Muti, mit olvasol! |Február

 Sarah J. Maas: A Court of Frost and Starlight




Néha elég sokat kell várnia 1-1 könyvnek, mire sorra kerül nálam... No nem azért, mintha nem lenne jó, vagy ilyesmi, csak rengeteg olvasnivalóm van, és ehhez képest nagyon lassan olvasok. Mármint az átlag olvasóhoz képest. Mindig csodálattal tekintek azokra a molyokra, akik év elején máris 5000 elolvasott oldalnál tartanak *-* Nekem ez jó esetben félévkor szokott meglenni 😅 No, de mindenki egyedi, szóval az is jó, ha bár lassabban, de azért olvasunk ^^
Nna, azt akartam ebből kihozni, hogy imádom SJM munkásságát, szóval már igazán itt volt az ideje folytatni az ACOTAR sorozat kiegészítő kötetével. Neki is készítettem egy oldalt az olvasónaplóba. Arany és ezüst zseléstollat, w&n filcet és fekete tűhegyű filcet használtam. Segítségül a könyvborító hátoldalát vettem, onnan rajzolgattam néhány motívumot ide. 








Természetesen nem maradhatott ki a csoport fotó sem! ;-)





Valamint ma kezdtem el a 

Rebecca Serle: In Five Years e-könyvét is. Eddig nagyon ígéretesnek hangzik!


Most jut eszembe, hogy ide nem is tettem még fel az olvasónapló februári kinézetét...



Nem vagyok nagy valentin nap párti, de egy kis rózsaszín nem árt! ;-) Meg nagyon jól mutat mellette a tcmc-s naptár ^^

Valamint mutatom, milyenek voltak a januári olvasmányaim az olvasónaplómban:


Sarah J. Maas: Soulstealer





Mivel macskanőről szólt a történet, így a fő motívumot, a macskafejet rajzoltam oda. Színes ceruzákat használtam, meg egy ideillő washi tape-et. (haha, mondtam én, hogy fel fogom még használni valamikor! :D) Ide is feltüntettem a könyv fontosabb információit.



 Alix E. Harrow: The Ten Thousand Doors of January





Erről írtam itt korábban. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések