Minden 2009-ben kezdődött...





2009-et írunk, ekkor már a vízcsapból is a Twilight folyt, ezerszer láttam addigra azt a reklámot, ami arról szólt, hogy kijött DVD-n és megvásárolható, ráadásul mindenki erről beszélt, de sokáig nem hatott meg a dolog. Egy nap azonban elsétáltam a könyvesbolt mellett, ahol a kirakatban csücsült Stephenie sagájának első kötete… Nekem se kellett több, elhatároztam, hogy csakazértis meg fogom venni, mert kíváncsivá tett a nagy érdeklődés, ami ezt a könyvet és a filmet övezte. Négy nap alatt kiolvastam, és majdnem a bulizásra is nemet mondtam! Pedig akkor még minden pénteken eljártunk szórakozni…Utána láttam a filmet is, és elvarázsolt ez a világ. ^_^ Azóta az összes rész megvan DVD-n, az összes kulisszatitkos könyvvel és természetesen az egész Twilight Saga sorozattal egyetemben.O:-) Azóta pedig szüntelenül falom a lapokat, és vásárolgatom meg az újabb kincseimet, amikor tehetem. ^_^



Ez volt első könyv, amely megszerettette velem az olvasást. Annyira lebilincselő volt a téma amivel foglalkozott, hogy nem tudtam letenni , amíg el nem olvastam… Edward & Bella kapcsolata nagyon megtetszett, mert nem mindennap történik olyan, hogy mersz szeretni életed árán is … Négy nap leforgása alatt kiolvastam, majd nyomban utána rohantam megvenni a második részét. Az első rész kivételével az összes részét láttam moziban is , habár a könyvek sokkal jobbak voltak. Érdekes azonban, hogy nekem se Edward, se Jacob nem lett kedvenc, ( na jó, az újholdban azért az nem semmi volt, amikor levette Jake a pólóját és az egész mozi felsóhajtott, barátnőmmel és velem az élen :D ) helyettük inkább Jasper lett a szívem csücske. *-* 💖 Tetszett a sztori, tipikus középiskolai lány, ( aki mágnesként vonzza a bajt ) egyedül az új városban, és rögtön belebotlik későbbi szerelmébe. Aki ráadásul titokzatos, és nem tudta eddig senki felkelteni az érdeklődését…ráadásul csillog is.. akarom mondani, egy veszélyes ragadozó, de szigorúan vegetáriánus ;-)

Voltak akkoriban posztereim, (mai napig megvannak, ugyan már nem a falon) puzzle, mindenféle újság, különkiadás, ceruza és még a végtelenségig sorolhatnám ;-) 



Évekig ők borították be a falat, a szekrényt és kb. minden szabad felületet :)
(VámpírNaplók és SuperNatural-os poszterek társaságában) 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések