Elvan a moly, ha játszik...

Ezer éve már, hogy olykor-olykor felnézek a FarmVille játékra, és mostanra kialakítottam rajta egy könyvmoly zugot, szerintem tök cuki lett. ^_^


Mindent összeszedtem/vettem hozzá, amit értékesnek véltem a képzeletbeli kuckóhoz: van itt könyves kerítés, könyvekből kirakott kapu, könyves fesztivál, olvasó gnómok, könyveket termő fa, egyszóval minden, ami egy könyvmolyt boldoggá tehet. :) Egyébként ezer éves már ez a Zyngás játék, van, hogy sokáig nem nézek fel rá, de van, hogy mindennap itt vagyok egy kicsit. :) Amit nem igazán kedvelek benne az az, hogy túl sok farmja van a felhasználónak. Én például csak ezt az egyet használom aktívan, a fő farmot. A többi is szép, de nem vagyok akkora kocka, hogy fullra fejlesszem a többit is. Meg nem vagyok híve annak, hogy zargassam a fb ismerőseimet 1-1 hiányzó darabért az adott küldetéshez, mert ez egy közösségi játék. Viszont vannak olyan játékosok is, akikkel nem kell fb ismerősnek lennünk, de tudunk segíteni, ha úgy alakul. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések