Muti, mit olvasol augusztusban! | S. Jae-Jones: Shadowsong

 S. Jae-Jones: Shadowsong


- Wintersong series, book 2 -


Idén úgy látszik, hogy a 2018-ban megszerzett könyveimet olvasom el egymás után. (Ilyen volt a Kanin krónikák is, valamint két angyalos történetnek is négy év után folytattam a történetét.) Ami nagyon jó, mert így a régebbi szerzeményeim is sorra kerülnek végre-valahára. 🎉

Nem akartam ilyen sokáig halogatni a Shadowsong elolvasását, de olyan sok új könyvem lett időközben, hogy nem győztem olvasni őket, és kb. mostanra értem el odaáig, hogy belekezdjek.

A Goblin király rajza megtalálható a könyv elején, onnan rajzoltam ki. Amit egyébként maga az írónő rajzolt! (Az első részben pedig Liesl található.) Winsor&Newton filceket használtam *-* 



Imádtam kísérletezni a színekkel! Bár nem nagyon látszik, de az egyik szeme zöld, a másik kék! *-*



A másik könyv, ami nyitva van a képen nem más, mint a Wintersong! *-*



Bár kartonált kiadásban is megvan, jelenleg a kindle verziót olvasom, mert könnyebb magammal vinni a munkába. No meg este alvás helyett előtt olvasni :D

 Titan Books, 2018 

400 oldal · ASIN: B0787LVFKX

A Wintersongról írt értékelésem ide kattintva megtekinthető. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések