Joss Stirling - Lélektársak 1. - Sky & Challenging Zed értékelés

Egyszerűen imádtam! ^_^ Tetszett a történet, érdekesnek találtam a savantokat, szuper képességeik vannak! *-* Nagyon szimpatikusak a szereplők, egyből a szívembe zártam őket, de főleg a Benedict családot: ^.^ 
Jó népes a família, heten vannak testvérek, és mindenkinek más-más adottsága van, de együtt verhetetlen a család. 
Azért nem semmi, amin Sky keresztülment kiskorában… o.O [hogy lehet valaki annyira szívtelen, hogy otthagyja a gyereket az út szélén?! ]
Kedveltem a szüleit is, habár elég kelekótyák voltak néha. 
Sky és a szülei Angliából Amerikába utaznak, és így új teljesen új környezetben találja magát a lány, de szerencsére hamar barátokra talál. Tina és Zoé, valamint Nelson személyében. Aztán ahogy az lenni szokott, feltűnik egy titokzatos, mufurc fiú is, aki persze szívdöglesztően jól néz ki, és persze ellenszenves vele az elején…A neve Zed, és hamar kiderül, hogy fontos szerepet fog játszani a lány életében. -> [Sky is savant, és Zed a lélektársa]
Izgalmas volt, főleg a vége felé, csak úgy fogytak a lapok, és izgultam, vajon mi lesz a vége? Már megvettem a folytatását, lassan lehet is elkezdeni! 8-) 
+1 
Csak engem zavart az, hogy szinte majdnem minden kérdőmondat így végződött: ?!
             



Bizony, minden történetnek két oldala van! ;-) 

Szeretem az olyan könyveket, amelyek több szemszögből íródtak, legyen az külön kötet, vagy csak fejezetenként váltakozó szemszög. Ez a könyv az előbbi. 
Zed a Benedict család hetedik, és egyben a legfiatalabb tagja. Ám ereje annál nagyobb: a családja képességeit „összefésülve” átlátja az egész képet. Ez jól jön például akkor, mikor nyomoznak. Ám hátránya is van annak, aki Savant Ebből is kifolyólag eleinte vadóc, nemtörődöm stílusa van, ám amikor betoppan a suliba a világosszőke hajú, alacsony lány, mindkettejük élete megváltozik. Kár, hogy ilyen rövidre sikeredett, még szívesen olvastam volna róla! ;-) <3 Mindenesetre új kedvencet avathatok a Lélektársak sorozat személyében! *-* Érdekes a sztori, már közben elkezdtem a sorozat második kötetét is, ismerve magamat, a kiolvasása nem fog sokáig tartani! :-D 




...

"Köszönöm, Zed. Zednek hívnak, ugye? 
A srác udvariasan bólintott, és mintha némi gúny lett volna a tekintetében, majd felém küldött egy pillantást. 
Hoppá! Hoppá! Tehát a srác csak suhint egyet a szempilláival, és ezzel bénítja meg az ellenségeit."

...

"Ki tudja megmondani, mikor kezdődött a Polgárháború? És igen, bizony hónapra pontosan kérem – szeme végigszkennelte az osztályt, csupa profi máshovánéző, és megállapodott rajtam."

...

"Zed fölöttem térdelt, egy hatalmas hógolyó volt a kezében, és diadalmasan vigyorgott. 
– Szóval hány pontot kapok a snowboard-bemutatóra? 
Rámosolyogtam Zedre: 
– Mindenképp tízet. Nem is, tizenegyet! 
Zed félre dobta a hógolyót: 
– Jól van, örülök, hogy egyetértesz."

...

"Meg akartam kérdezni Zedtől, tényleg komolyan gondolta-e, amikor azt mondta, 
szeret, de túlságosan féltem rákérdezni. 
Ekkor megölelt, és odasúgta: 
– Igen, abszolút komolyan. 
– Állj le azzal, hogy a fejemben kutakodsz! 
Zed azonban figyelmen kívül hagyta a tiltakozásomat: 
– Attól a pillanattól fogva éreztem, amikor úgy nekem jöttél a parkolóban a suli 
előtt, de múlt éjjel, amikor ott láttalak a rendőrőrsön csontváznak öltözve, és olyan 
hősiesen megvédtél, akkor már biztosra tudtam. – Zed lefelé bámult rám, és az arcomat 
a két kezébe vette. – Megértem, hogy még mindig vannak kétségeid bizonyos 
dolgok miatt, amiket korábban csináltam, de amit tegnap mondtam, az nem csak véletlen 
elszólás volt. Sky, olyan sok mindent érzek irántad, hogy szinte halálra rémít. 
Te vagy nekem… te vagy a minden, Sky! Szeretem a mosolyod, ahogy gondolkodsz, 
azt, ahogy zavarba jössz, amikor cikizlek valamivel, még a makacsságodat is szeretem."

...

"Tudod, Sky, az úgy van, hogy amikor egy savant születik, nagyjából egy időben valahol a földön megszületik a párja is.Lehet,hogy a szomszédban, de az is lehet,hogy több ezer kilométerre. -Zed az ujjait az enyémekbe kulcsolta. – Te hordozod a képességeink felét, én pedig a másik felét. Ketten vagyunk egy egész. Együtt sokkal erősebbek vagyunk."

...

"– Benedicték a következő sormintát követték: Trace, Uriel, Victor, Will, Xavier, Yves és Zed. Biztos így könnyebben megjegyezték a neveket, gondolom."

...
"So what about our new pianist? Amazing, isn’t she?’ Zed shouldered his bag. ‘She’s OK.’ Yves laughed. ‘Maybe you are sick, Zed, if that’s all you can say. She was cute—a little Marilyn Monroe who can play like Oscar Peterson."

...

"The class was getting ready to go. Yves was talking to the girl. ‘That’s my idiot brother, Zed.’ Last thing Zed wanted was to get on first name terms with Bo-Peep. That would be too much temptation. ‘Come on, Yves.’ He had to get out of here before he found himself grinning like an idiot into her dark blue eyes. Man, she was pretty."

...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések