#GetCaughtWithShadowhunters

 #GetCaughtWithShadowhunters 



 Jó móka volt a fél délutánt a szoba átpakolásával tölteni, mert Cassie instán meghirdette a #getcaughtreadingmonth kihívást, ahol egy (vagy több) árnyvadász könyvvel kell lefotózkodni, és még május végéig posztolni. :D Na, nekem sem kellett több, sorban pakoltam le az összes itthon fellelhető árnyvadász könyvet, és elkezdtem tele pakolni velük a kanapét. :D Utána meg az árnyvadászos ereklyéimet vadásztam elő. :) 

Nem hittem volna viszont, hogy ennyi mindenre oda kell figyelni, hogy ne lógjon bele a háttérbe... Arról nem beszélve, hogy a fotón amit akartam, az normálisan látszódjon. Hamar kiderült, hogy a 10 másodperces önkioldó nem elég, hogy visszapattanjak a kanapéra XD De szerencsére épp ekkor jött haza a drága férjecském, és segített! Végre felavattam a tavalyi Illumicrate dobozban lévő teás csészét is! *-* A csészében lévő tea a Whittardból van. No, egy szó, mint száz, nagyon-nagyon jól szórakoztam! ^_^



Cassie posztja :) 



További képeim:


Az írószerekkel teli fiókosomat használtam asztalként, rajta volt az angyal rúnás lámpa, mellette a Parabatai gyertya, egy kagyló, amelyet a Blackfriars Bridge első látogatásakor hoztam haza, egy árnyvadász kulcstartó, ami penge formájú, valamint a csodaszép teázó szett *-* Cortana társaságában. (levélbontó kés)




James Herondale-sarok :) Stílusosan elhelyezve a Midnight Heir külön kiadása, valamint a róla készült portré egy könyvszütyőn, és a kártya pakli vele, Lucival és Cordéliával. :)



Balról jobbra: Cordélia és James falvédő, | a fent említett teázó sarok, | az egyik árnyvadász mintájú párnám a Végzet Kelyhe replikával, | FairyLoot-féle Chain of Iron, alatta pár lap az árnyvadász kártya pakliból, kinyitva a Shadowhunters Codex, | a földön jobb oldalt A Pokoli Szerkezetek Trilógia, alatta a Végzet Ereklyéi sorozat, előtte kinyitva a virágos könyv, Jem portréjánál, | még egy teás kép, |a földön bal oldalt a Gonosz Fortélyok trilógia, mellette a A legősibb átkok sorozat második része, a The Lost Book of the White, előtte kinyitva pedig ennek az első része, a The Red Scrolls of Magic található. | Bár ebből a nézetből nem látszik, egy egész stóc speciális kiadást felsorakoztattam, amelynek az elején a FairyLoot-féle Chain of  Gold került. Az Illumicrate 2019-es dobozaiból felhasználtam a könyvtámaszokat, ami igen hasznosnak bizonyult. :) Előtte Clary és Jace sakkfigura áll, szintén pár lap társaságában | A már fent említett James Herondale sarok :) 



A hátam mögött két árnyvadász témájú párna található fent, plusz egy mögöttem, ami nem látszik. Viseltem egy angyal rúnás nyakláncot, valamint egy árnyvadászok ihlette karkötőt. A pléd, amivel takaróztam, szintén árnyvadászok ihlette mintákkal van ellátva. 

Az egyes árnyvadász tárgyak a  FairyLoot, az Illumicrate, A Book Box Club, a Litjoy Crate, a Shelflove Crate valamint a Fae Crate és a BASC dobozokból származnak. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések