2017 számokban :) +1 lemaradt értékelés

2017 olvasási adatok számokban



Sajnos egészen márciusig nem olvastam el egy könyvet sem, mert olvasási válságban voltam ( új volt a hely, új volt a munkahely, új volt még kb. minden, így olvasni sem volt kedvem) de utána felfedeztem Londonban a Waterstones könyvesboltot, ami azóta kedvenccé nőtte ki magát számomra, és néha látogatásomat teszem ott ^_^ Utána egyre-másra nőtt a könyvek száma, és azon kaptam magam, hogy angolul olvasok, és egész érthető! :-))) ( eleinte furcsa volt, az első kölcsönkapott könyv elég nehéz volt nyelvezetre és történetét tekintve is, de a lényeget megértettem, az ismeretlen szavakat meg vagy megnéztem szótárban, vagy kiderült a szövegkörnyezetből) 

Na de akkor jöjjenek a számok ( a molyon vezetett könyvek szerint) :
35 elolvasott könyv,
ebből 18 angol nyelven íródott, 
8 e-könyv volt,
összesen pedig 12601 oldalt sikerült elolvasni 😏✌☺👀
Bízom benne, hogy az idei olvasásaim jobban sikerülnek majd! ;-)

.......................................................................................................

u.i. Kelly Oram - Sixteen Kisses mini értékelés

...
"It was my sixteenth birthday. It was also St. Patrick's day. No, wait. Back up. It really started the day before my sixteenth birthday, March sixteenth, when I was complaining to my best friend, Selena about turning sixteen, and having never been kissed. "Kissless Cassie. That's what I am. That's probably what I'll be when I'm eighty."
...

Egy cuki szösszenet, a bűvös 16. születésnapról, és a felejthetetlen ajándékokról ;-) Cassie biztos nem fogja elfelejteni, hogy Jared közbenjárása miatt, a születésnapján a fiúk más szemmel néznek rá az iskolában. Bár én azért furcsállottam Jared "meglepetését". A helyében én fel sem ajánlottam volna azt a csókot ott, a nappaliban, hanem egy adott pillanatban kellett volna eszközölni. De ez csak az én véleményem XD.

"My traitorous best friend sold me up the river with an obnoxious snort. „Kissless Cassie doesn't want to turn sixteen with virgin lips.”


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések