Bullet Journal | Június

 

🍓🍓 Június 🍓🍓



Ez a tcmc figura annyira aranyos volt, hogy muszáj volt őt iderakni a június fedlapjára! :) 

Felhasználtam:

  • A tcmc mosolygós fedlap freebie "I love you berry much"/ elérhető a fb csoport tagjainak, szóval azt kinyomtattam./
  • Washi Tapeket: thecoffeemonsterzco, Paperchickplans/a csillagmintás, keskeny/, Lucky Seal co / a masnis, keskeny/
  • Június felirat: HWD
  • Rózsa: My Spoiled Planner
  • Téglalap formájú matrica a június szöveg mögött: Little Bloom Paperie
  • Hello Summer felirat: miniriotco



Közeli kép :) Bár nem látszik, szinte minden eleme a fedlapnak foiled, és csillogós :D






Behind the scenes: avagy miket is ragasztgattam össze (-vissza :-P )




Heti bontás. A júniust általában valamilyen kora nyári, virágos témában szoktam megálmodni, tavaly például napraforgós volt, és szuper volt több bolt matricáit felasználni. 

Felhasználtam:

  • Kit: Dreaming Kit/ Little Bloom Paperie
  • Matricák: Papershire, tcmc, the ginger cat co, Little Bloom Paperie
  • Washi Tape-ek: thecoffeemonsterzco, luckysealco, gretelcreates,
  • Header-ök: Poppy Willow Co
  • Dátumok: H/S
  • Weekend felirat, holo: HWD

 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések