Joss Stirling - Lélektársak - Crystal & Teasing Xav értékelés

Hogyan lehetséges az, hogy minden Lélektárs könyv elolvasása után egyre nagyobb és nagyobb ámulatba esek? Mert így történt. Ez a rész még jobban tetszett, mint a 2. És itt két legyet ütöttünk egy csapásra: [ugye Diamond és Trace, valamint Crystal és Xav ]
Tök cuki volt, ahogy Diamond találkozott Trace-szel XD És hipp-hopp varázslatos egymásra találásnak lehettünk tanúi, már szinte láttam magam előtt a rózsaszín felhőcskéket, meg a pufók angyalkákat repkedni felettük! :D Crystal meg ott szörnyülködött, nyilván neki is túl sok volt ez egyszerre, ráadásul pont az előbb akarták kirabolni őket, a fején is megsérült. Így a hős megmentőjük egyből felajánlja, hogy hív segítséget újdonsült kedvese húgához. Aki mellesleg egy amolyan antisavant lány, már ami a képességeit (illetve annak hiányát) illeti. 
A segítség Xav személyében érkezik, aki messze híres lököttségéről, és az erőltetett poénjairól. De én bírom nagyon! :D Már első találkozásukkor éles ellentét van közte és Crystal között, de a fiú nem adja fel, és kitartóan ostromolja, elsősorban az egészségéért aggódik. *-*






Ahogy azt az előző két szösszenetnél már megszokhattuk, így ezúttal is kaptunk egy kis betekintést az aktuális Benedict fiú életébe, meg a gondolataiba. Volt egy kisebb visszatekintés a 15 éves Xav életébe, amikor még aktívan síelt, és volt egy nagyon jó barátja, Neil, aki azonban csúnyán megsérült, és félő volt, hogy soha nem fog tudni járni de Xav nem hagyhatta ezt annyiban, mindenáron segíteni szeretett volna rajta. végül sikerrel járt, ám majdnem a saját élete kockáztatásával;itt pont olyan volt, mint Crystal! micsoda rokonlelkek! és mivel használta a gyógyítói képességét, többet nem léphetett kapcsolatba vele. :-( 

Pár évvel később, bátyja, Trace megtalálja a lélektársát, Diamondot, miközben őt és húgát, Crystalt kirabolták. 

Ebben a szemszögben láthatjuk, hogy azért Xav se mindig derűs, meg vidám, a felszín alatt igenis vannak érzelmei, és nagyon is rosszul érinti Crystal kezdeti távolságtartása. 

Mint korábban, így most is túl hamar lett vége, még szívesen olvastam volna pár kulcsfontosságú jelenetről. pl. a filmforgatásos jelenetet *-* awww


...

"Elhatároztam, hogy megpróbálok ellenállni Xav csábításának, és jól megnézem magamnak Steve Hughest, ahogy elsétál mellettünk, de amint Xav ajkai megérintették az enyémet, minden más gondolatom elszállt. A csókja eszméletlenül puha és gyengéd volt. Borzongás futott át rajtam a felső ajkamból kiindulva végig a gerincemen, és éreztem, ahogy minden egyes porcikám- ban szétárad. Olyan volt, mintha a csontjaim bármelyik pillanatban elolvadhatnának, és nem akartam semmi mást, csak hogy ez a tökéletes pillanat örökké tartson. Hideg, jeges füst gomolygott a bokám körül, de a forró karok erősen fogtak. A fejemet a kezében tartva Xav kicsit közelebb húzott magához, és még szenvedélyesebben csókolt, ajkaival felfedezte és végigtapogatta az állkapcsom vonalát és a nyakamat. Annyira elvarázsolt, hogy nem is hallottam, amikor James leállította a felvételt. Xav felemelte a fejét, én pedig hátralépve észrevettem, hogy a körülöttünk álló technikusok elismerően bólogatnak."

...

"A függöny mögül kilépve észrevettem, hogy Xav a kávéautomatánál vár rám. Amikor láttam, milyen fesztelenül áll ott a többi sráccal, köpenyét hanyagul az egyik vállára vetve, a szívem egyből hevesebben kezdett verni. A modern ruhák sehol se voltak ezekhez képest. Xav szemtelenül jóképű volt a szerelésében — úgy nézett ki, mint egy Mr. Darcyba oltott ördögi útonálló —, de inkább egyenként kitéptem volna az összes hajszálamat, mint hogy ezt bevalljam neki."

...

"– Hogy ti milyen aranyosak vagytok – fonta össze a karját Sky. – Annyira örülök, hogy te lettél a lélektársa. Nem csinálunk titkot belőle, hogy a Benedict családban mindenkinek Xav a szíve csücske, mert hát… olyan, amilyen. 
Elvigyorodtam. Igen, Xav az Xav: egyszeri, megismételhetetlen, és pont olyan, amilyet az orvos előírt."

...
– Oké, hölgyeim és uraim, innentől élesben megyünk. Steve, készen állsz? 
Steve az oszlopsor távolabbi végéről feltartott hüvelykujjal jelzett a rendezőnek. 
– Jöhet a füst… és felvétel! 
Xav magához szorított, és ahogy felnéztem, rám mosolygott és ujjával végigsimította a maszkom peremét. Volt valami az arckifejezésében, amit eddig még sose láttam, valami végtelen gyengédség. Azon kaptam magam, hogy teljesen elvesztem a tekintetében, és észre sem vettem, amikor Steve Hughes elviharzott mellettünk. 
Egészen elfelejtettem, hogy ő is a világon van. 
– Ennyi. – A rendező és főhőse a monitor felett görnyedtek, és fejüket összedugva beszélték át a jelenetet. 
– Rendben, hölgyeim és uraim. Fekete ruhások: azt szeretném, ha néhány pillanattal később jönnétek be, mert most nagyon takartátok Steve-et, és jó lenne, ha már nem lennétek az útjában, mire elér a második boltívig. Fehér ruhás hölgy: tökéletes, csak így tovább. Szerelmesek: nagyon aranyosak voltatok, de több szenvedélyt szeretnék látni. Csókold meg azt a lányt, az isten szerelmére. Gondolkozz: itt van ez a gyönyörűség a karjaidban, és én még ürügyet is adtam neked arra, hogy lenyomhass neki egy cuppanósat. Mire vársz még? 
A statiszták összenevettek, Xav pedig szégyenlősen intett, hogy megértette.

80. oldal, 5. fejezet"

...
‘She’s not feeling very happy about life at the moment.’ ‘It’s understandable. Bumps on the head can make you feel bad,’ said Xav, something telling him it was wrong to walk away. But what could he do? Demand she let him heal her? That went against her human right to be an idiot if she chose.'

...

‘So, you want to be a doctor then?’ Xav noticed that when she wasn’t angry with him, she had a pleasant voice, pitched a shade lower than her sister. ‘Hey, are we going to have a normal conversation?’ Checking his cracked mirror, Xav pulled out into the traffic. ‘Yup, if I can afford it. I’m trying to earn some money to pay my way through college.’

...

‘It might surprise you, but women like to be treated as equals. If you call your female patients “cupcake” you’ll find they slap you . . . with a writ.’ That was another of his favourite endearments. Crystal must’ve heard him call his brothers’ soulfinders that at the family celebration meal. Both Sky and Phoenix only laughed when he used his silly names. It was meant as a joke but Crystal didn’t seem to get this. ‘Hah! Don’t worry: I know where to draw the line. I’ll just make sure I call the men “cupcake” too so no one can accuse me of ignoring equal opportunities. But thanks for worrying about me, Beauty.’ 

...

‘Fine.’ Xav drummed his fingers on the wheel, trying to work out what was going on in her head. Enough was enough. He preferred straight talking to beating around the bush. ‘Hey, Beau—my respected and very equal cupcake, what’ve I done to annoy you? Every time I talk to you, you get all riled up like a cat.

...

ez a 200. bejegyezés!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések