Muti, mit olvasol! |Szeptember

 Muti, mit olvasol! 



📖 Jamie McGuire: Beautiful Sacrifice

The Maddox Brothers book 3./A Maddox testvérek 3.

 Magánkiadás, 2015 

242 oldal · ASIN: B00WFGUQ4W


Ezúttal valami másra vágytam, mint a szokásos fantasy könyvek. Ez a könyv tökéletes választás. 😍 Imádom Jamie McGuire könyveit, és tudom, hogy ahol van egy (vagy több ;-) ) Maddox srác, akkor az nem lehet rossz!

És persze itt van az olvasónaplóm is, amelyet a kedvenc matricás boltjaim matricáival díszítettem. ❤️



A fotóhoz felhasználtam a művirágaimat, és az otthonról elhozott kmks könyvjelzőimet. :) Plusz idetettem a soron következő könyvet is háttérbe a The Maddox Brothers sorozatból. Különleges példány, ugyanis Jamie által aláírt! *-*
Plusz végre utolértem magam, és frissítettem az olvasónaplómat, íme a szeptemberi rész:




Girl Boss Anna Ink tapeket használtam (Boho Desert), clena energel 0.3-as feketén fogó tollat, thecoffeemonsterzco-s matricát, és a jobb alsó sorban a holo könyves matricát, ami a TheGingersCatCo-tól van. ^_^
Oh, és a naptár szintén tcmc-ós valamint a kisebb matricák (alsó képen) Papershire és Every Minute a Story. (aki most téved először ide, azoknak mondom, hogy nagy papír-írószer fan vagyok, szóval sok online matricás webshopból vannak matricáim és egyéb szuper cuki kiegészítőim! ^_^ ezért van az, hogy igyekszem őket minél változatosabban felhasználni. És mivel valaki biztosan kérdezné, hogy mi honnan van, inkább leírom előre! ;-) )







Még olvasom V. E. Schwab: The Invisible Life of Addie LaRue könyvét is. Ő is az a sztori, amit sokáig olvasok, de nem azért, mert untat, csak mivel nem kindle, megvan kötve a kezem, és nem olvashatom éjjel pl. (haha)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések