Peter Bunzl: Moonlocket értékelés

Azt a mindenit! Ez a rész sokkal izgalmasabbra sikeredett, mint az előző, és az sem volt unalmas! Még mindig London a helyszín, néhány hónappal vagyunk az első rész történései után. 
Egyszerűen imádtam! Volt benne egy kis nyomozói szál, Lily és Robert, no meg Malkin együtt fejtik meg a rejtvényt. És talán Robert mégsem olyan magányos, mint elsőre gondolta… ;-) 
Persze Lily apukája hiába kéri meg őket, hogy ne keveredjenek bajba… 
Viszontláthattuk Annát, az újságírót, és találkoztunk egy kedves újságos fiúval, aki a kis csapat segítségére volt a kalandjaik során. 
És Malkin még mindig nagyon nagy kedvenc! Olyan dumái voltak! :) <3 
A borító csodálatos, a belső illusztrációk úgyszintén, a könyvben található térkép is. London fanoknak must have!


Annak idején ezt a részt vettem meg elsőnek, még pedig a csodálatosan szép borítója miatt *-* Persze utána rájöttem, hogy ez bizony a 2. rész, így amint tudtam, megvettem az első részét is, ami a Cogheart címet viseli. ^_^



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések