Hogyan választom a könyveimet? – Book Tag

Hogyan választom a könyveimet? – Book Tag



1. Találj egy könyvet kék borítóval a könyvespolcodon. Mi késztetett arra, hogy ezt a könyvet válaszd? 
Peter Bunzl - Cogheart

A csodaszép borítója! *-*
Értékelésem megtekintése a Cog Heartról itt!

2. Gondolj egy könyvre, amiről nem hitted volna, hogy tetszeni fog, mégis tetszett. Miért olvastad el? 
- Egyelőre nem jut ilyen az eszembe.


3. Állj a könyvespolcod elé és csukott szemmel válassz egy könyvet. Hogyan hallottál erről a könyvről? 
Amanda Hocking - Trylle

Könyvesboltban láttam meg először, és mivel ez egy komplett trilógia egy könyvbe sűrítve, és ráadásul a borítója is azonnal elbűvölt, már tettem is be a kosaramba! ^-^
Rövid értékelés a könyvről itt
SPOILER veszély alább!!!
Itt egy bővebb 1. rész kiértékelő
Második rész értékelése
Harmadik rész értékelése

4. Válassz egy könyvet, amit valaki ajánlott neked. Mit gondoltál róla? 
-Jax Miller: Freedom's Child

Azt, hogy ideje elkezdeni angol nyelven is olvasni. Ő pedig pont angolul íródott.
értékelés róla itt!

5. Válassz egy könyvet, amit booktube-on, bookstagram-on vagy könyves blogokon keresztül ismertél meg. Elérte az elvárásokat? 
-Talán a
Catherine Rider - Csók New Yorkban


6. Találj egy könyvet a könyvespolcodon, aminek egy szavas címe van. Mi vonzott ehhez a könyvhöz? 
Sara PennyPacker - Pax
A rókás borítója! *-* aww... egyébként is újabban nagy róka rajongó lett belőlem :-)


7. Milyen könyvet fedeztél fel filmen/sorozaton keresztül? 
 Cassandra Clare - Csontváros... *-*

Nicholas Sparks - Szerelmünk Lapjai *-*


8. Gondolj az egyik örökös kedvenc könyvedre (könyveidre), mikor olvastad és miért választottad?
Kelly Oram - Cinder és Ella (Cinder és Ella, Örökkön örökké)
Mivel ez egy klasszikus mese modern feldolgozása, és emellett sok jó értékelést olvastam róla, nekem a könyvespolcomon kellett őt tudnom!

Nicholas Sparks - Szerelmünk Lapjai
A filmet láttam előbb... és beleszerettem! Együtt sírtam és nevettem velük!

Joss Stirling - Lélektársak sorozata (1-6, és a 3 kiegészítő szösszenet)
Minden úgy indult, hogy jelentkeztem az egyik kihívásra a molyon, ahol olyan írónőktől kellett olvasni, akik angol származásúak. Két szerző elolvasott könyvét kérte, de nekem akkor még csak J.K. Rowlingtól volt könyvem, ezért elkezdtem angol írók után kutatni. Aztán rátaláltam a Lélektársak 1. részére és nagyon megszerettem őket, így nem volt kérdés, hogy egymás után vettem meg a következő részeket.

Cassandra Clare - ÖSSZES
Öhm, az úgy voooolt... egy januári estén megnéztük párommal a Csontváros filmet. A cím ismerősen csengett, de korábban sem tetszett ( nyilván azt hittem, hogy valami ijesztő thriller lehet XD ) de azért csak megnéztem, ha már megvolt...
És! Imádtam! Onnantól kezdve azon voltam, hogy beszerezzem az akkor még nem olyan hosszú sorozat könyveit :D Aztán egyik sorozatát követte a másik ( A Végzet Ereklyéi, A Pokoli Szerkezetek, a Bane krónikák, Történetek az Árnyvadász Akadémiáról, Gonosz Fortélyok ) és én mindet a saját gyűjteményemben szerettem volna tudni. :-) ( Jó úton járok :-D a pénztárcám kevésbé örül ennek, sebaj :-)  ) Szóval visszavonhatatlanul beleszerettem az árnyvadász világba! 💕

Cassie könyveinek egy kisebb része

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések