100 dolog, ami boldoggá tett ősszel


100 dolog, ami boldoggá tett ősszel 

~ szeptember 4-től:
1. Megrajzoltam a kihívás ihlette rajzocskámat :-) 
2. Készítettem rizses-hagymás-csirkét édes-savanyú szósszal *-* 
3. Kellemes idő, az a még nem túl hideg, de a már nem is túl meleg. :) Így még viselhettem ma a szandálomat és az új buggyos nacimat. :-) 
4. Guns'N'Roses hallgatása *-* 
5. Zumba óra ^_^ Imádom Angie óráit, mindig tele van energiával, lendületes és pozitív kisugárzású. :) Tyű, és úgy mozog, hogy alig fogom fel, milyen mozdulatokat kell(ene) vele együtt csinálnom :D Az haladás, ha néha nem az ellenkező irányba mozdulok :D 
6. Kifestettem a körmömet a narancssárga különböző árnyalataival. Az ihletet Róbert Katalin – Szelídíts meg! könyve adta ^_^ 
7. Elolvastam Pia Edberg – The Cozy Life könyvét. :) 
8. Lakótárs készített nekünk keksztekercset *_* 
9. Párocskámtól kaptam virágcsokrot ❤ 
10. Ma felvettem a jó öreg ballon kabátomat :-) 
11. Noelle Marie – Bitten című könyv olvasása

~ szeptember 11.
12. Ma ismét meglátogattuk a Natural History Museumot. *_* Csodálatos volt ^_^
13. Szépséges lepkéket sikerült lefotózni :-) és még a mobilom se merült le a végére XD
14. Sütőtökös latte *_*
15. Kaptam könyvet kölcsönbe ^_^
16. Frances Hardinge – A Face Like Glass olvasása
17. Megjelent a következő rész a Ghosts of the Shadowmarket sorozatból *_*
A The Wicked Ones olvasása
18. Kitakarítottam a szobánkat, az ágyneműket lecseréltem, kimostam, kiteregettem, egyszóval minden szép és ragyog! *-*
19. Filmnézés Férjecskémmel <3

~ szeptember 14-től
20. Megérkezett az új szemüvegem! *-*
21. Jamie McGuire: All the Little Lights könyvének megvétele potom 1 egész fontocskáért! :-O <3
22. Szívek Szállodája sorozat nézése ^_^ Pont ilyen őszi időjáráshoz való sorozat. És Dean… <3 :D
https://snitt.hu/filmek/szivek-szallodaja/en-es-a-film/chili87
23. Kezdem utolérni magam a posztjaimmal és értékeléseimmel :)
24. Macaron ízesítésű latte *-*
25. Azt mondta az egyik vásárló, hogy You are gorgeous! <3 O:-)
26. Kedvenc sálam és kiskabátom viselése ^.^
27. Peter Bunzl – Moonlocket olvasása
28. Sarah Addison Allen – The Peach keeper olvasása
29. cuki őszi-téli matricákat szereztem be a naplómhoz :)
30. A Milk Train cukrászda meglátogatása :)
31. The Forbidden Planet boltban vásárlás *-* #musthave!
32. Főtt kukorica *-*
33. Disney bolt meglátogatva *-* Húúúú, sok-sok-sok plüss, és még több ereklye legyen szó Susie-ról és Tekergőről, A Kis hableányon át, Aladdinig, volt ott minden! ^.^
34. Letelt a próbaidő! :) A dolgozói kedvezményem is megkaptam :)
35. Pusheen kitűzők :)
36. SuperNaturalos poháralátét *-*
37. Megkaptam az ötven könyv 2018-ban kitüntetést ^.^
38. Ma van három éve, hogy molyolok ^_^ Molyszülinap :)
39. Hab a tortán, hogy végre megtaláltam a molytesómat! ^_^ ugyanis az egyik kihíváshoz kell egy olyan moly könyvét elolvasni, aki ugyanazon a napon regisztrált a molyra, mint én. próbáltam anno keresgélni, de hosszadalmas volt, ìgy félbehagytam na, már csak a könyvet kell kiválasztani. 8-)
40. Ma meglátogattuk a Globe színházat :) igaz, most csak kívülről csodáltuk, de legközelebb megnézünk egy színdarabot.
https://chili87sworld.blogspot.com/2018/10/a-globe-szinhaz.html
41. Globe shop meglátogatása *-* vettem szép hűtőmágnest, könyvjelzőket, tollat, ami tollformájú, és az elmaradhatatlan ceruza. :D
42. Ma elkérték a személyimet ^_^
43. Megkajáltunk a Nandosban és rendeltem egy alma cidert :)
44. Átsétáltunk a Millenium Bridge-en.
45. Hintáztam :D tényleg!

~ október 9-től
46. Ma megérkezett a 7. része a Ghosts of the Shadowmarketnek! Elfelejtettem a rendelésem, és teljesen meglepett a dolog! *-*
47. Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan – The Land I Lost olvasása <3
48. Azt elfelejtettem felírni, hogy végül beadtam a derekamat, és megrendeltem életem első FairyLootos meglepetéses-könyves csomagját! *-* Október 22-ei héten várható az érkezése! Olyan nagyon kíváncsi vagyok! Remélem, nagyjából utána megérkezik majd a régóta várt BASC-os Fandom dobozom is. Már úúúúúgy várom!!!
49. Amerika Kapitányos póló *-* a primarkban bukkantam rá a ffi részlegen… :D
50. InDesign ismeretek bővítése 8-) (online tanulás)
51. Crunchie csoki *-* a belseje ropogós mézes!

~ október 21-től
52. Max Pizzolante Fitness Concert a Café de Parisban.
https://chili87sworld.blogspot.com/2018/10/elmenybeszamolo-max-pizzolante-fitness.html
53. Jamie McGuire – Gyönyörű sorscsapás könyve megérkezett <3
54. Bookline-os bögreeee *_* "_Miért ne kezdenél bele ma egy új történetbe?_ felirattal
55. Lana Millan – Raziel és Sarra Manning – Londonban bármi megtörténhet könyvek olvasása.
56. Unboxing!!! *_* Imádtam felfedezni a doboz tartalmát ❤
57. Natasha Ngan – Girls of Paper and Fire könyv megszerzése *_* speciális kiadás, pink lapszél, és aláírva az írônő àltal. :-)
unboxing itt!
~ október 30-tól
58. Plázázás, shoppingolás ^_^
59. Gyros
60. Lila színű körömlakk és 2 szép új szemceruza *_*
61. Elkezdtem megvenni a karis ajándékokat ^_^
62. Funko Popjaim bővültek <3 Trunks, Loki és Groot csatlakozott a kis csipet-csapathoz ^_^
https://www.instagram.com/p/BpmS3XphgeV/?taken-by=chili_t87

~november 4-től
63. Randi párocskámmal péntek délelőtt ^_^ helyszín: Waterstones könyvesbolt *_*
64. Kávéztunk vásárlás után :-)
65. Tom Hanks – Uncommon type című könyv megszerzése
66. Nicki Thornton -The Last Chance Hotel is
67. Snoopys asztali 2019-es naptár *_*
68. Hú, előrendeltem a The Dark Artifices trilógia befejező részét, a Queen of Air and Darknesst! És bekerültem a virtuális kalapba, ahonnan kisorsolnak majd 100 emberkét, akik résztvehetnek majd a februári dedikáláson! :-O Tudom, pici az esély, de olyan jó lenne nyerni!
69. 14 szál rózsa :) vörös-narancsos színekben.
70. Megújítottam a pro tagságom *_*
71. Pályázat leadva :) Kreáltam egy szörnyet XD Alább ti is készíthettek egyet, értékes nyereményekért! *-*
https://www.summontheterror.com/pages/index.php

~ november 10-től
72. S. J. Watson: Mielőtt elalszom e-könyv megvéve a Bookline oldaláról
+elkezdtem olvasni is. hajnali 4-ig olvastam…o.O
73. SZABAD szombat! :) :) :) Aktív pihenés itthon. ^_^
74. közös chat más árnyvadász fanokkal ❤
75. Cassandra Clare – Robin Wasserman: Through Blood, Through Fire olvasása *_*
76. Belga forrócsoki ^_^
77. Rendeltem pár dolgot a HobbyCraft weboldaláról… sok minden fél áron volt! :-O
78. 180 csillagocska a könyvjelzőtervemre *-* ❤


79. Megérkezett a zsugorfólia, a hőlégfúvó és a szuper szép színekből álló sharpie filctoll szett ^_^

~november 17-től
80. Felhasználtam a könyvmolyképzős szeretetcsomag kuponkódot <3
Róbert Katalin – 6 hét a világ, és
Eszes Rita – Rókatündér könyvét tettem a kosaramba *_*
*nagyon örül* ^.^
(mindkét könyvnek terveztem én is borítót, és már akkor tudtam, kellenek nekem ezek a könyvek, attól függetlenül is, hogy kinek a munkája díszíti majd a könyvet *-* )
81. VÉGRE megérkezett a BASC Fandom dobozom! :)
https://chili87sworld.blogspot.com/2018/11/unboxing-megerkezett-basc-fandom-boboz.html
82. Első mozi Londonban: pipa
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald *_*
https://www.instagram.com/p/BqcfW4JBWR6/
83. Új téli bakancs beszerezve <3 Landrover fél áron volt :)
84. +1 követő a blogomban *-* /11.25./
85. Locos Por Juana – Te Quiero Ver (Lyric Video) ft. Beto Perez zene hallgatása <3
(zumba zene)



86.Egyik managerünktől kaptunk egy doboz celebrationst és egy szuper cuki képeslapot ^.^ <3
87. a héten volt időm rajzolni:
https://www.instagram.com/p/BqfWvALhbIx/
https://www.instagram.com/p/BqgTRSehYiU/
https://www.instagram.com/p/BqhcSL_hBIm/
88. JLo El Anillo videójának hallgatása. A zenéje fülbemászó!



89. Párocskám felhívott az ebédszünetében <3 *-*

~ november 29 körül
90. Megkaptam az új HTC U 12 telefonomat ^_^ Twilight purple *-*
91. Olvasgattam ma is egy kicsit ^_^
92. A Somerset House, Charlie Brown kiállításra megvettem a jegyeket! :-) Olyan izgiiiiii!
93. Új szerzemények! -> Plüss Snoopy és Woodstock *-* plusz egy képeslap, 2 ceruza, és egy képes könyv.
https://www.instagram.com/p/BqxXe4KB6zO/
94. Utasfelvétel:pipa. Még 27 nap, és irány haza :)
95. van egy szép új okos órám :) (ezúttal remélem tovább bírja a gyűrődést)
96. _Bon Jovi – It's my life! ^.^
97. új tok rendelése a telefonra
98. Új cipő munkához, ami full fekete. ( az előző is ilyen, csak fehér szegélyű)
99.  *-* <3 Sailor Moon zenék
100. farmville játékkal játszottam :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések