Lessünk bele a plannerembe!

 Havi szinten jelentkezem a bullet journal frissítésével, de eddig még nem muattam meg, hogy mire is használom a plannert, amit a Papershire oldaláról rendeltem még tavaly. ← ide kattintva elolvashatod, hogy akkor mit írtam róla! 



Legutóbbi posztom óta nem sok változott, ami az elejét illeti: Bunilla és társai még mindig itt cukiskodnak az elején. :) 

Ezután variáltam kicsit, menet közben derült ki, mire is fogom használni a plannert, és aszerint módosítottam rajta.  Vagyis beszúrtam előre egy éves áttekintőt. Mivel mostanában sok időpontot kapok ide-oda, jobb szeretem leírni, és hónapokra lebontani, hogy mikor hova kell mennem, és miért. 



Áprilisig így néz ki :) Első lap mindig egy vellum vagy acetát lapocska, (Harriet Wright Designs, Diamond Prints Designs, és HRHandmade oldalakról rendelve) utána a havi ingyenes TheCoffeeMonsterzCo-s naptár, mindig valamilyen washi tape-pel kidekorálva, és utána jönnek a feljegyzések. ( azt nem fotóztam le, mert 1. senkit sem untatnék vele, másrészt személyes) 

Bár a fotón nem látszik, minden fedlap elején van egy matrica, ami folied, és az adott hónapot jelöli. (lásd a képet alább, a Diamond Prints Designs oldaláról van a matrica)  Nekem nagyon tetszik ez a fajta megoldás, nem győzöm kivárni minden hónap elejét, hogy megalkothassam a következő részt a plannerben! :) 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések