Ultimate Planner Sale és egyéb szerzemények

A Black Friday óta nem igazán volt említésre méltó új szerzemény, amit érdemes lett volna megmutatni, meg nem is nagyon vettem azóta sok matricát, csak elvétve egyet-egyet. No de most, hogy szorgosan készítgetem elő a bujómat (már megvagyok egészen Júliusig! :D) látom, mi az, ami jobban fogy, és mi az, amit érdemes utánpótolni. Szóval alább mutatom a legújabb kincseimet!

⚘❤⚘❤⚘⁕❤⁕❤⁕❤🎕❤🎕❤🎕❤⁕❤⁕❤⁕❤⚘❤⚘❤⚘


 Április 9-11 között volt az Ultimate Planner Sale, ahol sok matricával is foglalkozó webshop beszállt, és remek akciókkal várták a planner és bujo használókat :) Minden résztvevő shop elfogadja ugyanazt a kódot, aminek beírása után jön le a kedvezmény a végösszegből. (ez még nem tartalmazza a szállítási ktg-et)

Mazsolázgattam én is párat küzülük. :) Csak UK based boltokat céloztam meg, mert sajnos Kanadából, vagy Amerikából a szállítási díj legalább annyi lenne, mint maga a rendelés, vagy több is. :(

Kijelenthetem, hogy most a grab bag-ekre (zsákbamacska) vadásztam leginkább. :D (mindhárom webshopból) A grab bag szuper megoldás, ha

➺ egyszerre szeretnél nagyobb mennyiséget beszerezni,

➺ ált. azonos témában/fajtában vannak összekészítve

➺ ha nem zavar, hogy nem tudod előre, hogy mi lesz benne

➺ akcóban akarod kifogni, akkor meg fóleg jó választás. Bár a grab bag-ek nagyon kapósak, érdemes időben megvenni őket.


⚘❤⚘❤⚘⁕❤⁕❤⁕❤🎕❤🎕❤🎕❤⁕❤⁕❤⁕❤⚘❤⚘❤⚘


1. Harriet Wright Design |20% kedvezmény


Visszatérő vásárló vagyok náluk, mert mindig olyan szép dolgokat találni a webshopjukban! *-* 

27-én befutott a HWD happy mail :)



Mivel du-os voltam, csak este, a konyhában tudtam lefotózni az új kincseimet :D


Foil Grab Bag || OVERSTOCK (£9.60-ba került a kedvezmény levonása után, az eredeti ára még £30.00 volt, de az oldalon már csak £12.00-ba került)

Természetesen Rose Gold színben rendeltem ^_^ 10 ív foil-el bevont matricát tartalmaz. Mivel ismerem a HWD munkásságát már egy ideje, ezért bátorkodtam megrendelni. 

Shipping: £2.00



És íme a rose gold grab bag tartalma :)

Ez a csomag most a 3. helyett érte el (az első helyen döntetlen a House of Stickers és a Diamond Prints Designs) Persze ezért az árért ennyit vártam el. És jókor voltam jó helyen. :) A masnik viszont cukik az ikonokon ^^


⚘❤⚘❤⚘⁕❤⁕❤⁕❤🎕❤🎕❤🎕❤⁕❤⁕❤⁕❤⚘❤⚘❤⚘


2. House of Stickers |20%


Róluk már hallottam, de akkor valamiért annyira nem ragadta meg a figyelmem. Most viszont kipróbáltam. :) És ők is UK based bolt. 24-én ide is ért :)



Elegáns csomagolás, szürke rizspapírba csomagolva, elején a bolt logójával leragasztva *-*



A két grab bag, és hozzá egy szép journal card :)


Glitch Kit × 1

Foiled, 5 ív matricát tartalmaz, amelyek apróbb szépséghibákkal rendelkeznek, de ettől még felhasználhatóak. :)

£6.00


Grab Bag × 1

Foiled, 5 1v matricát tartalmaz.

£6.00

Kedvezmény levonása után £9.60-ba került, plusz a shipping:

Shipping: £2.50, de a kedvezmény miatt lejött a fenti árból £2.40, szóval majdnem ingyenes lett a szállítás :)



Egyben a csomag :) Minden eleme nagyon elegáns és igényesen van elkészítve *-* És megmondom őszintén, nem is látni, mi az a kis hiba az egyes íveken. Biztosan rendelek még tőlük a jövőben is. 


Instagramhttps://www.instagram.com/houseofstickersuk/

“HOS10” for 10% off 🤍 (10% kedvezmény a kódot beírva ;) )

weboldalhttps://houseofstickers.co.uk/


⚘❤⚘❤⚘⁕❤⁕❤⁕❤🎕❤🎕❤🎕❤⁕❤⁕❤⁕❤⚘❤⚘❤⚘


3. Diamond Prints Designs |25%


Ők is visszatérők nálam, szóval ideje volt frissíteni a készletemet :) Április 13-án már ide is ért, nagyon gyors volt! :) Ráadásul ha csak tehetem, akkor inkább a kisebb vállalkozásokat támogatom a vásárlásommal, legyen az kis összeg is. 



A rendelés tartalma:

Clear Grab Bag × 1

£10.00

6 ív foiled matrica átlátszó matt vagy fényes alapra nyomtatva. 


10 Sheet Header Grab Bag × 1

£10.00

10 ív foiled matrica, amely header-öket, vagyis fejléceket (kis téglalapok) tartalmaz. Mind más és más foilozással, illetve színben. 


A kedvezmény levonása után £15.00-ba került a 2 grab bag, a

shipping díj: £2.00.

Mint mindig, így most is elégedett vagyok minden egyes elemével! ❤



Egyben a rendelés *-*



Mivel a header-öket (fejlécek) gyakran használom, így ezeket akartam pótólni. Erre a legjobb opció a zsákbamacska volt, és nézzétek, milyen szép összeállítás!




A másik zsákbamacska tartalma *-* És komolyan mondom, a vesémbe látnak, mert pont a drink more water, vagyis az igyál több vizet a nagy célom! Ugyanis nem mindig iszom meg a napi mennyiséget. De így kimatricázva majd talán jobban megy XD No meg mindig előre bekészítem magam mellé az ásványvizet. Aztán a hónapok matrica is zseniális! Már volt belőle egy példányom, de azt a planneremhez kezdtem el felhasználni, szóval ez is hasznos eleme az új gyűjteményemnek. A többi pedig csillagos,masnis, foiled header *_*




Általában ezeken a nagy Sale-ken a résztvevő shopok freebie sample-öket cserélnek egymással, és random módon a rendelések mellé adják az első x rendelőnek. Húúú, és milyen szépeket sikerült kapnom! 

A bal oldali oszlop az magától a Diamond Prints Designs-tól van, középen fent a szív alakú tombola is, alatta a Moon Petal Paperie, a Harriet Wright Designs, jobb szélen pedig a www.miniriotco.com, OodlemaDoodles és a House of Stickers.

Ami viszont a legjobb, hogy a tombola, amit kaptam, az egy 5 fontos kedvezményt rejtett! Juhúúúú ^_^


Egyéb szerzemények


⚘❤⚘❤⚘⁕❤⁕❤⁕❤🎕❤🎕❤🎕❤⁕❤⁕❤⁕❤⚘❤⚘❤⚘

 Wendy Prints




Mindig olyan szépen és gondosan van becsomagolva, hogy szinte sajnálom kibontani! *-*




A rendelés tartalma:

Sleep Tight, Foiled Mini Kit × 1 (£6.50 volt eredeti áron)

Serene, Silver Foiled Mini Kit × 1 (£6.50 volt eredeti áron)

Wendy még a fent említett vásár előtt volt benne egy tavaszváró akcióban, így - £2.60 lejött a végösszegből. ^_^ 

Shipping: £1.50

A képen a fenti 4 ív volt a rendelésem tartalma, a Journal Card, (képeslap) a sticker sample (ingyenes  matrica minta) és a köszönet kártya jött mellé. :) Április 7-én már kézhez is kaptam!

...

Utána nem sokkal voltam itt még egy körre, ugyanis összejöttek a pontjaim, amit beváltva £ 5.00 értékben letudtam vásárolni. :) 



A rendelés tartalma:


Így, hogy beváltottam a kuponom, shipping díjjal együtt £2.50-ba került a rendelés 👀❤😁

Ma, április 14-én ide is ért. 




Csodaszép! Ezt már a következő évi Bullet Journalomhoz rendeltem. (az évszámot leszámítva, mivel az idei, azt nyilván idén el fogom még használni :) )





Egyben a rendelés. :) Csak úgy, mint az első rendelés esetében, itt is van egy Journal Card, (képeslap) egy sticker sample (ingyenes  matrica minta) és egy köszönet kártya.

⚘❤⚘❤⚘⁕❤⁕❤⁕❤🎕❤🎕❤🎕❤⁕❤⁕❤⁕❤⚘❤⚘❤⚘


Etsy-s rendelések:

A header-ök mellett a hetek napjait is gyakran használom, és eléggé megfogyatkozott a készletem, így az etsy-n ezek után kutattam leginkább. (tudom, tudom, magam is tudnék nyomtatni, de az nem mindig a legtetszetősebb, ennyi meg még belefért O:) )


együtt az etsy-s rendeléseim :) 



ThumbelinaPrint

Április 7-én:
Náluk találtam megfelelő kinézetű betűtipusú hetek napjai matricát. Még épp volt két példány, gyorsan elhappoltam. :D 

Rendelésem tartalma:

(Days Of The Week Black And White Script)

Mellé kaptam egy Journaling cardot és két kisebb matricát :) És egy cuki üzenetet is. 

Postázással együtt £6.85-ba került. Már két nappal később, 9-én ide is ért!

Instagram: @ThumbelinaPrint


⚘❤⚘❤⚘⁕❤⁕❤⁕❤🎕❤🎕❤🎕❤⁕❤⁕❤⁕❤⚘❤⚘❤⚘



SarahHoldenInteriors

Március 28-án:

Másfajta stílusban hetek napjai és a hónapoké. *_*

A rendelés tartalma:


Planner Sticker - Weekdays - Bullet Journal Labels

Price: £2.50


Planner Sticker - Months of the Year - Bullet Journal Labels

Price: £2.50

Postázással együtt £6.99-ba került.  3-án adták fel, és ő is 9-én ért ide. 


etsy bolthttps://www.etsy.com/uk/shop/SarahHoldenInteriors

weboldalhttps://www.sarahholdeninteriors.com/

instagramhttps://www.instagram.com/sarahholdeninteriors/


⚘❤⚘❤⚘⁕❤⁕❤⁕❤🎕❤🎕❤🎕❤⁕❤⁕❤⁕❤⚘❤⚘❤⚘

Papershire

Leszámítva a múltkori mini vásárlást, tőlük sem rendeltem még nagyon idén. No de most bepótoltam ezt is!



Rendelés tartalma:

Journaling Functionals Digital Set × 1

£7.00

Fall Windows Doodle Stickers × 1

£1.00

Blogging Doodle Stickers × 1

£1.00

Boho Old Freebies Grab Bag × 1

£6.00

kedvezmény után £13.50 volt a végösszeg. És UK-n belül nincs postaktg! :) 


⚘❤⚘❤⚘⁕❤⁕❤⁕❤🎕❤🎕❤🎕❤⁕❤⁕❤⁕❤⚘❤⚘❤⚘

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések