Könyvek, amelyeket nagyon várok idén

 



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Jamie McGuire - Beautiful Burn



Jó ideje már, hogy követem Jamie munkásságát, ki ne ismerné Abby és Travis történetét? :) Mostanában pedig a Maddox testvérek sorozatát is olvasgattam. Tegnap láttam az írónő facebook oldalán, hogy feltettek az amazon (US) webshopjukba néhány dedikált példányt a Maddox testvérek sorozatból. Azt írja, hogy egy soha vissza nem térő alkalom, és amíg a készlet tart! Okééé, nekem sem kellett több, ma reggel gyorsan megnéztem, maradt-e még valamelyik könyvéből egy példány számomra is... No, kérem szépen eddig úgy néz ki, hogy enyém lesz a Beautiful Burn című könyve, ami a sorozat 4. kötete. (nem számít ez esetben, hogy melyik, mert kindle verzióban már megvan mind, leszámítva az elsőt, őt még puhatáblás változatban olvastam/volt meg. Az volt a lényeg, hogy legyen egy dedikált könyvem Jamie McGuire írónőtől) $25.00/db plusz mellé jön a postaköltség. De fontba jobban jött ki. (GBP 26.05) Elméletlieg ideér február 10-ig. Meglátjuk. Mindenesetre fogok róla hozni képes összefoglalót. 



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



Sarah J. Maas  - House of Sky and Breath




SJM új sorozata a Crescent City nagyon jól meg kett írva, így türelmetlenül várom, hogy megjelenjen a folytatása a House of Sky and Breath. Erre már nem kell sokat várni, ugyanis február 15-én jelenik meg. :) Még tavaly augusztusban rendeltem elő a Waterstones könyvesboltból. *-* Speciális kiadás, plusz egy fejezetet tartalmaz.


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



Sarah J. Maas  - A Court of Silver Flames


Még egy SJM könyv a listámon :) Igazából ez a A Court of Thorns and Roses trilógia folytatása A Court of Silver Flames. Tavaly jelent meg, de puhatáblás kiadásban csak idén május 26-án lesz elérhető. Mivel nekem puhatáblás az ACOTAR, így ezt is ebben a kiadásban szeretném a polcomon tudni. 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Cassandra Clare - Chain of Thorns

Nincs olyan év, mikor ne várnék legalább egy Cassandra Clare könyvre. Idén sincs ez másképp. A The Last Hours trilógia befejező kötetének kiadása azonban csúszik kicsit. Az árnyvadász rajongóknak egészen november 1-ig kell várniuk a megjelenésig. A fenti kép csak egy mockup, még nem leplezték le a borítót. Bár Cassie mutatott egy picike részletet belőle az instagram profilján. Ez azoknak lehet öröm az ürömben, akik nem olvasták még el a második kötetet (jelen!) Addig is itt van nekünk egy nagyon szuper interaktív térkép az 1901-es Londonról - árnyvadász változatban természetesen! - ;) Ráadásul maga Cassie narrálta! *-*





❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések