Happy Planner| Január

 Az előző blogposztomban arról írtam, hogy beszereztem egy Happy Plannert. És hogy hogyan alakítottam át, hogy jó legyen a következő évre. Ugyanis 2022-es volt. 

Most pedig mutatom, milyen lesz a január! :)





Másik előnye a HP-nek, hogy előre megvan a hónapok helye, külön van fedlapja, és csak minimálisan kell dekorálni. Persze ez egyén függő, lehet több mindent is variálni rajta. Fülek is vannak oldalt, így könnyedén az adott hónaphoz lehet lapozni. A holo matrica a Papershire-től, a Hello January felirat pedig a Diamond Prints Designtól van. 





Minden hónap elején van havi nézet. Még nem döntöttem el, hogy ennek mi lesz a szerepe. Lehet napi egy matrica, vagy valamilyen babás tevékenység. Ami negatívum, bár nem nagy dolog, hogy vasárnappal kezdődött a hét, így én gyorsan letakartam, és hétfővel indítottam! :D (a hét napjai matricák a Poppy Willow Co-tól vannak) És így a dátumok pont ugyanarra a napra fognak esni, ahogy ott szerepelnek. A felső részt washi tape-pel díszítettem. (etsy?) A többi lapot is ugyanezzel, hogy meglegyen a harmónia.




Képes összefoglaló, hogy kb. miket használtam fel. 





És akik már évek óta követik a blogot, azok TUDJÁK, hogy minden alkalmat megragadok, hogy szóvá tegyem, ha nem hétfővel indul a hónap! :D Szóval hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy szóvá tegyem, hogy NEM hétfővel indul a január! :D Köszönöm! Bár ebben az esetben ez nem lesz akkora probléma, mert mint fentebb már írtam, itt minden hónapnak megvan a helye, szóval nem kell sakkoznom a lapokkal, hogy kijöjjek vele decemberig. But still... rend a lelke mindennek! Az üres helyet így Bunillával, a Papershire fő figurájával díszítettem. Még januárban, vagy december végén? érkezett ez a képeslap a rendelés mellé. Szuper cuki, és remekül alkalmas az új év jelölésére. Mivel csak a vasárnap az új év, így a pénteki és szombati napot is dekoráltam kicsit. (nem nagyon szeretek idő előtt átugrani az új tervezőbe ha nem muszáj).


Amiket felhasználtam:


  • képeslap: Papershire
  • Washi Tape: etsy?
  • Kit: Harriet Wright Designs - Self Care- +plusz kimaradt kit elemek; Hosue of Stickers kimaradt elemei
  • Headerök: HWD - Kind, Diamond Prints Designs
  • Matricák: HWD - Self Care virágocskák -itt-ott, egyéb matricák, javarészt shopok ingyenes kis mintái, Papershire ( a flatlay, amelyik téglalap formájú)
  • Dátumok - Poppy Willow Co
  • Pritt ragasztó, olló




Egy kis belelapozó. :)




A hó végére betettem a hónap legjobb pillanatai oldalt. :) 

Egy kis közeli kép: 👀


Matricák: My Spoiled Planner, Papershire, Wendy Prints, HWD,
Washi tapek: etsy, emas




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések