Happy Planner 2023-ra

 Az első Happy Plannerem! :) 




2021 december közepe tájékán szereztem be akciósan az amazonról. Bár így is £23.99-ba került, (eredeti áron £24.99) de a Happy Plannernek ára van... 😅 Rengetegszer jött már velem szembe, de valahogy nem igazán keltette fel az érdeklődésemet. Mostanáig. Mivel az utóbbi pár évben bullet journalokat használtam az adott év megtervezéséhez, arra gondoltam, kipróbálnék másfajta tervezőt is. A HP előnye, hogy tágas, és van hely a szombat/vasárnap résznek is, így nem kell őket egy oszlopba sűríteni. Ráadásul a bal oszlopba mehetnek a heti dolgok. (pl. vízfogyaztás, vitaminok bevétele, aktuális elintéznivalók stb.) Jelenleg kiárusításban van, mivel 2022-es évjáratú. (mikor ezt a bejegyzést írom, csak 15 fontba kerül! o.O) A borítója is nagyon tetszik, renegeteg opció közül lehet választani. Direkt akartam valami visszafogottat.




No de akkor menjünk is tovább! :) Mivel a 2022-es évemhez már volt egy bujo, így azt találtam ki, hogy jó lesz a HP a 2023-as év megtervezéséhez. Van egy szuper aranyos TheCoffeeMonsterzCo-s 2023-as feliratom, valamint egy köntösben kávéző figura, így ezek együttesen tökéletesen elfedik a 2022-es feliratot.



Így néz ki! Szerintem nagyon aranyos lett! :)




Ami bevált, attól nem szívesen válok meg. Így olyan oldalakat, mint személyes adatok, éves nézet, szülinaposok lista, takarítós, valamint a szabadságtervezőt áthoztam ide is. Nyomtattam ki pár szöveget, és elfedtem a 2022es naptáras részt az elején. Pont jó lesz az előbb felsorolt dolgoknak. 








Itt megtekinthető:




Szóval aki belevágna egy bármilyen tervező kicsinosításába, az ne tartsa vissza, ha más az évjárat! A Következő bejegyzésben megmutatom, hogy fog kinézni a január rész! ;)

Amiket felhasználtam:

  • 1 Happy Planner tervező (amazon)
  • thecoffeemonsterzco matricák (a 2023 felirat és a kávézós figura a fedlapon)
  • Papershire digitáls matricák+ valódni matricák (könyvek és rajta kávé, polc, torta, bunilla, lufi stb.)
  • Nyomtató+ matrica papír
  • Kimaradt acetát csík asztrológia témájú (HRHandmade)
  • Washi tapek: Harriet Wright Designs /barna alapon masnis, valamint a lila alapon masnis/, Girl Boss Anna/overlay tape holdas-csillagos/, etsy/szives, rózsás-talán Mildred for tea a shop neve, Gretel Creates/a rózsaszín vékonyka washi, ami csillagos/, Paper chick Plans/a zöldes-nude árnyalatú csillagos washi/, tcmc/a nyaralós témájú/
  • Nyári témájú matricák: TheGingerCatCo
  • Az év hónapjai - rózsaszín téglalapban - Sarah Holden Interiors

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések