100 dolog, ami boldoggá tett a nyáron |2022

 100 dolog, ami boldoggá tett nyáron – 2022




1. Happy Mail thecoffeemonsterzco/pippy plan szuper cuki kulcstartó, washi tape és mini tartó ^_^

2. Noémi már több lépést is szépen meg tud tenni!

3. A tapsolás is jól megy! <3

4. Mai süti:

„Ne másokhoz hasonlítsd magad, hanem a régi énedhez.”


/Haemin Sunim: Azok a dolgok, amiket akkor is szerethetsz, ha tökéletlenek/

Köszi süti, igyekszem! ;)

5. C.N.Crawford: City of Thorns kindle változat ingyenes volt amazonon 06.13.

6. Rendbe tettem a könyvespolcom. 06.17.

7. A 2. Pfizer oltás is letudva! 06.17.

8. Lakás felsöpörve, felmosva! -> hello me time, jövök! :D 06.18.

9. Mini Papershire rendelés ^^

10. ZUMBA zenék hallgatása <3 Feltöltődés 100%

11. Megvettem a repülőjegyem haza. 06.21.

12. Kijött az Umbrella Academy 3. évada! *.*

13. Megérkezett a FairyLoot dobozom! *-* És OMG! 06. 25.

14. Sétáltunk Noncival délelőtt ^^

15. Matricák és egyéb írószerek rendezgetése <3 :)

16. Készítettem melegszendvicset ^^

17. Kaptam vásárlási utalányt a papershire-től ^_^

18. Végre utolértem magam az összes planneremben XD (Trust me, van egy pár XD)

19. Kanin – The Complete Chronicles olvasása

20. SJM: ACOSF hallgatása. igen, tudom, még mindig ezt… de olyan hosszú XD és nincs sok időm hallgatni, de idén csak végezni fogok vele :D

21. Frissen mosott ágyneműben aludni *.* 07.03.

22. £0.99-ért Cassandra Clare- Wesley Chu páros trilógiájának a második része a The Lost Book of the White ^_^ 07.05.

23. Az érzés, mikor a kislányod megpróbál énekelni! OMG szétolvadtam!!!

24. Kifestettem a körmöm pillow talk blue színűre XD (halványkék, vagy babakék) 07.08.

25. Végre volt rá alkalmam, hogy felvegyem a fülbevalóm (és megnyugodjak, hogy nem forrt be a fülem) a könyvmolyos és árnyadászos nyakláncaimat, és a karkötőmet ^^

26. Totál epic hangulat a YALC-on! A könyvmoly természetes közege :D 07.09.

27. Találkozás Cassandra Clare-rel!!! *-* Best day of my life! 07.09. Volt fotózás és bookplate-et is kaptam.

28. Panel beszélgetés Cassie-vel, aki beszélt a The Last Hours könyvéről ^_^

29. Mandulás magnum és egy hatalmas szelet dinnye! *-*

30. Elírtam fentebb a magnumot magnusra, és elnevettem magam, majd a kislányom is elkezdett nevetni azon, hogy én nevetek! :D És azután már azon nevettem, hogy ő nevet, és alig bírtuk abbahagyni :D <3 07.16.

31. 5000 oldal 2022-ben (8586.) 07.16.

32. Ajändèk jègkrém egy vásärlótól *.* 07.18.

33. Kibújt Noémi bal felső metszőfoga! *.* 07.19.

34. 200 nap olvasás 2022-ben kitüntetés (14.) 07.19.

35. (07.22.) Nemrég érkezett egy nagy csomag otthonról, volt benne sok szép ruha Noncinak és még sok más is. Köztük két könyv is, amit én kaptam! :) Annyi kérésem volt, hogy LOL könyv legyen.

36. Marni Bates: Itt a vége, lúzer véle! · könyv megszerzèse

37. Candace Bushnell – Katie Cotugno: Csajoknak kötelező könyv megszerzése

38. Candace Robinson – Amber R. Duell: Tin e-könyve 0.82-ért *-* 07.23.

39. V. E. Schwab: The Invisible Life of Addie LaRue olvasása

40. Laini Taylor: Muse of Nightmares 1.79-ért ^_^ kaptam rá kupont! hihi! 07.23.

41. Három egymást követő napon sétáltam a metróig busz használat helyett, így kicsit mozogtam is, és kicsit spóroltam is a költségeimen. :)

42. Lázas készülődés Nonci első szülinapjára

43. Megérkezett anyukáméktól is a feladott csomag ^_^ Volt benne két kmk-s könyvecske, az egyik dedikált példány! Róbert Katalintól ^^

44. Megvettem Noémi első kiscipőcskéjét *-* lépegettünk benne 2-3-at

45. készítettem tortát

46. video chat a mamikkal ^_^

47. Sunya Mara: The Darkening könyv megszerzése

48. Mai süti ^^ 07.30.

Minden könyv palack, benne üzenettel. Csak ki kell nyitni.

134. oldal

/Jeanette Winterson: Miért lennél boldog, ha lehetsz normális?/


49. £0.99-ba kerül a Twin Crowns *_* 07.31.

50. Aldis bevásárlás, szuper jó árak! *-*

51. Egy tál cseresznye ☺

52. Happy Mail a Girl Boss Anna-tól ^_^ Boho Desert Washi Ink

https://www.instagram.com/p/Cg9v9Zfo-aE/

53. Marissa Meyer winter e-könyve 2.99-ért az amazonról. (40% kedv. volt rá, nem hagyhattam ki) 08.08.

54. Magabiztos minicirkáló Noémi 1.0. ^_^ avagy sétálunk, sétálunk, egy kis dombra lecsücsülünk, zsupsz! :D Egyem is meg, olyan édes, ahogy tipeg-topog!

55. Kèzzel írott levél postai úton elküldve nekem! *.* 08.16. Ráadásul még viaszpecsét is volt rajta! *.*

56. Esett az eső!!!! 08.16.

57. Fokhagymás bagett 08.17.

58. TID Extrak Cassandra Clare-től ^_^

59. PP akciók, GBA akció és LPD kiárusítás! *-*

60. HolidayON :)

61. Sós karamellás magnum

62. Kétórás séta és shopping Noncival :) 08.19.

63. Violet Made of Thorns by Gina Chen könyv megszerzése *-* Speciális kiadás! 08.19.

64. Mozis este: She HULK és I am Groot ^_^

65. kinőtt ruhákat adtunk le adományba. :)

66. Megnéztük a She Hulk első részét, és nem is olyan rossz, mint amire számítottam!

67. LOL vannak ilyen 5 perces I am Groot történetek a Disney+-on! :D :D :D

68. Lomtalanítás (Londoni lakás)

69. Táskába bepakoltam. Javarészt ajándékok (kipörgetem a felgyűlt FL, IC és egyéb könyves tárgyaimat ;))

70. Hazarepülni Mo-ra majdnem 3 év után. 08.23. Szép kilátás a repülőből *-*

71. Szentesen lenni *-* Kellemes levegő, és csend! (a nagyváros zajai után felemelő érzés!)

72. Családom(a másik fele) mal tölteni az estémet. nagy sztorizgatások, ajándékozás :)

73. Töltött káposzta *_*

74. biciklizés ^_^ igaz a mondás, ezt nem lehet elfelejteni! XD

75. Hurka-kolbász krumplipürével

76. Szegvárra menni Sára barátnőmékhez :)

77. Lomtalanítás és kincskeresés a régi holmijaim között! *-* ^_^

78. Könyveim átpakolása, kiválogatása, fotózgatása a kmk kihívásra. (magyar nyelvű könyveim, még mindig Szentes.)

79. Robin Cook: Invázió könyvet kaptam ajándékba

80. Ritával találkozni ezer év után ^_^ nosztalgiázás ezerrel :)

81. kutyasétáltatás és tesós kikapcsolódás (ittunk jeges kávét *-*)

82. finom családi vacsora: Venezia-tál és sommersby *-*

83. Pesti kiruccanás

84. Katáékkal tali :)

85. répás muffin és latte

86. Vakvarjúban ebéd ^_^ tali Bogival

87. hosszú, egésznapos utazás után ismét látom a (saját) kiscsaládom ^_^ 08.26.

88. Kialudtam a törököt a várból :D

89. A Gyönyörű sorscsapás /Beautiful Disaster előzetesének megtekintése *-* oh my! Remélem, jó lesz! 08.29.

90. Frissítettem a snittes várólistámat. Hogy mennyi mindent össze tud szedni az ember… de pont ez a jó a váró/kívánság listákban*, hogy nem kell mindet megnézni! (*könyvek esetén meg főleg, mert nem mindig akarom azonnal megvenni, pihentetem a dolgot. És ha még hónapokkal később is érdekel, akkor bizony bekerül a bevásárló kosaramba! ;) )

91. Két rész nézése a shadowhunters sorozatból.

92. palacsinta nyam-nyam

93. 3. nap séta pipa

94. Lightyear megnézése

95. mézes tea ^_^

96. kacagás és móka, avagy gondtalan játszadozás Noncival, aki máris 13 hónapos!!! :O

97. Pizza és tortilla rendelés így nyár végére :)

98. Levélírás ON! Még nyomtattam is ki külön papírt hozzá. És igen, sorvezetőt is használok! :) Tiszta nosztalgia!

99. Két maticás shop is felajánlotta magától, hogy újra elküldi nekem a rendelésemet, mert több mint valószínű, hogy elvesztek a postai sztrájk következtében. duh. (Londonban folyton van valami sztrájk :( )

100. A Fae Crate készít dobozt a COT könyvhöz! CHAIN OF THORNS HANGOVER RECOVERY KIT *_* Ez a doboz nekem KELL!


Kapcsolódó könyvek: Robin Cook: Invázió · Walt Disney – Bambi · Walt Disney – 101 kiskutya · Marissa Meyer: Winter (angol) · Marni Bates: Itt a vége, lúzer véle! · Laini Taylor: Muse of Nightmares · Cassandra Clare – Wesley Chu: The Lost Book of the White · Candace Bushnell – Katie Cotugno: Csajoknak kötelező · C. N. Crawford: City of Thorns · Candace Robinson – Amber R. Duell: Tin · Gina Chen: Violet Made of Thorns · Catherine Doyle – Katherine Webber: Twin Crowns · Sunya Mara: The Darkening

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések