Unboxing! Megérkezett a BASC Fandom boboz! :)


 Ma reggel megérkezett hozzám is a BASC (Book a Sloth Club) 2. Fandom doboza, amely nekem az első és egyben utolsó dobozom is, hiszen a BASC úgy döntött, megszünteti a vállalkozását. Ami szerintem nem jó lépés, mert annak ellenére, hogy a szeptemberi dobozaik nem voltak 100%-osak, mégis csak ők voltak az első hazai könyves meglepetés doboz a piacon. És nagyon szépen ívelt felfelé a karrierjük. Nem értem, mi romolhatott el, mindenesetre sok BASC fan állt értetlenül a bejelentés híre előtt. 

No, de akkor nézzük is, mi lapult a dobozban: 
Mivel nem bírtam kivárni, amíg ideér a csomagom, így már meglestem korábban kedvenc bloggerem, Deszy videóját, hogy mire számítsak, vagy mire ne. :D Így végül nem voltak már ismeretlenek számomra a dolgok. Ami rögtön feltűnt, hogy a régi logós lajhi volt a dobozon, valamint a valóságban kisebb a doboz, mint ahogy én azt elképzeltem. XD Persze ez nem panasz.

◉ rúnás párnahuzat
◉ vászon táska angyal rúnás
◉ mortal cup, thermo bögre
◉ Magnus Bane fülhallgató
◉ tükör idézettel "Every story is a love story
◉ poháralátét Pokoli szerkezetek idézettel, Londonos háttérrel
◉ ajakbalzsam shadowhunter kiss
◉ angyal rúnás nyaklánc


Anno, mikor kiderült, hogy lesz egy árnyvadász témájú Fandom dobozuk, mint vérbeli árnyvadász, azonnal lecsaptam a lehetőségre, és megrendeltem a dobozt. Ezt június 16. és július 16. között lehetett megtenni, a doboz ára 11.990 Ft volt. Ennek függvényében elkezdtem tippelgetni, mi lesz vajon a dobozban, és írtam is egy listát, mutatom:


◉ gyertya
innen:
https://www.vilagoklangja.hu/kategoria/shadowhunters/
◉ bögre, ami hőre változó
◉ könyves tasak rúnás 
◉ angyal rúnás nyaklánc 
◉ poszter vagy képeslap
◉ könyvjelző fanartos
◉ egy kis sneak peak részlet a QOAAD-ből


Ami tippem bejött, az az angyal rúnás nyaklánc. :D Mondjuk, ez borítékolható volt.  A párnahuzat az nagyon tetszik, a másik kedvencem a Pokoli Szerkezetek inspirálta poháralátét *-* A Vászontáska szintén jó, biztos használni fogom. :)
A thermo bögre is jó gondolat, főleg a frappáns mortal cup felirattal, mégis úgy érzem, kicsit olyan félkész, mintha elfelejtették volna felöltöztetni indulás előtt. (persze a kreatívabb fanok utólag is kicsinosíthatják, de nyilván jobb lett volna, ha van rajta valami. Akármi. Filmes fotó, vagy sorozatos, csak ne ez a full fehérség)



Amivel nem nagyon tudok mit kezdeni, az a tükör. Rossz, hogy nem tartja meg semmi, mikor kinyitom, hanem szétnyílik teljesen. Mindegy, nem tudom elmagyarázni érthetőbben. A Magnus Bane-s dobozkára azt hittem, hogy szájfény, a többiek csillámporra gondoltak, jogosan, Magnusból kiindulva semmi sem lehetetlen. És helyette egy fülhallgató volt benne, ami mindig jól tud jönni. Volt még egy Shadowhunter kiss feliratú ajakír is a dobozban. 

Így nézett ki a spoiler kártya:


Nem mondom, hogy rossz volt a doboz tartalma, de én úgy érzem, egy levélke lehetett volna még benne, amiben elbúcsúzik tőlünk a BASC, és kifejti a késések okát. Mert szeptember helyett november végén érkeztek meg csak a dobozok. Már mindenki türelmetlenül várta. Én is. Már olyan volt, mintha csak álmodtuk volna, hogy jön majd egy fandom doboz.
És pár fotó, fanart, könyvjelző, meg a fentebb felsorolt listám közül 1-2 dolog, amit szívesen láttam volna még benne. Mert a doboz árába azért belefért volna több is. Szerintem. 


Itt rábukkantam az ajakbalzsamra: 2.75 font
itt

az angyal rúnás nyaklánc, hasonló, majdnem ugyanilyen: 1.61 dollár
itt


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések