Pontokba szedett semmiségek (na jó, talán mégis inkább valamicskék)


Nagyon megtetszett ez a zóna a molyon, így gyorsan össze is szedtem pár dolgot magamról:

1. A világ összes órája sem lenne elég arra, hogy kialudjam magam.
1.b. Mindig egy plüss mackóval alszom és a férjemmel természetesen! :)
1.c. Csakis a bal oldalamra fordulva tudok elaludni.
1.d. zokni nélkül :D (kivéve ha nagyon hideg van)
1.e. ha egyedül kell aludnom, csak nehezen sikerül, ha sikerül…olyankor másnap gyűrött és kialvatlan vagyok.

2. Éjjeli bagoly vagyok, sajnos fent vagyok legalább hajnali 1-ig (néha tovább, főleg, ha velem van a Kindle-öm is… a best az hajnali 4 óra volt…) ellenben nem vagyok képes korán kelni ( kivéve, ha dolgozni kell) 
2.b ez a korábbi éjszakás műszakomhoz vezethető vissza, miután másik munkám lett, sok időbe telt, hogy ne nappal aludjak, hanem rendesen este. 
2.c. Azóta vagyok nagy kávés. Előtte utáltam. Most a mindennapjaim szerves része.
3. Szinte mindig álmodom valamit, és gyakran emlékszem is rájuk. Van olyan is, amit gyerekkoromban álmodtam, és a mai napig emlékszem rá.

4. Gyakran látok mintázatokat a szőnyegben és a csempén (nyilván csak akkor, ha nem egyszínű :D ) ( hú, ennek van valami neve, de egyszerűen nem jut eszembe!) pareidolia

5. Gyakran felcserélem írásban a d és a b betűket ( de gépeléskor sosem) valamint régebben előfordult, hogy szóban felcseréltem különböző szavakat (táska /kabát, bal/jobb stb. rendkívül frusztráló érzés…:-/ ) Egyszer a tanár kihívott a táblához, és kérte, hogy húzzak egy függőleges vonalat, erre én rajzoltam egy vízszinteset… az egész osztály nevetett, pedig tudtam milyen az a függőleges, és mégis a másikat rajzoltam fel… 
+1 Valamint megesik, hogy amikor írok, másképp írom le az s-t egyszer kisbetűvel, másszor nagy betűvel és nem veszem észre… ugyanígy az l-betű: egyszer folyóírással, másszor meg egy „pálcika” … o.O 
5.b. valamint sosem volt erősségem a matek, a fizika és a kémia. Az előbbi kettőtől rettegtem… Pedig a tanár nagyon rendes volt. Matekból mindig bejártam nulladik órára is, ami igen hasznosnak bizonyult, mert a matek érettségim hármas lett! (pedig lelkiekben már felkészültem az évismétlésre) 
5.b viszont remekeltem rajzból ^_^ folyton küldtek rajzversenyekre <3 Imádtam *-* Ezen kívül szerettem a tesiórákat és az angolt. :) 
5.c. Jártam cselgáncsra (judo) és a citromsárga övig jutottam :D (és ezért megtanultam 10-ig számolni japánul! ) Nagyjából egy évet járhattam. Szintén jártam táncra is, de mivel nem volt párom, abbahagytam. 
6. Rendkívül zavar, ha valaki nem ír helyesen, én is görcsösen ellenőrzöm magam, nehogy valamit rosszul írjak le. 
7. Gondban vagyok néha az egybe-és különírással. (viszont segít nekem a google és a helyesírással foglalkozó oldalak)

8. Sokat ropogtatom az ujjaimat, habár tudom, hogy nem kellene… 
8.b és néha pödröm a hajam… meh, pedig így gyorsabban zsírosodik.

9. Utálom a váratlan helyzeteket, olyankor rendszerint lefagyok, bepánikolok, és nem tudok ésszerűen gondolkodni. Ebből kifolyólag nem szeretem a változást. ( ideértem a munkahelyváltást, a költözést ) 
9.b. Kisebb koromban egyszerűen nem mertem bemenni egyedül/előre a boltban, mindig mondtam anyukámnak, hogy ő menjen előre. 
9.c. Általában megpróbáltam megsaccolni, hogy mennyit fizetek a kasszánál, és inkább percekig szorongattam a kezemben az aprót ( ott helyben sosem mertem kihalászni az aprót, félve attól, hogy feltartom a sort…) Vagy ha jobbnak láttam, inkább papír pénzzel fizettem. (mára már kinőttem ezeket szerencsére)

10. Ínyenc vagyok, szeretek enni, (kivéve a PACALT, no azt gyűlölöm!) mozogni meg nem. Ha meg mégis, akkor tök boldog vagyok, és korholom magam, hogy miért nem edzek gyakrabban?! 
11. Amikor leszidom magam, mert van olyan is, akkor Gizi nek hívom magam. Ne kérdezzétek miért, csak úgy jött. És igen, néha beszélek magamban. Jó társaság vagyok, és általában egyezik a véleményünk. :D

12. Szemüveges vagyok már három éves korom óta. Egyik szemem pluszos, a másik mínuszos :D De nem olyan erős a lencse, kb. 1,5-2-es. Viszont középiskolában úgy döntöttem, hogy nem viselem tovább, mert sokan bántottak a vastag keretes szemüvegem miatt… ez kitartott kb. 7-8 évig, utána visszavettem ( persze ma már egy szuper divatos keretem van! Lila, és félig keretes *-*) 

13. Rosszabbul hallok a jobb fülemre, de ez nem zavar a mindennapokban. Maximum többször kérdezek vissza, mint az átlag. (ez úgy derült ki, hogy amikor egy cukrászdában dolgoztam, és a zúgó hűtős pultok mögül nem mindig hallottam, amit a vásárló kért, ((meg tegyük hozzá, hogy némelyik ember tényleg nagyon halk!)) akkor nemes egyszerűséggel az akkori főnökasszonyom azt mondta, hogy olyan süket vagyok, mint egy ágyú…pfff. Nem hagytam annyiban, így elmentem fülészetre, onnan meg hallásvizsgálatra. Ott derült ki, hogy egy enyhén gyengébb a jobb fülem hallása. A nő már javasolt is volna hallókészüléket, de hahó, én köszönöm szépen, jól vagyok. Ja, és mondta, valszeg emiatt rossz a hangképzésem, és emiatt furcsa a hangom… ( ott picit összeomlottam, de ez már régi történet!)

14. Imádom a kreatív hobbit, és a művészeteket. Az a problémám, hogy szinte minden érdekel ezek közül, így mindent szeretnék megtanulni, viszont így nincs elég időm rájuk. Ennek ellenére sem tudok csak egyet kiemelni közülük. 
(ilyenek pl. :süthető gyurma, gyöngyfűzés, keresztszemes, dekupázs technika, zsugorka, valamint a rajzolás, festés, versírás, novellák, rövid történetek, fotózás, főzés stb. stb.)

15. Imádom Sailor Moont, 10 évig volt is egy magazinom, ami vele foglalkozott ^.^ Helyileg 
a hotdog.hu-n, de sajnos tavaly tavasszal megszűnt :( Így átpártoltam a Blogspot-ra, de itt inkább a fent említett érdeklődési körömet próbálom szavakba és képekbe önteni.

16. Társasági lény vagyok, de nem szeretek a középpontban lenni. Imádok sokat beszélni, és sokat írni, ami nem mindig a legjobb…néha belevágok az emberek szavába, vagy neadjisten befejezem a mondataikat… ( erősen rajta vagyok, hogy ez ne forduljon elő mostanság ) van olyan is, hogy habár nagyon figyelek arra, amit mond nekem valaki, utána mégsem tudom visszamondani :-( 1-2x visszakérdezek, de ez meg azt is jelentheti, mintha nem érdekelne az adott személy, illetve a mondandója, pedig de! 
16b. nehezen tudok nemet mondani, mindig attól tartok, hogy megbántok vele másokat. ( de már dolgozom az ügyön) 
16c. néha naív vagyok… vagy csak szeretném azt hinni, hogy mindenki rendes ember…

17. Legalább annyira szeretek csomagot bontani, mint becsomagolni :-) 
18. Mindig mindent lejegyzetelek, mert pocsék a memóriám… :-( -> viszont ha sokszor visszaolvasom, akkor jobban rögzül. Van sok jegyzettömböm a gépen, kategóriákra bontva. (így tudom, hogy hova regisztráltam, és melyik email címemmel. ) 
18b. Külön naplóm van a szép emlékek leírására a férjemmel eltöltött időről ( képeslapok, mozijegyek, aranyos mondatok, kedvességek) ezt az esküvőnkön kaptuk ^_^ 
c, külön egy az olvasmányaimnak ( olvasónapló) 
ja igen; IMÁDOK olvasni <3 2009 óta, amikor szembejött velem a Twilight Saga :-) 
d, külön van egy határidőnaplóm, 
e, és van egy, amibe egy darabig a kalóriákat számoltam, plusz néha írtam bele pár gondolatot, de újabban rákaptam az online kurzusokra és onnan jegyzetelgetek. 

Olyan is van sokszor, hogy konkrétan elfelejtem, hogy mit beszéltünk meg korábban. Pl. meglátom xy-nál a hajgumimat, és nem értem, miért van nála? Erre ő mondja, hogy mert én adtam neki…érted? Ez creepy… vagy ugyanez a velem kapcsolatos hírekkel, azt hiszem, hogy nem mondtam el, de már igen. Így van olyan, hogy valakivel 2-3x is képes vagyok megosztani ugyanazt az infót, míg akad olyan is, hogy másokat meg véletlen kihagyok belőle.. 

19. Nem tudok meglenni tollak, színes-és grafitceruzák, valamint filctollak nélkül. Ebből kifolyólag mindig kell legyen valami papírfelület is, amire írhatok, vagy firkálhatok.

20. Szeretem a rendet és a tisztaságot magam körül. Ha más nem így áll hozzá, rosszul érzem magam ( pl. ha több emberrel élsz együtt, akkor hamar kiderül, ki milyen ) viszont más helyett nem mindig mosogatok el. 
21. Mindig ugyanúgy teregetem ki a kimosott cuccainkat. MINDIG. :-) 
22. Ha egy boltban leveszek valamit a polcról, akkor a mögötte lévő terméket előrébb húzom :) (beidegződés, kereskedelmi múlt)

23. Mindig kedves és mosolygós vagyok. Folyton azon vagyok, hogy mindenkit jókedvre derítsek. Persze ez nem jelenti azt, hogy nekem nem lenne szükségem időnként arra, hogy feldobjanak ( nem a plafonra :D ) 
23b. viszont bármikor és bármi miatt tudok pityeregni, egy igazi crybaby vagyok… 

24. Néha nem írok elsőnek a barátaimnak, arra várva, hogy ők írjanak rám. Aztán van, aki ír, van aki nem.. olyankor mégis inkább írok, mert nem akarom, hogy feledésbe merüljön a barátság. (bár ez inkább régebben volt így, ma már tudom, hogy a barátság nem attól jó, ha mindennap írsz egy helló-t. ) 
25. najólvan Gizi, most már elég lesz! Na jó, azt hiszem ennyi. O:-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések