Muti, mit olvasol! | Alix E. Harrow: The Ten Thousand Doors of January

 Alix E. Harrow: The Ten Thousand Doors of January



Két kiadásban is megvan, a keménytáblás dedikált,/ Book plate/ a Book Box Club 2019-es szeptemberi dobozában volt benne.

Viszont kindle verzióban kezdtem el olvasni. Csodaszép a borítója! *-*

Az olvasónaplómban már készítettem is egy hozzáillő oldalt. :)


Ceruzával megrajzoltam a kis virágokat a két alsó sarkába az oldalnak, majd tűhegyű filccel áthúztam őket. Nyomtattam ki kis csillagokat, - ötöt egy sorba - és majd a borítót és magát a történetet fogom értékelni. Feljegyeztem a kiadási információkat, valamint azt, hogy milyen nyelven lett kiadva. Használtam még cuki washi tape-et az aljára, ami egyik kedvencem, mert kis virágocskák vannak rajta. :) Már jó előre kinyomtattam a tervezett elolvasni váró könyveim borítóit,* (ezt bele is tettem a csillagokkal együtt az olvasónaplóm hátsó zsebébe) valamint a hellopetitepaper.com matricáival dobtam fel az összképet. Nekem nagyon tetszik ez az újfajta elrendezés, valahogy sokkal nagyobb kedvvel fogok így bele az aktuális olvasnivalómba. :)



* Kinyomtattam előre jó pár borítót, így csak ki kell vágni azt, amelyik a soron követkő olvasmányom lesz. 

Terveim szerint majd kiemelek egy idézetet is, valamint egy rövid értékeléssel zárom a lapot. (Már tervben van a következő olvasmányom lapja is, hamarosan hozok róla képet! :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések