Bullet Journal | Október

 Október




Az októbert is másféleképpen szerettem volna megtervezni, pont úgy, mint a szeptembert. Néha nem is rossz szakítani a hagyományokkal, és valami újba belefogni. Mert bár igaz, hogy az őszi színek sokszínűsége eltudja varázsolni az embert, azért vannak remek kis alternatívák a tarsolyomban, amit kiszerettem volna próbálni. A hónap fedlapja a thecoffeemonsterzco-tól van. (a továbbiakban tcmc :) ) Nem akartam túldekorálni a képeslapot, így csak az október feliratot (Harriet Wright Designs), valamint a szintén tcmc-s washi tape-et (Book Nerd 1.0) használtam. Plusz egy könyvstóc matircát (Papershire).

Tavaly decemberben kaptam a páromtól egy thecoffeemonsterzco-s ajándékutalványt, így abból vettem többek között ezt a cuki City Life névre hallgató kitet, amelyet azonnal csatasorba is állítottam. Maga a hangulata is illik az októberhez. A szürke, kék és sárga színek és azok árnyalatai tökéletesen passzolnak az ősz hangulatához.  



 Csoportkép a felhasznált dolgokkal :) 

Rendhagyó módon most nem tömbösítettem a heti bontás képeit, mert ahogy említettem, nagyon cuki a City Life szettecske, és megérdemli, hogy jól látható legyen a blogon! ;) 



Mivel elseje nem hétfővel kezdődik, így lett egy kis helyem bal oldalt. Szokás szerint hasonlóképp dekoráltam, mint korábban. Ide jöhetnek az aktuális elintéznivalók, időpontok. Ezt még lehet hogy frissítem később. 

Itt felhasználtam:

- washi tapeket a tcmc-től (Planner Land washi, A Spooky Neighbourhood, Fall Critters)
- Egy nagy kávézós tcmc-s matricát
- halloween tököket (Papershire)

A heti bontáshoz
- A hét napjai: Little Bloom Paperie
 - A Kit: tcmc - City Life
- A hónap napjai: House of Stickers
matricáit használtam fel.








Egy kis közeli kép :) Imádom a rose gold foiled matricákat *-* és a tcmc emoti fejecskéket! ^_^













A végére ezúttal is a hónap top pillanatai kerültek. Ugyanazokat a washi tape-eket használtam fel itt is, mint a korábi lapokon. Elszórtan megtalálható a A Spooky Neighbourhood washin az Every Minute a Story matricáiból néhány. Őszi témájú, ezért kapott itt helyet.










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések