska, minden könyvnek a szereplői 1-1 csoportképen by Roitssomething
◉ egy clutch bag "Downworld Leather Clutch bag" - egy picike, lapos táska, amibe lehet pakolni, mindenféle árnyvadászos motívumokkal van tele - by Icandrawthingz
◉ 3 matrica - by Icandrawthingz
◉ Árnyvadász akadémiás zászló - by Verge of Wisteria
◉  és egy Rock Solid Panda koncertjegy, ami valójában könyvjelző - by Verge of Wisteria
◉ a könyv, ami kemény fedeles, és a védőborítót levéve kapunk egy gyönyörű illusztrációt a Gonosz Fortélyok szereplőiről *-*
◉ book plate Cassie aláírásával 

Ilyen cuki tárgy leleplező összefoglalót találtam korábban az oldalukon:


Itt pedig kedvenc vloggerem, Emma unboxingolós videóját nézhetitek meg:



^_^
Will megengedte, hogy lefotózzam :) 

És az újra átpakolt könyvespolcom árnyvadászos szekciója :D Tegnap bontottam le a könyves karácsonyfámat, és pakoltam vissza a könyveimet:)


További képek:

 
      A led lámpa és Will



Az egyik ok, amiért megrendeltem a könyvet is *-* Ez a csodaszép illusztráció! 

A két példány találkozása a speciális kiadás a Waterstonesból a puhakötéses, míg a mostani a kemény fedeles.


Az apróbb dolgok: íron formájú usb, mini táska, könyvjelző és matricák

Izzys esernyő *-*

a The Wild Hunt gyertya

A cuki csoportképek (bocsi, már közben feltettem őket a polcra)

A doboz egész tartalmát imádom! Nagyon kreatív, és hasznos dolgokkal látták el az árnyvadász társadalmat! :)

Egy kis videócska a ledes lámpáról, ami nagyon szuper *-*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések