100 dolog, ami boldoggá tett télen

Ismét egy nagyon hasznos kihívás volt ez, mert visszaolvasva a listámat rádöbbenek arra, hogy mennyi minden jó történt velem a tél folyamán! Amit egyébként ha nem írtam volna le, lehet, (sőt, biztos) előbb-utóbb a feledés homályába merült volna. 



1. Megérkezett az első Kindle e-book olvasóm! *-* <3
itt nézheted meg
2. Rögtön vettem hozzá 3 e-könyvet is :D
J.K.Rowling – Bogar Bárd meséi
Cecelia Ahern – Talált tárgyak országa
Anne L Green – A remény hajnala
3. A hotelben, az utolsó előtti munkanapomon kaptam egy doboz bonbont és egy cuki karácsonyos képeslapot az egyik vendégtől *-*
4. Winter Wonderlandi kiruccanás ^_^
5. Szerencse kereken kipörgettem egy kisebb méretű plüssmacit, ami nem is olyan kicsi! :)
katt ide
6. Megépítettem az első könyves fámat ^_^
fa itt!
7. Kialudtam magam ^_^
8. Pihe-puha vastag zokni ( kék színű, csillogós)
9. Újabb e-könyvek…
Cecelia Ahern – Évről évre
Catherine Rider – Csók New Yorkban
Georgie Downy – A fekete herceg
10. Celebration csoki válogatás… :D
11. ajjajj… túl könnyű interneten könyvet venni… :D Bár így is egész jól megúsztam 3180Ft volt két e-könyv O:-)
Kelly Oram – Szívzűrterápia strébereknek
Lauren Morrill – Vakrandi a végzettel
12. látogatás a Waterstones könyvesboltban , ajándékok beszerzése ^^
13. Új szerzemény: Sarah PennyPacker – Pax
14. buszjegy megvéve holnapra
15. kézipoggyász bepakolva ^^
16. Az egész napos utazás (London Luton-
Liszt Ferenc Airport-Népliget – Szentes) végén hazaérni, és pihenni a kuckómban :-)
17. Hosszú beszélgetés Sára barátnémmel :)
18. TankCsapda koncert Szentesen *-*
19. Kifestettem végre a körmömet! ( Mindig olyan munkáim vannak/voltak, ahol nem engedték) Halvány rózsaszín lett, illik a holnapi esküvős szettemhez ^_^
20. Drága barátném esküvője *-* és próbáltam nem hüppögni, de amikor felcsendült a Thousand years, akkor majdnem végem volt… <3 Alább a linkje:
pityeregni ettől tudsz! Katt!
21. szóltak a könyvesboltból, hogy megérkezett a várva várt könyvem <3
Kelly Oram – Örökkön örökké
22. Kicsi keresztfiam és szüleinek társasága <3
23. Hétfőn (12.11.) Bp-en találkoztam a pesti barátaimmal ^_^
24. Kaptam Nikitől egy cuki rénszarvas figurát *-*
https://www.instagram.com/p/BcriBf5H_BQ/?taken-by=chili_t87
25. anyukám írta, hogy megérkezett a könyvmolyképzős szeretet csomagom <3
Cassandra Clare – Árnyak Ura
Róbert Katalin – Szelídíts meg!
Zakály Viktória – Hanna Örök
Jupppi :) Csak azt nem tudom, mikor megyek haza legközelebb…
26. Sikert aratott az esküvőn a „vicces doboz” és a saját készítésű gratulációs képeslap is ^_^
27. Milli krémtúró *-* boldog gyerekkorom emlékeit hozza vissza abban a pár falat nyalánkságban.
28. Zsíros kenyér zöld hagymával *_*
29. Egy jó forró zuhany *-*
30. David Garrett – Let it go feldolgozás hegedűn *-*
31. Megszereztem a 100. jelvényemet! O.O Tök jó! ^_^ ~december közepe?
32. Karácsonyi képeslapok feladása postán :)
33. párhuzamosan 2-3 könyv olvasása, ráadásul mindenféle variációban:-D :
-> Cassandra Clare – Clockwork Angel (angolul, puha kötés)
-> Lauren Morrill – Vakrandi a végzettel (e-book, magyarul)
-> Kelly Oram – Örökkön örökké (magyarul, puha kötés)
34. részt vettem a 6. molynyomozáson ^_^ Szuper volt, igaz, nem könnyű, de a hsz-ek alapján azért el lehetett haladni valamerre ;-)->Plecsni: pipa (833.:D )
35. megérkezett a csodaszép tokom a kindle olvasómhoz ^_^ Pitypangos mintás *-* imádom! ^_^
https://www.instagram.com/p/Bc2jFIrHD4h/?taken-by=chili_t87

36. Ma végre szántam időt a bemutatkozós rész átírására. 8-)
37. Rendet raktam a szobában, a megszáradt ruhákat a helyére tettem.
38. Drága Férjecském ágyba hozta nekem a reggelit és a kávét! *-* <3 <3 <3
39. Hasznos kis találmány a kindle: vele könnyedén megtalálhatok bármilyen kifejezést, idézetet, amit menet közben olvastam, és esetleg elfelejtettem kijelölni mert amúgy igen, kijelölni is tudok! Szuper jó! Ez boldoggá tett ^_^
40. Ma főztem gomba paprikást, nem maradt belőle semmi, ez jó jel, nem ? ;-)
41. Ma szép időnk volt *-* Nem volt se hideg, se eső! ;-)
42. Piros arany & disznósajt <3
43. Piros-fehér színű karácsonyos körmök, apró gyöngyöcskékkel és hópihével tarkítva ^_^
https://www.instagram.com/p/BdD2tCXHcs8/?taken-by=chili_t87
44. videochat a családommal ^_^ élőben nézhettem meg, ahogy kibontják az ajándékokat! Imádtam! :) ( jövőre én is hazamegyek)
45. karácsonyos hangulat, karácsonyos könyv olvasása :-)
https://moly.hu/karcok/1027935
46. koccintás krémlikőrrel a lakótársakkal ^_^
47. keresztrejtvény-fejtés ^_^
48. Sikerült páromnak Tefal wok serpenyőt venni és nagyon örült neki ^_^ Másnap már használatba is vette reggeli készítésénél ;-)
49. Lebontottam a könyves karácsonyfámat, és szín szerint rendeztem el őket a polcon :-) (tök jó móka volt ;-) )
50. Rábukkantam Kelly Oram – Sixteen kisses novellájára :-D dec. 31-én?
51. Kettesben eltöltött szilveszter a Férjemmel ^_^ (kölyök pezsgő 4ever! :-D)
52. Rám nem jellemző módon ma körbetelefonáltam családon belül :) Mégis csak szilveszter volt vagy mi a szösz.
53. Vettem egy aranyos plüss rókát, elneveztük Foxynak ^_^
54. Új könyv olvasása *-* S. Jae-Jones – Wintersong <3
55. Új e-könyvek a fedélzeten! ^_^ :-D
Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg
Joss Stirling: Lélektársak – Sky
Joss Stirling: Lélektársak – Crystal (Igen, rájöttem, hogy ez a 3. rész XD mehetek majd megvenni a 2. részt… :-) )
56. Rózsaszín (!) körömök :-D
57. Alkotós-kreatívos délután ( újabban teljesen oda vagyok a rókákért *-* így hát készítettem egyet filcből, meg rajzoltam is párat ^_^ )
58. Elkezdtem egy online tanfolyamot ^_^ Pencil Art Training Course
59. Már tűkön ülve vártam, hogy a sok elküldött jelentkezésemre jöjjön már valami válasz ( akár az is jó, h köszönjük a jelentkezését, de nem nyert) erre ma kettő is jött rögtön :D Az egyik egy moziban dolgozós állásajánlat,(küldtek is egy formanyomtatványt) a másik vmi marketinges téma, azt hiszem, az nem az én asztalom. Szóval várom a telefonhívást a moziból *-*
60. Ismét van rajzos kihívás! ^_^ Elkezdtem kutakodni a neten alanyok után. ;-)
61. Lelkes jegyzetelgetés a füzetbe :-) Bőszen használom a szövegkiemelőimet, no meg a témánként más színű jelölő matricáimat :D (szóval a füzet kb. citromsárga-kék-rózsaszín színekben pompázik :D )
62. Ezúttal ezüst színekben virítanak a körmeim ^_^ A Wintersong című könyv ihlette. ( ez is egy kihívás része)
63. Képeslapom érkezett rendes papír képeslap! *_* Kedves volt főbérlőnk küldte Pestről válaszként a miénkre. Egészen Londonig jött ám! ^_^
64. Mai rajzom témája: kedvenc könyves karakter. Ron Weasley-t választottam alanynak és egészen jóra sikeredett (még úgy is, hogy vannak hibái)
65. Újraolvasni a Kis herceg et :-)
66. Meghallgatni a ROAD – Ne mondd című számát.
67. készíteni melegszendvicset ( túl sok kenyér volt itthon, valahogy fel kellett használni ;-) )
68. Két értékelést is sikerült megírni! :-)
69._Cherry_ ízestésű pepsi coke *-*
70. Ma beszélgettem a tesómmal ^_^
71. Végre rávettem magam, hogy regisztráljak a DeviantArt oldalára ^_^
Ha valaki szeretne meglátogatni, itt megtalál:
https://htchili.deviantart.com/
72. Végre sikerült átregisztrálni a kindle olvasómat az én email címemre *_*
73. Kiadós vacsora készítés: serpenyőben sült: hagymakarikák, szalonnacsíkok, virslik és kolbász darabkák. *_*
74. Sikeres vizsga: pipa :) jupppiiiiiéééé *_*
75. Pear Cider ital *-* koccintás az ismerősökkel :)
76. Elkezdtem olvasni a Harry Potter 2. részét ;-)
77. Megérkezett a szuper cuki, és nagyon pici porszívónk *_* 1,5 kilót nyom mindössze, és lilaaaa színű! *o*
78. Díszdobozos, új borítós, angol nyelvű Végzet Ereklyéi sorozat beszerzése potom 12 fontért! *-* wíííí
79. Új könyv olvasása: Joss Stirling: Lélektársak – Sky hát ez észbontóan jóóó!!! Szerintem holnapra végzek is az első részével! /*o*/
80. Tavaszias, napsütéses idő ^_^
81. Már majdnem elhatároztam magam, hogy ismét tornázni kell. Megvan már a polifom, és a kettő darab, egyenként 1-1kg-os mini kézi súlyzó, már csak kell vmi you tube-os videó :)
82. Igazam lett:
1. a könyvet befejeztem, és már alig várom, hogy elolvassam a következő részét;
2. ma tornáztam, illetve megpróbálkoztam vele :D úgy éreztem magam, mint egy zsák krumpli, aki dülöngél ide-oda XD De elkezdeni a legnehezebb!
ez alapján próbáltam edzeni:
https://www.youtube.com/watch?v=G9kFL_by5Nw
83. Amit hétfőn feladtam levelet postára, az ma már megérkezett haza, írta anyukám :)
84. Kaptam egy csokor rózsát a férjemtől! *-* <3 <3 <3
85. Tegnap éjfélkor mentünk chipset venni XD Romantikus séta a telihold fényénél :D
86. Elkezdtem olvasni Zed történetét ^_^
87. Új hónap, új olvasás: Peter Bunzl: Cogheart
88. Joss Stirling – Lélektársak – Phoenix és Burning Yves *-*
89. Kaptam egy szelet Cheese Cake-et ^.^
90. Graphic Design :pipa ^.^
91. Ma kaptam meg a 200. kitüntetésemet! ^.^ ~február 9.
92. Lélektársak – Crystal & Teasing Xav olvasása
93. Illustrator cc használata *-* (eltud lenni az ember vele… konkrétan ebédelni is elfelejtettem! o.O
94. Immár Teljes a Lélektársak sorozat:
Misty
Angel
Summer ^_^
95. Festettem akril festékkel a párocskámnak ( nem kifejezetten Valentin napra!)
A Bigli-Migli párost örökítettem meg, mert az mindkettőnk kedvence <3 *-*
96. Találtam és csatlakoztam egy nagyon segítőkész és lelkes fb csoportba ^_^
97. Akaratomon kívül, de sikerült néhány barátom arcára mosolyt csalni :-D a messengernek vannak új filterjei? remélem, jól írom… és kipróbáltam :D és azzal a lendülettel sikerült a „napom” helyre megosztani 2 selfiet XD pedig azt hittem, csak anyukámnak és a páromnak produkáltam magam :D :D :D
98. Páromnak sikerült venni egy hát vakarót :D És! Roppant hasznosnak bizonyult! :) Hányszor láttam már, hogy próbálja megvakarni a hátát, de bizony az ő karja sem elég hosszú. Probléma megoldva! O:-)
99. Elkzdtem a Linkedin oldalon (is) egy kurzust egy hónapig ingyenes, utána lehet folytatni havi, vagy éves díj ellenében
100. Ma kaptunk egy óriási szelet eper tortát! o.O Ketten is alig bírtuk megenni. utána felütötte fejét a kaja kóma. :)
+1 köszönöm a lehetőséget, így visszaolvasva elég sok minden történt és jó megörökíteni és később visszaolvasni! :-)

++1 épp ez a zene megy, miközben ezeket pötyögöm:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések