Bullet Journal |Március

 


Minden évben kell legalább egyszer egy Sailor Moon ihlette témájú hónap! Most ez a márciusi lett! ^_^

Saját rajzaimat nyomtattam ki, amelyekből a folyosón sétálósat digitálisan rajzoltam. (egy nagyon régi rajzom újrarajzolása volt, ami meg még ugye az egyik Sailor Moon újságból került kimásolásra jó sok évvel ezelőtt) A kontúrvonalakat vékonyan fogó fekete tollat használva áthúztam, mert nagyon halvány lett. Plusz használtam még fehér és ezüst színű zseléstollakat is. Körülötte Harriet Wright Designs washi tapeket használtam, valamint még a korábban a STICKII-től rendelt virágokat. (nem tudom, mi lehet a szakszerű megnevezése, de olyan, mintha epoxyba lennének rakva a virágok, vagyis kicsit pufi a matrica és átlátszó.) A március feliratú matrica is a HWD-től van.



A felhasznált elemek közül néhány :) (amit nem felejtettem el lefotózni)




A heti felosztáshoz használtam vékonyka washi tape-t, ami hold ciklusos,(HWD), SM ihlette kitet a The honeybee shopból (UK-s viszonteladója a Pippy Plans) A headerök a Diamond Prints Designs, az ablakos könyves full box a TheGingerCatCo, valamint a sm karakterek a top moments oldalon még az amazon oldalról vannak. Mivel a kit nem volt elég egy egész hónapra, bár egész jól sikerült elosztani, így mikor már nem volt plusz date cover (a hét napjai) akkor a múltkor vett holo matrica papír csíkjaiból, amik kimaradtak használtam fel. És szerintem egész jó lett! Ezekre helyeztem a Stickymcstickerface shopból lévő napokat. A hónap végén pedig a március legjobb pillanatai kapott helyet. De mivel nem teljes március utolsó hete, így nem akartam ezért új lappal kezdeni, inkább kihasználtam a megmaradó helyet. (és így első alkalommal fogom a következő hónap fedlapját a bal oldalra tenni, a szokásos jobb oldali elhelyezés helyett.) Mivel éppen csak el fog férni az év a bullet journalban, ezért is a nagy lap spórolás... de máris sikerült előrébb jutni. :) 




Közelebbi kép a Top Moments oldalról ^_^


Közben felfedeztem a "nagyító" funkciót a PhotoScape X programban, így ki kellett próbálnom! :D



belelapozó:



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések