Új szerzemény: Packaging tape

 Az egész azzal kezdődött, hogy szerettem volna egy saját tervezésű washi tape-et rendelni. Viszont ott a minimum rendelés is legalább 50 darab lett volna, meg hozzá horribilis szállítási költség, így azt az ötletet elvetettem. Mivel nem árusítani szeretném, csak saját felhasználásra, így keresnem kellett valami más megoldást. Korábban már rendeltem a stickermule oldalról egy akció keretében, így gyakorlatilag most is egy kedvezmény miatt döntöttem mellettük. Ami a legközelebb állt a dekortapasz mellett, de mégsem az, a packaging tape, vagyis ragasztó vagy csomagolószalag 😅 

A csomagolószalag 76 mm x 30.48 m  és a kedvezményes ára $9.00 volt. Nagyon megérte az árát, alább mutatom, mekkora ez a valóságban! :) 



Így néz ki a kész termék, alább pedig mutatom a rajzomat:



Krita programot és wacom tabletet használtam. Egy jó darabig elég lesz ez a mennyiség, úgy érzem! :) 

Kaptam pár ajándék matricát, valamint egy használati útmutatót is, hogy hogyan használjam a szalagot, ha rendeltetés szerint akarom alkalmazni, akkor dobozokat lehet vele leragasztani. De én ennél sokkal több opciót látok benne. Fel lehet vékony csíkokra vágni, és lehet vele dekorálni. (ahogy a képen is látható) Végül is pont ezért rendeltem! 



A mellékelt szivacsot kell használni, és a szalag hátoldalát be kell vele nedvesíteni. Persze előbb méretre kell vágni azt. 



A bónusz: két matrica és egy poháralátét. :) 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések