100 dolog, ami boldoggá tett tavasszal

 


100 dolog, ami boldoggá tett tavasszal – 2021


1. Élő youtube tea party vlogerekkel és Cassivel :) 03.02.

https://www.youtube.com/watch?v=JJaKmYVB0wE

2. Ma átvehettem a Chain of Iront! *.* 03.03.

https://moly.hu/karcok/1591918

3. Sikerült az új laptopomra feltenni a Burger Shop2-őt ^_^ (még tavaly vettem meg, így csak be kellett lépni a Big Fish oldalára)

4. Beszéltem Sárával telefononon ^_^

5. Készítettem férjecskémnek születésnapjára joghurtos sütit :) 03.04.

6. Ettem gyümölcslevest *-*

7. 4 napig szabadságON :)

8. WandaVízió befejezése 03.05. Omg, örülök, hogy készítettek egy mini sorozatot! Itt volt minden: sírás, nevetés, akció, izgalom, szóval igazi Marvel csemege. Kíváncsian várom, mi lesz legközelebb!

9. Sikerült szuper jó áron rendelni Nike Air cipőt ^_^ régen nagyon szkeptikus voltam a márkával kapcsolatban, de mivel többen is javasolták, hogy nagyon jó, adtam neki egy esélyt. Ennek kb. már 3 éve, és azóta nem fáj a lábam! :O szóval valóban megéri beruházni rá. Arról nem is beszélve, hogy sokáig bírja, és nem kell gyakran cipőre költeni, mint előtte sokáig…

10. A Fekete Gyöngy átka (A Karib-tenger kalózai 1.) nézése ^_^ 03.06.

11. Molynyomozó 9. kitüntetés (998.) 03.07. Hajnali fél1 :D jó móka volt!

12. Sikeresen feltelepítettem az új laptopomra a wacom tabletem :)

13. Rajzolgatós du-n füzetbe, klasszikus feeling ^_^

14. Bing Bang Theory nézése :D

15. Kate Danley: Maggie for Hire olvasása

16. Megérkezett a szép új tollam *-* Clena Energel párocskámnak is vettem egyet ^_^ 03.10.

17. Dr. Csont nézése 3 év kihagyás után! *-*

18. Csirke husi salátával és sültkrumplivel, fini fűszerkeverékkel meghintve *-*

19. Kaptam férjecskémtől egy új szemüvegtörlő kendőt ^_^

20. C. C. Hunter: Born at Midnight olvasása

21. Képszerkesztgetés a Photoscape+ programmal *-* Nagyon menci! :O

22. Blog poszt írása COI FairyLoot példányomról ^-^


23. Válogattam ki ismét egy adagot a könyveim közül, és elküldtem őket adományba :) Így aki megkapja, remélem, örömét leli majd benne! Plusz így nem kevés hely is felszabadult, yay! :)

24. Egy csokor tulipán ^_^ 03.17.

25. Kislány!!! <3 <3 <3 /20 hetes ultrahang/

26. Új könyvjelző, ami COI témájú, és ingyen lehetett megigényelni :) ( csak igazolni kellett, hogy már előrendeltük a könyvet)


27. A Sólyom és a Tél Katonája nézése :) 03.18.

28. Washi tape szett csak £2.99-ért az UK-s amazonról :) 10 db volt benne, különböző vastagságúak, és nagyon szuper mintájúak! :O

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B08HV8PRHD/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

29. Holdas-csillagos nyomda szett ^_^ ismét amazon…

30. Megnéztük ismét a Csontvárost. Hogy én még mindig mennyire imádom a filmet!!! <3 <3 párom azzal a feltétellel egyezett bele, hogy megnézi velem a filmet, ha megígérem, hogy nem kommentálom végig az egész filmet.. xD hát… Igyekeztem nagyon visszafogni magam…

31. How I Met Your Mother nézése :D 03.25.

32. Féláron vettem egy csodaszép Bullet Journalt *.*

33. Egy csokor szegfű :)

34. Mai süti:

Úgy érzem, csodás nap lesz ez a mai.”


/Joe Abercrombie: Half the World – A harcos/

Úgy legyen süti! ^_^ 03.28.

35. Ági barátnémről kiderült, hogy ő is nagy Marvel rajongó, mint én, így jól kibeszéltük kinek ki a kedvence. ヾ(〃^∇^)ノ

36. Keresztrejtvény-fejtés :) hogy ez mennyire hiányzik otthonról! (De van a közelben egy magyar bolt, és pont volt náluk pár. )

37. Krémtúró (♥ω♥*)

38. Leigh Bardugo: Ruin and Rising olvasása :)

39. Kaptam elismerő oklevelet a munkámért *.* (egy ajándék utalvány kíséretében, plusz egy szettet ami tartalmazott egy csoki tojást és egy bögrét) 04.05.

40. Megérkezett a Wendy Prints rendelés, és minden csodaszép! *-* 04.07.

41. Utolértem magam az olvasónaplómban végre :D beírtam néhány idézetet, valamint kipótoltam a kezdő és végdátumokat :)

42. Párocskámnak rendeltem könyvet :)

43. Mini bűnözés: rendeltünk 1-1 mini pizzát :D

44. Twilight nézése ^_^ nosztalgia level 100 /04.08./

45. 100 nap olvasás 2021-ben 14. /04.10./

46. Ultimate Planner Sale wíííí :D már be is zsákoltam pár szuper jó matrica grab bag-et ^_^ /04.10./


47. Megérkezett a Diamond Prints Designs rendelés *-* és a tombola, amit mellékeltek hozzá ráadásul nyerő volt ^_^ 04.13.

48. Blueberry cheesecake ízű jégkrém *-*

49. A március rendeléstől mentes volt, így most nyugodt szívvel rendeltem a könyvmolyképző raktárvásárán. :) 04.15.

/őket vettem meg -> Cassandra Clare – Wesley Chu: A mágia vörös tekercsei · Stephenie Meyer: Midnight Sun – Éjféli nap/

50. A kajarendelés mellé kaptunk ajándékba egy üdítőt ^_^ és a futár tök kedves volt, meg elnézést kért, amiért tovább tartott ideérnie. :)

51. beszéltem telefonon szüleimmel ^_^

52. Stephenie Meyer: Midnight Sun olvasása

53. Kisebb kihagyás után végre megint rajzoltam digitálisan egy kicsit. :)

Egy dA-s kihívás keltette fel az érdeklődésem. -> szemet kellett rajzolni *-*

https://moly.hu/karcok/1617770

54. Sarah J. Maas: Catwoman: Soulstealer e-könyve 2.99-ért az UK-s amazonról ^_^ 04.21.

55. Kaptam páromtól egy szép hátitáskát ^_^ És sétáltunk egy nagyot a városban délelőtt :) 04.22.

56. Sikerült fillérekért találni rámvaló nadrágot, yay! :D Boldogság van!!!

57. Kaptam pár kedves üzenetet névnapom alkalmából ^_^

58. Mától egészen május 9-ig lehetőség van Európába is rendelni a https://milkmochabear.com/ oldalról ^_^ /04.26/ (alap helyzetben csak Amerikába, Mexikóba és Kanadába van lehetőség rendelni)

59. Shadow And Bone maraton *_* 04.28.

60. Ifjúságiirodalom-rajongó kitüntetés ^.^ /1246./

61. Nyomtattam ki pár matricát :) 05.03.

62. Fogorvos egyelőre letudva! XD Wíííí 05.05. csak fogkőtiszítás volt, de aki fél a fogorvostól, annak ez is elég… szerencsére a doktornő nagyon kedves volt :)

63. kókuszrúd ^_^ nyam-nyam

64. Dark Stars trilógia befejező kötete megrendelve BookDeporól :) 05.07. /05.14-én Ide is ért! ^_^/

65. A kedvenc műszakvezető kolléga jött be műszakot vezetni ^_^ Flottul ment minden! :)

66. Kaptam pihenőnapot hétfőre és keddre :D Yay! 05.10. (ez azért is jó, mert amúgy is vérvételre kellett mennem, másrészt a születésnapom is ma van, így itthon tölthetem, nem bent a munkahelyen)

67. Szülinapi üzenetek és telefonhívás :) Plusz egy fehércsokis torta *-* 05.10.

68. Happy Mail: megérkezett a washi tape rendelésem *-* Ezúttal a GretelCreates-tól. Három van egy szettben, vékonyka, és 10m hosszú.

69. Rendeltem egy csodaszép plannert a MyPaperPandaShopból. *-* 05.14.

A Rose Gold Constellations Leather Plannert választottam, fekete színben ❤ És volt rá kedvezményem, így 13 fontocska volt mindössze *-* yay! Azt írják, hogy 7 – 30 nap alatt ér ide.

https://mypaperpanda.com/collections/notebooks/products/stationery-star-leather-knitting-notebook-stationery-schedule-notepad-handbook?variant=39427935338685

70. könyvmolyos témájú nyomda szett *_* 10.14.

71. párna letesztelve ❤❤❤

72. Kaja szünetben átmentem a PRETbe, és vettem egy banános-epres smoothie-t *.*

https://www.instagram.com/p/CO5i10yJnWk/

73. Shadow And Bone – Árnyék és Csont – Afterparty nézése :) 05.19.

74. Brassói készítése ^_^

75. Mini rendelés a paper chic plans oldalról ^_^ 20% kedvezmény a mai napon, mert szülinapos a tulaj :) 05.20.

76. Kellemes du-i szieszta *-* Mostanság nem nagyon alszom jól, szóval külön jól esett.

77. Nagy szemű szőlő uzsonnára :) csak ne lett volna magokkal tele :D

78. Sailor Moon zenék hallgatása youtube-on ^_^

79. Kreatív du-n: tetszés szerint írni pár random szöveget, kifejezést, keresni egy szép betűtípust, majd kinyomtatni matricapapírra, utána tenni rá csillagos overlayt és kész is a diy matrica :) Ami majd mehet a Bullet Journalba. ;-) Alternatív megoldás: kész szöveg kinyomtatása ;-) De a végeredmény ugyanaz ^^

80. Ennyi év után együtt látni a Jóbarátok színészeit ❤ *-*

81. Klasszikus forró csoki ezen a hűvös, borongós reggelen 05.21.

82. Az érzés, mikor megdícsérik a munkámat a vásárlók ヾ(〃^∇^)ノ

83. Szabó Balázs bandája: Bájoló című daluk hallgatása *_*


84. Jaffa Cake Jonuts Biscuits kipróbálása *-* hogy ez milyen finom!!! Cuki fánk formája van XD

85. Megrendeltem életem első Archer & Olive A5 Painted Flowers 160gsm white dot grid Notebookját *-* Három napig gondolkodtam rajta, hogy kell-e nekem, megéri-e, de úgy döntöttem, egyszer élünk, és ha még akkor is van készleten, mikor ma ismét ránézek a weboldalra, akkor bizony megveszem. Volt rá 20% kedvezményt adó kuponom is, így sokat spóroltam rajta! *_* Yay! :) 05.23.

86. Még egy hetet kell mennem dolgozni. Utána szabi és maternity leave. Woohoo!!! Can't wait.

87. Ideért az AnaVia's Rainbow-s rendelésem. :) (2 ív foiled matrica a hét napjaival)

88. 5000 oldal 2021-ben kitüntetés (6624.) 05.24.

89. Cookie O'Gorman: The Good Girl's Guide to Being Bad olvasása 05.24.

90. Málnás-fehércsokis forró csoki és narancsos keksz *-*

91. 30 „napos” anime/manga rajzolós kihívás teljestíéséért megkaptam a kitüntetést ^_^ 05.26.

92. Jó móka volt a fél du-t a szoba átpakolásával tölteni, mert Cassie instán meghirdette a #getcaughtreadingmonth kihívást, ahol egy (vagy több) árnyvadász könyvvel kell lefotózkodni, és még májusban posztolni. :D Hogy mennyi mindenre oda kellett figyelni, hogy ne lógjon bele a háttérbe XD Meg hogy a fotón amit akartam, az normálisan látszódjon :D És kiderült, hogy a 10 másodperces önkioldó nem elég, hogy visszapattanjak a kanapéra XD De szerencsére épp ekkor jött haza a drága férjecském, és segített :D És végre felavattam a tavalyi Illumicrate dobozban lévő teás csészét is! *-* No, egy szó, mint száz, nagyon jól szórakoztam! ^_^

https://www.instagram.com/p/CPWx2QtJo8w/

93. Jó lett a vércukorszint terhelés erdeményem is :) Hurrá! ^_^

94. Értékelés megírása, idézetek felvitele, új szerzemények összefoglalása, egyszóval a toppon vagyok ma! ^^

95. Ben & Jerry jégkrém *-* Vanilla+cookie dough ízben

96. Idei uccsó két napomon köztes műszakban dolgozhatok majd, yay! Mennyivel jobb ez így! (10-18-ig, így nem is kell korán kelni, de azért viszonylag időben végzek is.)

97. Fanta szezonális üditőjének kipróbálása *.* Fanta grape

98. Meglepetés csomag a csapattól és sok-sok jó kívánság ^_^ ma volt az idei utolsó munkanapom ^_^ 05.30.

99. Végre ideért a kellemes napos idő, és nem kell esernyővel és esőkabáttal felszerelkezve menni a városba!

100. Párocskám visszatért régi kis kedvenc játékához, a Shakes & Fidgethez, és jó látni rajta, hogy mennyire tetszik neki ^_^


Kapcsolódó könyvek: Sarah J. Maas: Catwoman: Soulstealer · Cassandra Clare: Chain of Iron · Cassandra Clare – Wesley Chu: A mágia vörös tekercsei · Stephenie Meyer: Midnight Sun – Éjféli nap · Danielle Rollins: Dark Stars

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések