Új szerzemény: Sarah J. Maas - House of Sky and Breath

Sarah J. Maas - House of Sky and Breath 




Biztos mondtam már néhány alkalommal, de elismétlem: már bebizonyosodott, hogy bármit is írjon SJM, azt egészen biztosan szeretni fogom. Mert imádtam az ACOTAR sorozatát, az Üvegtrónt is, - bár annak még jó fele hátravan - januárban végre volt szerencsém elolvasni a DC univerzumból ismert macskanő történetét is, és az is olvastatta magát. Legújabb sorozata a Crescent City is rabul ejtett, és a napokban jött ki a második része, amely a House of Sky and Breath címet viseli. Még tavaly augusztusban rendeltem elő a Waterstones könyvesboltból, és már akkor sem volt a dedikált változatból. (Sarah dedikált könyvét nem könnyű beszerezni, mert pillanatok alatt elkapkodják...no de nem adom fel, egyszer nekem is lesz SJM által aláírt könyvem! )

És bár nincs aláírva ez a példány, azért tartalmaz plusz egy fejezetet. 

Könyvkiadási információk:

 Published: 15/02/2022

Publisher: Bloomsbury Publishing PLC

ISBN: 9781526649744

Number of pages: 768

Dimensions: 234 x 153 mm


Mivel SJM dedikált könyve után kutattam a múlthéten, így sok könyvesboltba betértem - még ha csak virtuálisan is - és az egyik webshopban, a Blackwell's-ben találtam HOSAB ihlette vászontáskát, mindössze 5 fontért. ez nagyon jó ár érte egy ilyen felkapott fandom esetében. Alapjáraton 2-3x ennyibe szokott kerülni. 

Mutatom is:



Valamint várok még egy art printet, ami ingyen jár, mindössze annyit kellett tennem, hogy felmutatom a vásárlást igazoló emailt. :) Nagyon várom, hogy megérkezzen az is a gyűjteményembe! :)

Mééééég sok kép a HOSAB-ról:













Valamint egy belelapozó kisvideót is hoztam:





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések