Rajzoljunk szempontok szerint!

 Néha megesik, hogy rajzolási válságba csöppenek, így ilyenkor jól tud jönni egy-egy rajzos kihívás. Molyon is van pár, az egyik május 19-én járt le. Hozok párat a húszból, ami szerintem jobban sikerült belőle.


✎Szempont:

Kedvenc lány mellékszereplő.



Hotaru | Sailor Moon

❤❤❤


✎Szempont:
Egy hosszú hajú szereplő rövid hajjal.


Verselő Lina | Slayers – A kis boszorkány


❤❤❤

✎Szempont:
 Kedvenc szerelmespár. 



Michiru & Haruka | Sailor Moon


❤❤❤

✎Szempont:
Egy rövid hajú szereplő hosszú hajjal.


Hinagiku alias Angel Daisy | Wedding Peach 
(anno az RTL2 műsorán ment, nagyon hajaz a Sailor Moon stílusára. A képen ez még csak az első átváltozási fokozat, a végső az, amikor menyasszonyi ruhába varázsolódnak át :) )

❤❤❤

✎Szempont:
Kedvenc bolondos karakter


Trigun a Trigun animéből.


❤❤❤

✎Szempont:
Egy természetfeletti karakter.


InuYasha az InuYasha animéből.

❤❤❤

✎Szempont:
 Kedvenc gonosz karakter.



Galaxia | Sailor Moon

Ez a kedvenc rajzom a listából. Sailor Galaxia remek alany volt megrajzolni. *-* tekintsünk el az ujjaitól, az nem lett szalonképes XD
A végén tettem rá foil tape-et, ami csillogós csillagokkal van tele, így még jobban kiemeli Galaxiát. :) Két képet is hoztam hozzá: egy előtte és egy utána.



Ilyen sok ceruzát és filcet használtam fel hozzá. 

❤❤❤




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések