TBR List 2023

 TBR List 2023



Mivel az idénre kitűzött olvasmányaim elolvasása jól halad, arra gondoltam, megtervezem a következő évre is. Persze, van még sok másik könyv is, de ezek a főbb olvasmányok, amiket szeretnék folytatni. Javarészt sorozatok folytatása a cél. Persze, ha év végéig lesz időm, lehet, hogy ezek közül mazsolázok egyet-kettőt. :



❤ Leigh Bardugo: Crooked Kingdom

Ez egy duológia befejező kötete, és már nagyon várom, hogy olvashassam! A Csont és árnyék sorozat világában játszódik, és bár Alina & Mal karaktere is jól el lett találva, nekem Kaz és csapata sokkal jobban a szívemhez nőtt. A sorozat 2. évada is le lett forgatva, szóval kíváncsian várom, mennyit tettek bele. Valószínűleg jövőre lesz látható a netflix műsorán.


❤ Bex Hogan: Venom

Bex Hogan trilógiájának ez a második része. Még anno a FairyLoot dobozban volt benne bónusz könyvként. (Szóval ez egy márciusi box volt ;) )

Marissa Meyer: Winter

A Winter a The Lunar Chronicles 4. kötete. Túlzás nélkül állítom, talán ezt a sorozatot várom leginkább a listámon! Minden része iszonyat pörgős, sok a humoros rész, és nem tudni sosem, mi a vége. 

Marissa Meyer: Gilded

Ez egy új könyv a listámon, de mivel Marissa Meyer írta, biztos jó lesz!

❤ SJM: Queen of Shadows

Hú, ez a másik, amit régóta halogatok, Aelin története is nagyon érdekel! A QOS a Throne of Glass 4. része. 

Cassandra Clare-Wesley Chu: The Lost Book of the White

Nincs olyan év, amikor ne olvasnék legalább egy könyvet a kedvenc írónőmtől! Ez most a Wesley-vel közösen írt The Eldest Curses trilógia második része.

Elle Cosimano: Seasons of the Storm

Bevallom töredelmesen, hogy ezt a borítója miatt vettem meg... de mentségemre szójon, hogy azért a történet is jól hangzik! 

Katherine Webber-Catherine Doyle: Twin Crowns

Egy ideje már szemezgettem a történettel, de igen, elsősorban a borítója fogott meg, amit Charlie Bowater illusztrált *-* Viszont végül nekem egy speciális kiadás landolt a polcomon, amit a FairyLoot júniusi dobozában volt. 


SJM: House of Sky and Breath

Hihi, még egy SJM könyv... :) De megéri nagyon! A HOSAB a második része a Crescent City sorozatnak.



Róbert Katalin: Kezdejetek el élni!

Amikor még csak a borítótervzős szakaszában volt a könyv, már akkor tudtam, hogy nekem kell ez a könyv. Akkor még Fecsérelt életekként szerepelt a kiírásban. Aztán változott meg a címe. Azóta eltelt pár év, és közben költöztünk is, így a Kezdjetek el élni! tesómnál landolt egy jó időre. De most eljött a kedvenc kortárs írónőm, Róbert Katalin könyvének az ideje! ^_^


Róbert Katalin: Keresd az igazit!

Oké, szóval úgy fest, minden könyvét úgy fedezem fel, amikor már a borítótervezés szakaszában jár. :) Ez a történet különösen felkeltette az érdeklődésem, sőt én magam is terveztem hozzá borítót :) Bár amivel végül megjelent, az is csodaszép! *_*



a tervem :) 


Candace Bushnell – Katie Cotugno: Csajoknak kötelező


Új könyv a fronton, de mivel LOL, így biztos jó lesz! 


Marni Barnes: Itt a vége, lúzer véle!


Ugyanezt tudom ide is írni, LOL és jó! Jó? ;) 


További könyek, amelyek még elolvasásra várnak:


James Patterson: The Angel Experiment

Sarah Dessen: Just Listen

Cathrina Constantine: Don't Forget to Breathe

Lola StVil: Kissed By Shadows

Addison Cole: Read, Write, Love at Seaside

Addison Moore: The Countenance Trilogy

Leigh Bardugo: King of Scars

Natalia Jaster: Trick

Jamie McGuire: Beautiful Sacrifice

Rue Volley: 13 Ways to Midnight Book Two

Zoë Marriott: The Hand, the Eye and the Heart

Leslie Hachtel: Once Upon a Tablecloth

Luana Ferraz: Welcome to New York

Nicole Williams: Lost and Found

Kerri Maniscalco: Kingdom of the Feared+ Kingdom of the Cursed


A Végére jöjjön egy kép a színes lapszélű könyveim egy részéről! :)



Szín szerint akartam őket rendezni, de engem roppant módon zavart, hogy különböző magasságúak a könyvek.. Így amit tudtam, azt egymás mellé helyeztem. :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések