Könyvjelző

Tegnap elvesztettem a könyvjelzőmet, épp a metróról szálltam le, és a mozgólépcsőn állva még megvolt, valószínűleg utána csúszhatott ki a könyvből, amit már majdnem kiolvastam aminek az elkészítéséről korábban itt írtam: könyvjelző
Így még az este készítettem is egy másikat. ( Nem mintha nem lenne még pár másik, de azok nem saját készítésűek 😏)


Hozzávalók:

~ vintage vagy bármilyen stílusú scrapbook papír
~ lyukasztó (szívecske )
~ ragasztó
~ olló
~ tűhegyű filctoll, vastagabb filctoll, színes kiemelő filcek
~ nyomda "hand made" felirattal 
~egyéb matrica


Próbáltam minden felhasznált dolgot megjeleníteni :-)


két egyforma méretű téglalapot kivágunk, az alsó piros volt, a felső barnás-krémszínű, és ezt szívecskés lyukasztóval az alján kilyukasztottam 3x egymás mellett. Utána ezt a két lapot összeragasztottam. Majd egy matricát félbevágtam és a bal felső és a jobb alsó sarkába ragasztottam. Utána felírtam tűhegyű filccel a "just one more chapter" feliratot. Utána szabadon lehet rá rajzolni, nyomdázni, hát, most valahogy nem lett szép, sebaj.

Tádáááám, ilyen lett! ^_^




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések