Ezt nem hagyhattam ki... egy posztban a magyar és az angol kiadások. lesd meg az árnyvadász gyűjteményem!



Amikor karácsonykor hazalátogattam, első teendőim között szerepelt a könyvespolcom átpakolása, és ha már pakolásban voltam, miért is ne fotóztam volna le a magyar gyűjteményem? :D És mivel pont előtte pár héttel készítettem képeket az angol gyűjteményről, épp időszerű volt ezt is megcsinálni. Úgy örült a kis árnyvadász lelkem, mikor egymás mellé pakolgattam őket! *-* Csak sajnos az Éjfél Kisasszonyt Londonban felejtettem, így ő lemaradt a közös fotóról... 
Nagy álmom valósulna meg, ha végre hazaköltöznénk, lenne egy szép otthonunk a párocskámmal, és benne egy szuper titkos könyvtárszoba, ablakba kiülős hellyel, rengeteg párnával, ki nem fogyó kávéval, és egy meleg paplannal. :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések