Bullet Journal | Szeptember

🍃🍂🍁 Szeptember 🍁🍂🍃




Azt hiszem, hogy a szeptember fedlapja lett az idei év kedvence nálam! *-* Most szakítottam a hagyományos őszies kinézettel, helyette a pasztel és a barna különböző árnyalatai kaptak helyet. 

🍃 A képeslapot a Papershire webshopból kaptam a rendelés mellé. 
🍃 Washi tape-ek: Harriet Wright Designs (a masnis)
🍃 kis virágok: Little Bloom Paperie
🍃 Szeptember felirat: HWD



A felhasznált matricák, a képeslap, a ragasztó és a csipesz.




A heti bontás. Nagyon tetszik a színvilága, igazi őszi színek!

🍂 A Kitek: Papershire (old soul), Wendy Prints ( a szürkés részek)

🍂 A hét napjai: Little Bloom Paperie

🍂 Dátumok: House of Stickers

🍂 a pöttyök: The Giving Girl



Mivel nem hétfővel indul elseje, így azt a részt kidekoráltam. (a nagy kép) Valamennyire próbáltam összhangba hozni a főoldallal. A nyuszis matrica a Papershire webshopból van, digitális matrica.(a Peonies Digital Set része) A Sticker Mule akcióját kihasználva rendeltem ebből és egy másikból 10-10 példányt. :) Nagyon jó lett a minősége, és már nagyon kiakartam próbálni. *_* A hónap legjobb pillanatai részt is igyekeztem ugyanezen a vonalon továbbvinni.



Hihi, egy kis móka! Mindig elfelejtem megemlíteni, hogy milyen szép a havi elválasztó, most végre megmutathatom! :) (Wendy Prints) És egy közeli kép a bunilla fejről a kávéban :)  





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések