Érjük utol magunkat - avagy néhány értékelés, amiről azt hittem, már megírtam, de még nem sikerült XD

Néhány 2018-as olvasmányom, amelyet a  Molyon értékeltem is, de ide valahogy elfelejtettem feltenni...


Októberben a Raziel című könyv volt az egyik olvasmányom. Azon akadtam ki, hogy hogy lehet így egy könyvet befejezni??? Függőőővééééég… :-( 
Egyébként tetszett nagyon a történet, picit döcögősen indult, de utána felgyorsultak az események. 
Kíváncsian várom a folytatást, mert ugye lesz?!

Nekem szimpatikus volt Raziel, aki angyal volt egykor, de most nőként él a földön az emberek között és Kendra is, aki annak idején megtalálta, majd befogadta őt magához. Aztán feltűnik a színen Danny, aki valójában Belader :-D Hát, eleinte egy tenyérbemászó démon,  - mit várunk?  - alak volt, de ahogy telt az idő, egész jó fej lett. :)

Feltűnik Uriel is, álnevén Uri L :D Hát kész, szakadtam a röhögéstől… látszólag semmi sem hatja meg, szilárd elképzelései vannak a küldetés végrehajtásáról, és semmi sem tartja vissza. 
Aztán kedves Razielünk és Belader útra kelnek, hogy eleget tegyenek Uriel kérésének. 
Ám nem minden úgy alakul, ahogy azt ők eltervezték…

Cuki volt Belader, amikor csak úgy falta a fánkokat :D No meg ott a KitKat is. :)


Másik ilyen olvasmányom a Londonban bármi megtörténhet volt.
Nagyon tetszett! ^_^ Micsoda hajsza volt ez kérem szépen! És mindezt egy naív 17 éves lány, Sunny jóhiszeműsége miatt, aki nem akarja hiszi el, hogy a pasija egy másik lánnyal csókolózott a képen… Tyű, én egy nagy pofont lekevertem volna ennek a Marknak, az is fix. Mégis hogy gondolta ezt? két élet, két telefon, két barátnő!!! 
Út közben megismerkedik a két helyes francia fiúval, a Godardokkal és egész este vele utaznak egyik pontról a másikra. És van egy jó pár. o.O Már én is elfáradtam, pedig én csak olvastam :D Viszont tökéletesen megértem, mikor nincs metró, akkor szó szerint egy örökkévalóság, mire busszal hazaér az ember lánya… 
Ami 2 plusz pont is rögtön: 1. Londonban játszódik a történet 
2. Észak- Londonban <3 Én is ott lakom :D Szóval pár hely azért már ismerős volt. :-) 
Nekem Sunny barátnője nagyon szimpi volt, tetszett a hozzáállása a dolgokhoz. Pl. szó nélkül koránkelt, és segített kitakarítani a házukat buli után pár nappal. <3 
Az abszolút kedvenc karakter viszont Jean-Luc volt ^_^ 
London szerelmeseinek nagyon ajánlom ezt a könyvet! Mert, valóban igaz: Londonban bármi megtörténhet! ;-)


Frances  - Hardinge - A Face Like Glass

Ezt a könyvet kölcsönbe kaptam, de nem bántam meg! Nem semmi egy történet volt ez. Neverfell, 5 évesen felbukkan egy sajtkészítő otthonában, ám, semmire sem emlékszik korábbi életéből, így Grandible a szárnyai alá veszi. Óvja-védi őt mindentől, maszkot kell viselnie, Ám 7 évvel később a mester nyula elszökik, így Neverfell utánamegy, hogy visszavigye őt, ám ekkor nem is sejti, mennyi kaland és veszély vár rá. 
Ugyanis Cavernában nincs biztonságban. Caverna egy földalatti város, ahol semmi sem ugyanaz, mint a mi világunkban. Képzeld el, hogy nem tudsz különböző érzéseket kimutatni, csak egy üres, kifejezéstelen arccal rendelkezel, és úgy kapod az instrukciókat az arckészítő mesterektől, hogyan viselj /tanulj meg 1-1 érzelmet az arcodon…míg Neverfell képes mindent, de mindent kimutatni, ami rengeteg bajt hoz rá…#ráadásul hazaudni sem képes, hiszen minden azonnal leolvasható az arcáról…# 
Senki sem az, akinek mondja magát… 
Izgalmas cselekményszál, érdekes karakterekkel. 
Nem igazán az én világom, de kölcsönbe kaptam, így mindenképp elakartam olvasni, és nem bántam meg! :)


Sarah Addison Allen  - The Peach Keeper című könyve visszarepített az általa megálmodott világába.
Imádtam! Volt benne rejtély, humor, izgalom, egy kis nyomozás, szerelem, egyszóval minden, ami kell. :) Imádtam az utalásokat Bascom városáról, meg a Waverley-kről. Sőt, Claire és Bay konkrétan meg is jelenik! *-* Néhány évvel az ő történetük után játszódik a mostani könyv. A fent említett városkától nem messze van Walls of Water, ahol szintén történnek furcsaságok. 
A Blue Ridge Madam Willa Jackson üknagyapja építette annak idején. Bár rég nincs a családjuk tulajdonában, Willa unalmas hétköznapjait fenekestül felforgatja annak híre, hogy a Madamot felújítják a Osgoodok, akik nemesi származásúak. És nem mellesleg Willa osztálytársai voltak anno. 
Csakhamar kiderül, hogy Willa és Paxton nagymamái elválaszthatatlan barátnők voltak egykor. És kiderül az is, hogy közös titkot őriznek.





Hmm, Let's Get Textual... Frappáns cím, és zseniális alapsztori, egyszer mindenképp megéri elolvasni :-)
Egyszerű, könnyen kiszámítható történet, humoros, igazi chick lit. Néha nem árt ilyet is olvasni. :-) Jókat nevettem rajta, néha hangosan is… ez azért problémás, mert vagy épp a metrón utaztam, vagy pedig hajnalban olvastam…

Bővebben:
Delia egy ismeretlen számról kap üzit, de azt hiszi, csak a testvére az, aki sportot űz abból, hogy sorban hagyja el a mobiljait. De gyorsan kiderül, valójában egy rejtélyes idegené a szám…aki ráadásul mint kiderül, roppant helyes, és egy igazi kocka. És Zach a neve. Viszont nem az történik, ami ilyenkor szokott: ó, bocsánat, téves szám, viszhall. Neeem, itt folyamatos üzenetváltás kezd történni kettejük közt, és ahogy telnek a hetek, egyre jobban megkedvelik egymást. Viszont soha nem látták egymást személyesen. Telefonon is csak 2x beszéltek eddig… Miután Delia lebukik legjobb barátnője, Zoé előtt, a lány hatására leszerveznek egy randit Zackkel *_* 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések