Új szerzemények

Ma  meglátogattam a Hobby Craft boltját... és nem jöttem el üres kézzel... 😄

Néhány kellék rajzoláshoz, nyomdás dolgok, kontúrmatricák

Egyszerűen imádom ezt a boltot! *-* Annyi szép és hasznos dolog van náluk, hogy szerintem egy egész napot is rá lehetne szánni! Én "csak" úgy egy órácskát nézelődtem ^_^ De úgy fel tud dobni, főleg, ha az ember egyik hobbija a kreatívkodás. Legyen az bármelyik ága. Ráadásul nem mostanában voltam, így sok újdonságot láttam. Tudatosan nem megyek gyakran, mert itt főleg igaz az, hogy minél több ideig tartózkodsz a boltban, annál több dolgot pakolsz a bevásárlókosaradba...

A legjobb fogás a mai termésből két rajzolással foglalkozó könyvecske, amiket ugyanaz az ember írt. De nem tudtam eldönteni, hogy melyiket vegyem meg, így mindkettőt beletettem a kosárba, biztos, ami biztos alapon O:-) 

Christopher Hart - Figure drawing hints & tips, valamint 
Figure It Out! The beginner's Guide to Drawing People

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések